JPQ 09.07.2010 01:35:45 | |
---|
joeskeli: Just näin. On tosin niitäkin, jotka on kasanneet järjettömän kokoiset hirviöt tuottaakseen vain moniulotteisempaa pörinää. :) Esim. mitä olen Moogin modulaaria emersonin käsissä joltain 1970luvulta kuullut sanoisin soitto oli varmaan taidokasta mutta soundit jotain sellaista että laitteisto oli hukassa. jopa halvoista analoogeista jotkut saa parempia soundeja.... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
HK 10.07.2010 03:41:34 | |
---|
Tuntuu toistavan itseään aina muutaman vuoden välein tämä perinteinen analogit vs. VA:t keskustelu. Ihan yhtä samaa tyhjää kuten ensimmäiselläkin kerralla: If it sounds good it is good. Peltikorva puupäässä. |
joeskeli 10.07.2010 10:11:15 | |
---|
Ei tämä nyt kyllä oikein "analogi vs. va" -keskustelu ole ollut. Mitä Emersoniin tulee, niin siinä on tunnetusti mies, joka ei paljoa soundien väsäämisen päälle ymmärtänyt. :D |
BubbleBob 10.07.2010 10:50:22 | |
---|
Rah ja huoh,.. mutta arvostaa täytyy. Ihan itse väsää soundinsa, eikä tilaa soundinikkareilta niinkuin useat muut. Tiilet ja Muurit - Sanat ja Lauseet. |
JPQ 10.07.2010 14:34:43 (muokattu 10.07.2010 14:38:13) | |
---|
BubbleBob: Rah ja huoh,.. mutta arvostaa täytyy. Ihan itse väsää soundinsa, eikä tilaa soundinikkareilta niinkuin useat muut. Silti kyllä arvostan makua käyttää vaikka presettejä mielummin kuni sitä että soundit on kamalia. ps. hammond soundeissa ei taas ollut mitään vikaa muistelen luulen että tuossa levyssä osa vika voi olla myös äänitys. mutta se soitto kyllä taas se toimii. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
BubbleBob 10.07.2010 19:27:02 | |
---|
Joskus pyritään muihin kuin kauniisiin soundeihin. Missä olisivat kontrastit ja kirjo jos kaikki tekisivät nättejä ääniä? ELP on vieras, mutta kaikki mitä olen kuullut on ollut sisältöön ja yhteyteen sopivaa. Tiilet ja Muurit - Sanat ja Lauseet. |
JPQ 10.07.2010 23:39:58 | |
---|
BubbleBob: Joskus pyritään muihin kuin kauniisiin soundeihin. Missä olisivat kontrastit ja kirjo jos kaikki tekisivät nättejä ääniä? ELP on vieras, mutta kaikki mitä olen kuullut on ollut sisältöön ja yhteyteen sopivaa. kaunis tarkoittaa tässä vähän laajemmin kuin yleinen käsitys on sanotaanko mielummin tarkemmin sanavalintaa mietittyäni miellyttävä no ei nuo olleet ihan kauheita mutta moog modulaari sanoisin aika turha niissä sanoisin ja se oli eniten pointti. no jokainen pitää mistä pitää eli ei kaikkien tarvitse tuosta pitää. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Sami E 11.07.2010 00:45:33 | |
---|
JPQ: ..mutta moog modulaari sanoisin aika turha niissä sanoisin ja se oli eniten pointti.. No mikä olisi ollut Emerson:lle sopivampi vaihtoehto vuonna -70, jolloin aloitti Mooginsa kasaamisen? |
JPQ 11.07.2010 01:59:23 | |
---|
Sami E: JPQ: ..mutta moog modulaari sanoisin aika turha niissä sanoisin ja se oli eniten pointti.. No mikä olisi ollut Emerson:lle sopivampi vaihtoehto vuonna -70, jolloin aloitti Mooginsa kasaamisen? En ota kantaa ja sitä paitsi ongelma ei ole tuossa laitteessa vaan käyttäjässä myönnän että modulaareissa haasteensa. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
efe 11.07.2010 12:35:58 | |
---|
No minusta nuo ELPin aikaiset modulaarivinguttelut kävi ku nenä päähän siihen musiikkiin. Ja veikkaan että ihan tarkoituksella väsättyjä soundeja. |
JPQ 11.07.2010 16:26:53 | |
---|
efe: No minusta nuo ELPin aikaiset modulaarivinguttelut kävi ku nenä päähän siihen musiikkiin. Ja veikkaan että ihan tarkoituksella väsättyjä soundeja. nuo josta puhun ei sentäs ole vingutteluja ja sopiihan ne aika hyvin siihen ja melodiat ja soitto on kyllä hienoa. no jotenkin ainakin mutta ei ole suosikkini siltikään mutta tämä komentti onkin jo asian vieresät ja eiköhän elp ole käsitelty että voidaan palata otsikkoon. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
imot 19.08.2010 12:41:29 | |
---|
Tosiaan täällä on lähtenyt mopo käsistä aiheen suhteen. ;) Itsekin olen silmäillyt MicroKorgin kaveriksi Prohetia. Onko kellään kokemuksia laitteesta? Mitä hyvää, mitä huonoa? Videodemojen perusteella Prophet 08sin soundit on huomattavasti rouheemmat kuin Junoissa...?!? |
Exhausted 19.08.2010 12:49:57 | |
---|
imot: Videodemojen perusteella Prophet 08sin soundit on huomattavasti rouheemmat kuin Junoissa...?!? Kuin missä Junoissa? Nämä uudet Juno-D, -Di ja -G ovat täysin eri laitteita kuin 80-luvun Juno-6, -60 ja -106, joista todennäköisimmin tässä ketjussa puhutaan... Juno on erilainen kone kuin Prophet. Profeetassa on kaksi oskillaattoria ääntä kohden ja paljon monipuolisemmat modulaatiomahdollisuudet. Yleissaundiltaan Juno on pehmoisempi ja Prophet terävämpi, mutta molemmat on lopulta monipuolisia koneita. Itse en ole Prophetia siis päässyt näpelöimään, mutta Dave Smithin soittimista on hyvää kokemusta. |