Aihe: Casiot tulevat
1 2 3
JPQ
10.08.2011 00:02:01

pekka montin: Mä en tiedä, tää nyt kuulostaa just niin tyhmältä kuin se näyttääkin : P

Mutta. Mä sain -99 vuoden casioni kautta kerralla toimimaan mun SoundCanvas räkkimodulin. Muilla synilla en saa siinä kuin performance moden saundit toimimaan, jotka ovat siis rhodes ja pianosaundit. En ole vielä selvittänyt "ongelmaa".

Mä en noista casioista muuten niin perusta, mutta se mitä tekivät 80-luvulla CZ-sarjan ja VZ sarjan kanssa....Wow.

Ei tuo tyhmältä kuulosta tarkemmin tuntematta ideoita tulee mieleen mutta en vielä sano mitään kun pitää yrittää saada ymmärettävää aikaan jos onnistuu edes mutta ajatuksia tuli mieleen miksi.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
10.08.2011 00:08:14

musamies: Miten ois Sharp? Ainakin Casion laskin oli hyvä...

Sharpin matkatv jonka näin meiltä lähtiessään kaikt yli 20vuotiaana. oli edeelleen sanoisin kuvallisesti kuin uusi. ja arvio siis tv kuvasta ja commodore 64 kuvasta. sanoisin tuo on esimekrki tavoista jota pahemmin ei saa enään tavaroita jotka kestää älyttömän pitkään.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)