Mikko T. 13.03.2007 19:03:25 (muokattu 13.03.2007 19:03:37) | |
---|
Joo kato tuli avattua se uus ketju kun ehdotettiin killan perustamista. Ja mitä se fuzzy siellä vinkuu? Kohta rupee läski tummuu. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
steelysam 13.03.2007 19:21:28 | |
---|
Joo kato tuli avattua se uus ketju kun ehdotettiin killan perustamista. Ja mitä se fuzzy siellä vinkuu? Kohta rupee läski tummuu. Jesh, hyvä! Hakkaa se! Möllisty |
Bronks 13.03.2007 19:24:21 | |
---|
No siirrytään tänne sitten tärisemään. Onhan tuo kampe ollut jo puolisen vuotta ainakin. Ei pahaa sanottavaa vieläkään. Olen jopa testannut keikkakäytössä pakkasesta sisälle ja tulille ja ei mitään heikkoa. **tanan Triton LE ei kestä moista tempausta. Katohan, miehellä on enempikin samanlaista kalustoa kuin allekirjottaneella. Tein muuten ihan saman havainnon ku ajettiin Turusta Lahteen keikalle tammikuussa viidentoista asteen pakkasessa ja tietty soittimet perskärryssä. Triton LE:n näyttö kesti herätä kaks tuntia mutta S90ES pelitti heti. Onhan noissa muutenki vähän eroa... |
Fuzzy Boner 13.03.2007 20:00:13 | |
---|
Joo kato tuli avattua se uus ketju kun ehdotettiin killan perustamista. Ja mitä se fuzzy siellä vinkuu? Kohta rupee läski tummuu. Ime setää Seppo! T: Raninen |
Mikko T. 13.03.2007 21:33:22 | |
---|
Ime setää Seppo! T: Raninen älä tuu siihen kukkoilee, mä revin sulta pään irti juurineen opettele lämäämään saatana ja tiluttaa perkele Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Fuzzy Boner 13.03.2007 22:46:27 | |
---|
älä tuu siihen kukkoilee, mä revin sulta pään irti juurineen opettele lämäämään saatana ja tiluttaa perkele Sä et saa ees kohoomaan! (Kohta modet lyö tänki lukkoon, hoho!!) YAMAHA S90ES |
Mikko T. 13.03.2007 23:09:45 | |
---|
Sä et saa ees kohoomaan! (Kohta modet lyö tänki lukkoon, hoho!!) YAMAHA S90ES Niin, kiekkoa, mut sä et saa mitään muutakaan, paitsi olla ilman. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Fuzzy Boner 13.03.2007 23:14:48 | |
---|
Niin, kiekkoa, mut sä et saa mitään muutakaan, paitsi olla ilman. Sanos muuta, mut ONNEKS mulla on Yamaha S90 ES! (Tosin en saa sitäkään ilmaan ilman roudareita mut niitäkään ei riitä) |
Mikko T. 14.03.2007 00:45:16 | |
---|
Sanos muuta, mut ONNEKS mulla on Yamaha S90 ES! (Tosin en saa sitäkään ilmaan ilman roudareita mut niitäkään ei riitä) Sanos muuta! Ja voi pinppi et menee selkä kun roudaa sitä casen kanssa. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
v_m_kangas 14.03.2007 10:36:30 | |
---|
Yksi huono puoli tossa ESsissä on, nimittäin se matta/karhea maalipinta. Kerää muuten pölyä ja törkyä, eikä lähde pyyhkäisemällä pois. Vaatisi jonkinlaista kosteaa pyyhettä. Humppaa tai soita humppaa |
Bronks 14.03.2007 14:57:25 | |
---|
Sanos muuta! Ja voi pinppi et menee selkä kun roudaa sitä casen kanssa. Mulla ainaki Bartuschin casessa on pyörät. Portaissa ne ei tietty hirveesti auta. |
Bronks 14.03.2007 14:58:15 | |
---|
Yksi huono puoli tossa ESsissä on, nimittäin se matta/karhea maalipinta. Kerää muuten pölyä ja törkyä, eikä lähde pyyhkäisemällä pois. Vaatisi jonkinlaista kosteaa pyyhettä. Älä suostu esiintymään pölysissä paikoissa.. |
Janus 14.03.2007 15:15:36 | |
---|
Yksi huono puoli tossa ESsissä on, nimittäin se matta/karhea maalipinta. Kerää muuten pölyä ja törkyä, eikä lähde pyyhkäisemällä pois. Vaatisi jonkinlaista kosteaa pyyhettä. Eikä muuten pidä kontaktiliimaa (jos on sama pinta kuin S90:ssä). Yritin joskus virittää tohon päälle pariinkin mestaan karhuntarraa, että sais moduulit jne pysymään paremmin, mutta karhuntarra lähti synasta irti modulin mukana irroitettaessa... |
JPQ 14.03.2007 15:42:42 | |
---|
Toisaalta kiiltävä on rumaa tai no naarmut näyttää pahalta ja tuo pinta lienee samaa kun Yamaha S30 mallissa. |
v_m_kangas 14.03.2007 16:03:11 | |
---|
Eikä muuten pidä kontaktiliimaa (jos on sama pinta kuin S90:ssä). Yritin joskus virittää tohon päälle pariinkin mestaan karhuntarraa, että sais moduulit jne pysymään paremmin, mutta karhuntarra lähti synasta irti modulin mukana irroitettaessa... Pysyy ainakin tommonen Biltemasta ostettu velcrotarra. Sellaisella pistin pikkumiksuttimen kannen päälle. Laitoin tuon tarran kyllä ennenkuin kone on keikoilla pölyttynyt. Pitäisi varmaan putsata tarran kohta jollain aineella, joka ei jätä öljyistä kalvoa. Humppaa tai soita humppaa |
Mikko T. 14.03.2007 16:42:41 | |
---|
Pysyy ainakin tommonen Biltemasta ostettu velcrotarra. Sellaisella pistin pikkumiksuttimen kannen päälle. Laitoin tuon tarran kyllä ennenkuin kone on keikoilla pölyttynyt. Pitäisi varmaan putsata tarran kohta jollain aineella, joka ei jätä öljyistä kalvoa. Fairyllä lähtee kaikki kakka pois, ja Failry taas lähtee vedellä eli siis puhtaalla kostealla rätillä pyyhkimällä. Jos haluaa hifistellä, niin Johnson & Johnsonin rosterinpuhdistusaineella, mut sama tulos kun Fairyllä kaksi kertaa pestynä. Terveisin Viihdepianisti Oy, siivoustoimintovastaava Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Bronks 16.03.2007 14:02:45 | |
---|
Ei teistä kukaan ole muuten huomannu mitään saundiongelmia sustain-pedaalia käytettäessä. Mä räpsyttelin slovaripianolle mielestäni mukavankuuloisen neljän layerin saundin, mutta toisinaan se aiheuttaa ehkä millisekunnin katkoksen attack-vaiheessa, kun sustain on alhaalla tai puoliasennossa. Ei varmana kuulu bändin kanssa soitettaessa, mutta kotona pimputtaessa repii hermoja. |
HK 16.03.2007 15:30:57 | |
---|
Ei teistä kukaan ole muuten huomannu mitään saundiongelmia sustain-pedaalia käytettäessä. Mä räpsyttelin slovaripianolle mielestäni mukavankuuloisen neljän layerin saundin, mutta toisinaan se aiheuttaa ehkä millisekunnin katkoksen attack-vaiheessa, kun sustain on alhaalla tai puoliasennossa. Ei varmana kuulu bändin kanssa soitettaessa, mutta kotona pimputtaessa repii hermoja. Sustain pedaali pitää käydä virityttämässä vuoden välein, se on nääs tarkkuusinstrumentti se! Peltikorva puupäässä. |
Bronks 16.03.2007 16:05:05 | |
---|
Sustain pedaali pitää käydä virityttämässä vuoden välein, se on nääs tarkkuusinstrumentti se! Pitää nääs varmaan odottaa sitte yheksän kuukautta, kun toi tarkkuusinstrumentti on vasta kolmen kuukauden ikänen. |
mart-t 16.03.2007 17:12:15 | |
---|
Mistä ootte tilannu caset ja paljonko maksoi? Maanantaina pitäis mennä tekemään kaupat ja case pitäis saada aika pikaisesti. Hakusessa olis mahdollisimman kestävä boksi, painolla ei ole niin väliä. |