Aihe: Yksinkertaista: Paras soitin mielestänne /perustelut?Kokemukset?
1 2 3
baron
15.04.2004 09:05:06

Nyt KoskPaavo puhuu asiaa. Perusarvot kunniaan, kesäilta, kossu ja Kouvolan komia kasotto!

Tää on off-topic mutta olkoon vaan: Mun pikkubroidini oli jollain huiluleirillä luonnonkauniilla paikalla kesällä ja mä sieluni silmillä kuvittelin:

Luonnonkaunis paikka, kesäilta, tyyni järvenpinta, hiljaista, keskikesä, linnutkaan eivät laula, aurinko laskemassa metsän taakse, ei hyttysiäkään, rikkumaton luonnonrauha jota ei häiritse mikään......

MUU KUIN 20 EPÄVIREISTÄ ALOITTELEVAA HUILISTIA ÄÄNEN KANTAESSA PITKIN JÄRVENPINTAA.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Tubeman
15.04.2004 11:45:41
Mun on pakko sanoa samaa, vasta hiljattain pääsin oikeeta wurlia soittamaan... Ostan heti jos joku suostuu luopumaan omastaan.

PSO toi näitä Wurlitsereja maahan 70-luvulla,ne viritettiin myös PSO:lla ennen luovutusta,silloin niitä viritteli tunnettu basisti P.Mutikainen,itse virityslaite oli oma lukunsa ,se piti laittaa aamulla lämpenemään (putkilla tietty..) että se ehti stabiloitua aamu 9:00 ään mennessä ja sitten alkoi viritys.

Ensin vedettiin kolvilla tinaa kieleen,sitten viilalla oikeaan vireeseen..
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..
Anri8000
19.04.2004 17:08:49

Casio CH-1 (olikohan noi kirjaimet oikein?)
huikeet soundit niin pienessä laitteessa.tajari groove!!
Lehmä pariutuu sonnin kanssa saadakseen vasikan, sonni vain huvin vuoksi. - Sverre 6 v.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)