Teemu Tee 06.08.2003 14:23:44 (muokattu 06.08.2003 14:24:01) | |
---|
Soittelin 6--> 18v ikäisenä pianoa musiikkiopistossa, kunnes laulu jyräsi hienon soittimen alleen :-) Nykyään tekniikka on varsinkin vasurin osalla rapakunnossa, määrätty taso kuitenkin löytyy. Keikoilla soittelen synalla urut ja pianot. Prima vista luontuu hyvin, uskoisin keskimääräistä paremmin. Ai millä tasolla... No jos pitää laittaa oma arvio tasostani, olkoon se asteikolla 0-10 jossain 7 paikkeilla. Jos hiukan treenaisin tekniikkaa kuntoon, pääsisin kyllä 8 tasolle. Ei kyllä huvita kun ei ole oikein mitään syytä petrata tai muuta motivaatiota hommaan. Tyhjän saa pyytämättäkin |
TuntematonMuuttuja 16.08.2003 14:47:55 | |
---|
Haaveena tolppa-I ensi keväänä klassiselta puolelta. Soittelun aloittelin kansalaisopistossa kahdeksanvuotiaana ja siinä yksitoistavuotiaana tuli vaihdettua sitten musiikkiopistoon. Nyt musiikin osalta opinto-ohjelma (:-) on seuraava: viikottain piano-, laulu- & teoria-I -tunti. Ja lisääksi vapaata blues-häröilyä kotona (vielä kun omistaisi syntikan/tms. koskettimet... Nyt digipiano, joka ei sittenkään aja samaa asiaa (vaikka hauska peli onkin)) Kesällä tuli suoritettua kenraalibasso ja opiskeltua soinnutusta... |
J Bro 17.08.2003 00:19:00 (muokattu 17.08.2003 00:20:56) | |
---|
Hienoa! Kaikki on reenistä kiinni. |
TuntematonMuuttuja 18.08.2003 10:15:15 | |
---|
Jos nuo JBro:n kommentit olivat minulle, niin voehittoolennolona ;-) No jaa...Klassinen sujuu jo, mutta kun oppisi vielä sen **** korvakuuloltasoittamisen ja sointumerkeistä soittamisen kunnolla! PERKELE! :-) |
BaariMikko 18.08.2003 22:52:05 | |
---|
Taso? Onko se jotain syötävää? "Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan" |
J Bro 19.08.2003 01:13:03 | |
---|
Jos nuo JBro:n kommentit olivat minulle, niin voehittoolennolona ;-) Pahoittelen. Yritin eilen kirjoittaa jotain järkevääkin, mutta kone bukaili niin kuin käyttäjäkin. Kaikki on reenistä kiinni. |
Notefix 19.08.2003 08:28:37 | |
---|
millaisia kosketinsoittajia täällä liikkuu. Sinänsä aika huono kysymys. Eikös jokainen ole omasta mielestään aivan surkea räpeltäjä? Se on tätä musantekijän angstia, joka on meihin sisäänrakennettuna ja josta pääsee välähdyksittäin eroon, kunnes taas ymmärtää totuuden... |
**Jaakko** 19.08.2003 22:32:08 | |
---|
Olen sottanut pianoa yhdeksän vuotiaasta asti musiikkiopistossa ja suorittanut 3/3 ja tarkoitus olis suorittaa ihan pian "ison ykkönenki"( tolppa 1). Peruskevytmusiikki menee hyvin prima vistana. Älkää te tulko mulle kertomaan missä on asennetta. |
Fuzzy Boner 19.08.2003 23:30:08 | |
---|
Sinänsä aika huono kysymys. Eikös jokainen ole omasta mielestään aivan surkea räpeltäjä? Niinpä.. ja on meitä täällä varmaan moneen junaan ja asemalle osa vielä jää... niin niin |
riff69 20.08.2003 11:32:07 | |
---|
en edes aloittelija..... kuolema kuittaa univelat |
Jabbe 20.08.2003 16:10:16 | |
---|
Sinänsä aika huono kysymys. Eikös jokainen ole omasta mielestään aivan surkea räpeltäjä? Kiitos. Saa keksiä parempia. :) No ei.. mutta kyllä jokainen varmaan osaa sanoa, onko takana 20 vuotta opiskelua vai onko aloittanut 2 viikkoa sitten? Se on tätä musantekijän angstia, joka on meihin sisäänrakennettuna ja josta pääsee välähdyksittäin eroon, kunnes taas ymmärtää totuuden... Sinänsä, tuostahan voisi repäistä aika mehevän keskustelunaiheen. Onko musiikintekijälle tai soittajalle enemmän hyötyä olla optimisti vai realisti? |
Fuzzy Boner 20.08.2003 17:06:46 | |
---|
Kiitos. Saa keksiä parempia. :) No ei.. mutta kyllä jokainen varmaan osaa sanoa, onko takana 20 vuotta opiskelua vai onko aloittanut 2 viikkoa sitten? Sinänsä, tuostahan voisi repäistä aika mehevän keskustelunaiheen. Onko musiikintekijälle tai soittajalle enemmän hyötyä olla optimisti vai realisti? Optimistisen realistinen. tai toisinpäin ;) niin niin |
Jabbe 20.08.2003 17:20:22 | |
---|
Niinpä.. ja on meitä täällä varmaan moneen junaan ja asemalle osa vielä jää... Hyvä läppä. En edes kysy kenen käsialaa.. ;) |
Notefix 20.08.2003 22:06:21 | |
---|
Sinänsä, tuostahan voisi repäistä aika mehevän keskustelunaiheen. Onko musiikintekijälle tai soittajalle enemmän hyötyä olla optimisti vai realisti? Ehdottomasti optimisti....:) Mä ainakin oon.! |