Aihe: Kiipparitelineistä taas
1 2 3
Wonder
22.09.2006 15:40:20
Niinpä. Thomannilta vaan löytyy kaikki hintoineen. F-musiikin sivu on aivan perseestä, eikä tuotekuvastossa ole hintoja eikä muutenkaan kovin hyviä yksityiskohtia...
Ile-
22.09.2006 18:44:02
Mun mielestä koko Kaisaniemen F-musiikki on ihan perseestä. Quiklokin hinnankin ovat uuden tiedon mukaan nostaneet 199e, josta voi pari kymppiä tinkiä. Tuli vähän morjens olo, kun sama teline maksaa ulkomailla 100e. Ne nettisivut ovat sitten vielä oma asia. Nykyään myynti olisi paljonkin suurempaa, jos kauppa tekisi selkeän listan valikoimastaan nettiin.
"Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience."
baron
22.09.2006 21:04:40

Mun mielestä koko Kaisaniemen F-musiikki on ihan perseestä. Quiklokin hinnankin ovat uuden tiedon mukaan nostaneet 199e, josta voi pari kymppiä tinkiä. Tuli vähän morjens olo, kun sama teline maksaa ulkomailla 100e. Ne nettisivut ovat sitten vielä oma asia. Nykyään myynti olisi paljonkin suurempaa, jos kauppa tekisi selkeän listan valikoimastaan nettiin.

Mä lande (itis) poikana oon käyttänyt Vantaan F-musaa, ostanut kaikenlaisia laitteita ja mistään en oo maksanut paljon T-kauppaan tai mihin tahansa verrattuna.
Vähän tinkimistä ja vähän tutun kaupppaa.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Danko
24.10.2006 09:46:43

Tilasin kiipparistiltamme kimpassa Tompalta K&M 18940-ständin, mutta toimittaessaan miulle tää kerpele oli mennyt avaamaan paketin ja nyt yks kumitutti yläpäästä on pudonnut. Saaks näitä varaosina jostain tai onks muita hyviä ehdotuksia? Jesaria yhtä paksu kerros?
Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu
Ile-
24.10.2006 22:01:29
Lähetä Thomannille mailia asiasta. Voisin väittää, että saat uuden ständin tilalle tai sitten sen puuttuvan osan. Kyllä sieltä tälläisten asioiden suhteen on aika hyvä palvelu.
"Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience."
Bronks
26.11.2006 21:24:24 (muokattu 26.11.2006 21:26:23)

Tuossa joku kyseli kolmen kiipparin telineistä. Vastauksista en ainakaan bongannut yhtään hyvää suositusta. Eli onko kellään tiedossaa, onko olemassa tukevaa ja hyvää kolmen kiipparin telinettä, jonka porrasvälit ei tee soittamista ihan ylivoimaiseksi?

Ps. Mulla on tällä hetkellä Proelin tupla-X kahelle kiipparille, ja se tuntuu kyllä ihan tukevalta. Tosin piano pyrkii liikkumaan alatasolla ainakin slideja viuhtoessa.
Murmeli
26.11.2006 21:41:14 (muokattu 26.11.2006 21:43:17)
Tuossa joku kyseli kolmen kiipparin telineistä. Vastauksista en ainakaan bongannut yhtään hyvää suositusta. Eli onko kellään tiedossaa, onko olemassa tukevaa ja hyvää kolmen kiipparin telinettä, jonka porrasvälit ei tee soittamista ihan ylivoimaiseksi?

Jaspersilta olettaisin ainakin löytyvän. Ja löytyikin:
http://www.thomann.de/fi/jaspers_3m_150.htm

Itelläni on jaspers, tukeva ainakin on. ei heilu oikeastaan mihinkään suuntaan, tosin painoa sen päällä ei kovin paljon ole (korgin triton lé61 ja t3 joskus..) säätömahdollisuudet ehkä parhaat ikinä missään näkemässäni/kokemassani.
EDIT: kirotusvireet
"No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia."
Bronks
27.11.2006 00:09:23

Jaspersilta olettaisin ainakin löytyvän. Ja löytyikin:
http://www.thomann.de/fi/jaspers_3m_150.htm

Itelläni on jaspers, tukeva ainakin on. ei heilu oikeastaan mihinkään suuntaan, tosin painoa sen päällä ei kovin paljon ole (korgin triton lé61 ja t3 joskus..) säätömahdollisuudet ehkä parhaat ikinä missään näkemässäni/kokemassani.
EDIT: kirotusvireet

Näyttää ainakin hyvin muuntuvalta ja alapeti on kestävän näköinen. Hiukan arveluttaa kuvan perusteella nuo yläpaarit. Kestääköhän noin 15 kilon keikkaurkua... Triton Le on mullakin kolmantena, joten se ei paljon putkea tarvii alle. Kumma, etten netistä löytänyt mitään painosuosituksia edes Jaspersin omilta sivuilta.
v_m_kangas
27.11.2006 10:56:27

Tuossa joku kyseli kolmen kiipparin telineistä. Vastauksista en ainakaan bongannut yhtään hyvää suositusta.

Enpä minäkään ole nähnyt. Aikoinaan hitsautin profiilista kolmannelle kiipparille tason tavalliseen X-telineeseen ja alkuperäisiin korokeosiin. Sittemmin tuota koroketta on madallettu. Tuommoisen voisi tehdä korkeussäädöllekkin siten, että etsii toisen profiilin, joka mahtuu tiukasti edellisen sisään. Sopivin välein sitten reikiä läpi ja tappi reiästä läpi.

En muista enään tuon oman telineeni merkkiä. Se on jo kahteen kertaan ylimaalattu kun maalit ovat ropisseet pois.
Humppaa tai soita humppaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)