Aihe: Roland JunoG soundien heikoin lenkki?
1 2 3
TuntsaT
21.05.2009 11:19:08
Moi!

Mistäköhän sais hyviä soolo soundeja hevin soittoon (erityisesti CoB)? Olisko yleisesti mitään nettisivua, jolta löytys soundeja juno-G:hen? Ja mikä on patch?
JPQ
21.05.2009 11:57:03

TuntsaT: Moi!

Mistäköhän sais hyviä soolo soundeja hevin soittoon (erityisesti CoB)? Olisko yleisesti mitään nettisivua, jolta löytys soundeja juno-G:hen? Ja mikä on patch?

Yritän selittää mahdollisimman kansan tajuisesti.
patch on sama kuin soundi. ps. jos ihmettelet mistä tulee patch noh patch cordista eli modulaarisynissä (aikoinaan ei ollut) muuta oli johtoja jota käytettiin erilaisten moduulien yhdistämiseen toisiinsa. Syvemmälle en jaksa selittää.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
TuntsaT
21.05.2009 17:30:16
Jep sitä vähän ajattelinkin.

No mut sama kysymys vielä:

Mistäköhän sais hyviä soolo soundeja/patchejä hevin soittoon (erityisesti CoB)? Olisko yleisesti mitään nettisivua, jolta löytys soundeja/patchejä juno-G:hen?
Synastikki
23.05.2009 09:43:18

Väittäsin että suurin osa näistä CoB:n saundeista löytyy monenkin synan preseteistä (preset = laitteen alkuperäissaundi joka on luotu jossain laitteen tehtaalla) tai ainakin pienellä säätämisellä preseteistä saa ihan kelvollisia. Vaikein noista saundeista on tuo signature lead-soundi joka on pohjimmiltaan väännetty Jens-liidistä, mutta on kokenut aika paljon muokkausta, ja Jannehan vielä ajaa sen Big Muffin läpi.
Elämässä pitää olla tilua! kalamies #51 >-)))>
TuntsaT
23.05.2009 12:07:43 (muokattu 23.05.2009 12:14:04)
Mitä pedaalia Janne tarkalleen ottaen käyttää?

EDIT: Woops turha kysymys :D. Synastikki antoi vastauksen jo eri aiheessa.

EDIT2: Oisko kumminkin joku nettisivu, mistä sais hyviä patcheja?
Mouto
26.05.2009 10:55:17
EDIT2: Oisko kumminkin joku nettisivu, mistä sais hyviä patcheja?

Tsekkaa Roland clanista.Esim.tämä lead ihan magee.

http://forums.rolandclan.info/pub/attach/164653-Rudess_Lt_Lead.jgl

Lisää patcheja http://www.rolandclan.info/en/materials/juno-g/
TuntsaT
30.05.2009 14:41:17
Mitenkäs muuten siirrän jonkun patchin itse synaan USB johdon avulla? Siis en tiiä sit miten siirrän sen. Olen toiminut näin:

1) Liitän usb johdon synaan ja koneeseen.
2)Painan synasta nappia USB ja sieltä internl, jolloin tämä yhdistää nämä.

Sitten en tiedä miten sen laittaisin sinne oikeeseen kansioon. Kopio-Liitä systeemil vai?
TuntsaT
18.06.2009 19:45:43
Nostetaas aihe, kun kukaan ei oo vastannut.

ELI:

Mitenkäs muuten siirrän jonkun patchin itse synaan USB johdon avulla? Siis en tiiä sit miten siirrän sen. Olen toiminut näin:

Sitten en tiedä miten sen laittaisin sinne oikeeseen kansioon. Kopio-Liitä systeemil vai?
JPQ
08.11.2009 01:45:13 (muokattu 09.11.2009 04:30:28)

onni: Heikoin lenkki on tehtaalla suoritettu ohjelmonti, jossa on suoranainen virhe:
Jos vaihdat midikanavia performance tilassa, niin et voi enää muokata volumea kaikissa parteissa.
Esim. Jos vaihdat 2 kanavaa midi kanavalle 1, niin kone on ihan pihalla.

Nyt kun ymmärtääkseni softa puolta päivitety noissa onko asia ratkaistu ? ja tarkemmin kiinnostaisi kuulla ilmiöstä muutenkin helpommin hahmotushäiriöisenä ymmärettävä selitys eli miten tuo "pihalla olo" ilmenee. Stage lienee sittenkin liian kallis ja korg on liian korg sittenkin ja yamaha taas yamaha.....
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
lukethesis
08.11.2009 23:51:15
TuntsaT: Nostetaas aihe, kun kukaan ei oo vastannut.

ELI:

Laitetta omistamatta voin kuitenkin sanoa, että todennäköisesti sun pitää ladata Rolandin sivuilta se niiden soundieditori-softa, ja sitä kautta sitten.
JPQ
20.12.2009 16:24:53

Sanoisin että Sooloviulu nyt kun olen soitellut melkein kaikki muu tuntuu joltain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)