Mikael 21.10.2003 14:27:11 | |
---|
tuliksejo? miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Juho L 21.10.2003 14:41:33 | |
---|
tuliksejo? Jos Jabbea ei näy viikkoon, niin on se tullut. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
assassin 21.10.2003 15:51:50 (muokattu 21.10.2003 15:52:33) | |
---|
Jos Jabbea ei näy viikkoon, niin on se tullut. *ironiaa* Ei vaan jos se olisi tullut, Jabbe olisi tehnyt jo 10 ketjua, joissa hän ylistää ES:nsä pystyvän kaikkeen maan ja taivaan välillä ja kannustaisi kaikkia muitakin ostamaan itselleen samanlaisen. *ironia päättyy* I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
Juho L 21.10.2003 16:03:04 | |
---|
*ironiaa* Ei vaan jos se olisi tullut, Jabbe olisi tehnyt jo 10 ketjua, joissa hän ylistää ES:nsä pystyvän kaikkeen maan ja taivaan välillä ja kannustaisi kaikkia muitakin ostamaan itselleen samanlaisen. *ironia päättyy* Eihän tuossa ole mitään ironiaa. Satiiria enemmänkin. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Jabbe 21.10.2003 16:26:26 | |
---|
Ostakaa Nord Electro... eiku, ostakaa Triton LE... eiku, ostakaa Motif ES... toistaiseksi päättyy tähän. :D Niin, ei ole vielä tullut, mutta odotan yhä innolla. |
Caleidoscope 21.10.2003 23:18:41 | |
---|
Hei Jabbe, ennen kuin menet ostamaan ne 2x256Mb DIMMit, kerrottakoon, että Yamaha US on www.motifator.com -nettisivulla vahvistanut, että Motif ES:iin voi asentaa tajuntaa järisyttävät 1024Mb muistia! Tätä vain ei haluttu julkaista spekseissä, koska silloin olisi täytynyt mainita, että sen lataaminen kestää noin 30min. Tarkempia tietoja ja Yamaha US:n tarkka lausunto löytyy etsimällä www.motifator.com -internetsivun foorumiosastolta. |
Jabbe 21.10.2003 23:26:39 | |
---|
Hei Jabbe, ennen kuin menet ostamaan ne 2x256Mb DIMMit, kerrottakoon, että Yamaha US on www.motifator.com -nettisivulla vahvistanut, että Motif ES:iin voi asentaa tajuntaa järisyttävät 1024Mb muistia! Tätä vain ei haluttu julkaista spekseissä, koska silloin olisi täytynyt mainita, että sen lataaminen kestää noin 30min. Tarkempia tietoja ja Yamaha US:n tarkka lausunto löytyy etsimällä www.motifator.com -internetsivun foorumiosastolta. Joo, kuulin tuon huhun itsekin. Mut tarviiko sitä gigaa ladatakaan kerralla? Ja kyllä mulle varmaan noi 512mt:kin riittää ihan hyvin alkuun, en rupee mitään 500gt Steinway-multisampleja heti käyttämään.. :) |
BotneLapio 04.11.2003 04:18:11 | |
---|
-=Botnee!!=- |
HK 05.11.2003 07:47:33 (muokattu 05.11.2003 07:54:17) | |
---|
Luin tässä muuten taannoin, että tolla Motif:illa on mahdollista patch-hold! Kunnon fiilistä! Enpä nyt heti muista työasemasynaa, joka tekisi tuota. K pois luettuna. http://community.sonikmatter.com/sy … .php?ubb=get_topic;f=1;t=000630;p=2 Botne, ei millään pahalla mutta sinun kirjoituksiasi lukeneena lähes kaikki tuntuu olevan mahdollista Kurzweililla, mitä taas minä pidän törkeästi ylihinnoiteltuna p.. :) Henkilökohtainen mielipide vaan. :) Peltikorva puupäässä. |
Niskamies 05.11.2003 12:57:40 | |
---|
Joo, kuulin tuon huhun itsekin. Mut tarviiko sitä gigaa ladatakaan kerralla? Ja kyllä mulle varmaan noi 512mt:kin riittää ihan hyvin alkuun, en rupee mitään 500gt Steinway-multisampleja heti käyttämään.. :) mitään steinway sämpleja. bösendorfer sämplet on parempia :) muutenkin paremmat flyygelit. Hanki presari ja ole tosimies! |
assassin 05.11.2003 21:38:58 | |
---|
mitään steinway sämpleja. bösendorfer sämplet on parempia :) Jotenkin hämärästi muistaisin Keyboard-lehdestä lukeneeni, että Triton Pro Studiossa oltaisiin käytetty Bösendorferista otettuja sampleja? I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
Jabbe 05.11.2003 21:39:23 | |
---|
Viimeisimpiä tietoja: Motif ES:n saaminen maahan kestää vielä pari-kolme viikkoa, näin ainakin mulle kerrottiin. Eli vielä joutuu odottelemaan. :( Tosin saan varmaan parin päivän päästä Motif Classicin kokeilukäyttöön siksi aikaa kunnes saan ES:n. Eikä ylim. kuluja. Hienoa toimintaa musaliikkeeltä & maahantuojalta! :)) |
Jabbe 05.11.2003 21:40:36 | |
---|
mitään steinway sämpleja. bösendorfer sämplet on parempia :) muutenkin paremmat flyygelit. En oo ikinä bösällä soittanu. Staikkarit ja Yammut on ainakin hyviä flyygeleitä, mitä oon soittanu. :) Mut ei sillä oo niinkään väliä, mitä on sämplätty, vaan _miten_ on sämplätty... |
Niskamies 06.11.2003 19:26:15 | |
---|
En oo ikinä bösällä soittanu. Staikkarit ja Yammut on ainakin hyviä flyygeleitä, mitä oon soittanu. :) Mut ei sillä oo niinkään väliä, mitä on sämplätty, vaan _miten_ on sämplätty... niimpä, mutta bösendorferit on parempia. ja kalliimpiakin on. ja kalliithan on aina hyvempiä ku halvat, vai mitä? Hanki presari ja ole tosimies! |
Jabbe 06.11.2003 20:23:16 | |
---|
niimpä, mutta bösendorferit on parempia. ja kalliimpiakin on. ja kalliithan on aina hyvempiä ku halvat, vai mitä? Kurzweil K2600 vs. Triton Studio vs. Motif ES.... eivät. Piste. |
assassin 06.11.2003 22:39:04 | |
---|
Kurzweil K2600 vs. Triton Studio vs. Motif ES.... eivät. Piste. Mielipiteitä. Piste. I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
piksi 06.11.2003 22:48:01 | |
---|
Kurzweil K2600 vs. Triton Studio vs. Motif ES.... eivät. Piste. no, mitä itse olen laitteita kokeillutt niin paremmuusjärjestys itselläni on juuri tuo, ekana kurz, sitten studio ja sit motif ;-) |
Snowblind 06.11.2003 22:52:56 | |
---|
no, mitä itse olen laitteita kokeillutt niin paremmuusjärjestys itselläni on juuri tuo, ekana kurz, sitten studio ja sit motif ;-) Sama voisi olla täällä, vaikka ainoastaan Triton Studiota olen testannut. Yamahoihin en luota yhtään, koska yamaha tekee niin monta muutakin asiaa. Kaikkea villasukista pesukoneisiin. Look behind you, a three-headed basist! |
Rantsu 06.11.2003 22:55:44 | |
---|
niimpä, mutta bösendorferit on parempia. ja kalliimpiakin on. ja kalliithan on aina hyvempiä ku halvat, vai mitä? Älkää nyt, pojat, oikeesti... edes leikillänne...:) Sydämestä riipii, kun pistätte nippuun näitä käsittämättömän hienoja käsintehtyjä instrumentteja, joista jokainen on yksilö! Malleja on erilaisia, ne voidaan äänittää (siis intonoida) eri tavalla, ja väitän, ettette erottaisi soundista, mikä merkki soi, Steinway, Bösendorfer tai Yamaha, jos viimeksimainitun budjettimallit jätetään vertailun ulkopuolelle. Ne on soittimia - harvasta synasta voi sanoa samaa... :) |
HK 07.11.2003 04:13:51 | |
---|
Sama voisi olla täällä, vaikka ainoastaan Triton Studiota olen testannut. Yamahoihin en luota yhtään, koska yamaha tekee niin monta muutakin asiaa. Kaikkea villasukista pesukoneisiin. Et varmaankaan kelpuuttaisi T.C.Electronicsin efektivehkeitäkään tuolla samalla perusteella. :) nimim. T.C.Electronicsin astianpesukoneen bonganneena :) Peltikorva puupäässä. |