konkki 11.02.2004 17:04:58 | |
---|
Niinhän tuo Korg on aina ollut sellainen mielipiteen jakaja. Minusta Korgeissa on ihan kummalliset samplet. Ne kuulostaa aina Korgille, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. Niissä on sellainen luonnoton soundi. Veit jalat suustani! En käsitä miksi sitä pidetään niin hyvänä, vaikka saundit on kehnot. Onko se sitten muilta ominaisuuksiltaan niin hyvä, sitä en tiedä. |
JPQ 11.02.2004 17:16:55 | |
---|
Pitkästi: Perustelen miksi kait pidetään hyvänä on erilaisia soundi ihanteita (olen niitä jotka pitää Alesis pianosta mutta jotkuthan ei taas siitä pidä) ja kummiakin saundeja tarvitaan (siis sitä x-files osastoa) ja minä arvostan persoonallista saundia vaikka Korgeista pahemmin en ole käyttökelpoisia saundeja kuullut paras ollut tähän asti MS2000 (olen testannut myös X5D:sen,01/W:sen,M1.sen soundien suhteen) ja toiseksi paras näin testi pohjalta oli 01/w. Mutta M1:sen ohjekirjat olivat kauheita varsinkin kun taisi olla virheitäkin ihan kivasti.:) ja ainakin eräiden Korgien synaengine on ajastaan vähän jäljessä sanoisin.:( eli en ymmärrä vaikka jonkun halvan korgin ehkä studiooni joskus ostankin ja Wavestation ja Z1 on poikekksia nyt puhun siis sample puolen otosta studioon. Kuoro on kait korgeissa hyvä ja ethniset saundit mutta esimerkiksi piano on kauhea no eipä toi Yamaha S30:senkään piano mieleeni ole.:) Lyhytperustelu: Saundi ihanteita on monenlaisia joku on TB303 miehiä analogi puolella jotkut MiniMoog miehiä ja minä varmaan joku modulaari miehiä.:) PS. molemmat perustelut kannattaa lukea.:) |
Jabbe 11.02.2004 21:44:07 | |
---|
PS. molemmat perustelut kannattaa lukea.:) Juu luin. Et ole harkinnut välimerkkien ja yhdyssanojen jne. opettelua? On vähän hankalaa lukea toi... eikä ole ensimmäinen sun kirjoitus. Ei pahalla, kunhan vinkkinä. Mut pointti tuli suht selväksi. Toiset tykkää anopista jne. My name is Baron, Jabbe Baron. |
MrQ 17.02.2004 02:37:17 | |
---|
Ja sitten vanhojen tritonien hinnat nousevat negatiivisesti taivaisiin ja tulee joku mä joka ostaa triton räkin satasella. Se olisi ihan mukavaakin. Meillä on trinity käytössä ja sen verran se on seitsemässä vuodessa iloa tuottanut, että kunhan tritoneista hinta putoaa, niin poistan ilomieli. Olisiko kukaan muuten myymässä sellaista uuden rolandin tieltä? |
Janus 18.03.2004 13:33:36 | |
---|
Nostetaan vähän "virallista uuden kaman hehkutustopiccia" ylöspäin. http://www.studiologic.net/vmk-88.html Erittäin järkevän oloinen masterkontrolleri, ainoa vika tuntuisi äkkiseltään olevan ainoastaan 15(!) user patchia. Jos tuo korjataan joskus softapäivityksellä tms, niin sit repes. Puolipainotetun koskettimistonkin voi antaa anteeksi, kun koko hoito painaa alta 7kg. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Jabbe 18.03.2004 20:32:45 (muokattu 18.03.2004 20:33:11) | |
---|
My name is Baron, Jabbe Baron. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |