JurviZ 15.12.2005 19:04:01 | |
---|
Mä haluisin ainakin semmosen yhen laitteen joka tekee ihan kaiken... täyttää veroilmotukset jne. Invisible flying pyramids, there are millions in the sky! |
Fuzzy Boner 15.12.2005 19:05:44 | |
---|
Mä haluisin ainakin semmosen yhen laitteen joka tekee ihan kaiken... täyttää veroilmotukset jne. Vaimo? Saapuilija |
baron 15.12.2005 20:56:22 (muokattu 15.12.2005 20:56:36) | |
---|
Vaimo? Vaik sanottiin, että rahasta ei ois puutetta, niin täytyy kuitenkin olla realistinen. My name is Baron, Sir Baron. |
hanipai 15.12.2005 21:04:25 (muokattu 15.12.2005 21:11:14) | |
---|
Laitanpa tähän karsitun listan, niin ei tartte höyryy ihan 200%:lla. Access Virus Ti Roland Fantom X7 Alesis Andromeda Räkit: Yamaha Motif ES rack Kurzweil K2600R Clavia Nord Modular G2 Clavia Nord Lead 3 rack Waldorf Q rack Waldorf Microwave XT Ja voisin mäkin ottaa jonku aidon pianon. Ja jos autotalli ois niin ois mikitetyt rummut, basso ja sähkis + vahvistin ja mallintaja/multiefekti. Tää vois olla se realistinen setti mikä mulla ois jos rahasta ei ois puutetta. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
II "One day I realized I was spending far too |
Mikael 16.12.2005 10:09:48 (muokattu 16.12.2005 11:12:34) | |
---|
Mulle hyväkuntoiset: Rhodes MkI 88 Suitcase Wurlizer 200A + Fender Twin Hammond B3 + Leslie 122A Hohner Clavinet D6 Hohner String Melody II Mellotron Moog Modular 55 Oberheim Matrix 12 Roland Jupiter 8 Korg MS20 Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
U.Honey 16.12.2005 10:57:42 (muokattu 16.12.2005 10:58:16) | |
---|
Mulle hyväkuntoiset: Rhodes MkI 88 Suitcase Wurlizer 200A + Fender Twin Hammond B3 + Leslie 122A Hohner Clavinet D6 Hohner String Melody II Moog Modular 55 Oberheim Matrix 12 Roland Jupiter 8 Korg MS20 Osta Motif! (S90ES) |
Mikael 16.12.2005 11:12:14 | |
---|
Osta Motif! (S90ES) miten ei tullu itelle mieleen? Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
JPQ 16.12.2005 19:29:56 | |
---|
Vois olla tässä tälläinen hyvä pohja eli nämä melkovarmoja Arp 2600 1kpl Yamaha SY99 1kpl Roland XP60 1kpl jossa Orchestral,Session,Pop,Asia -laajennuskortit Alesis Qs7.1 1kpl jossa Sanctuary,Ja Classical Instruments kortit Ensoniq TS10 1kpl Alesis Ion 2kpl Studio Electronics ATC-X 3kpl bassoon,leadiin ja yksi varalle jos biisi tarvii vielä muuta mieluiten analoogista vaikkapa sekvenssiin. Nord Lead 2 2kpl Roland Jupiter 8 2kpl Korg Wavestation 1kpl Kawai K5000 1kpl Casio CZ-5000 1kpl tässä kosketin osuus lisäksi varmaankin sähkökitara,ilmeisesti nylonkielinen akustinen ja kitara speduja niin että synillekkin riittää ja paljon muuta nämä siis kuitenkin melkovarmana listana lisäksi toki nykykamat joita jokaista on tietenkin yksi. Alesis S4+,Yamaha S30 jos sattuu johonkin tarvitsemaan,Roland M-OC1,Ensoniq SQR+. Vaikuttaa näet että nykykamat säilyy lienee niin jos jotain ostan tuskin myyn enään pois.. |
jyrkik 16.12.2005 21:28:17 | |
---|
Voih, Pakko se on hiljalleen myöntää, ettei soitannollinen ulosanti ole parantunut uusia vermeitä hankkimalla enää vähään aikaan. Motivaatio tietysti aina lisääntyy hetkellisesti kun pinoon saa uuden lelun, mutta kyllä se taitaa lopultakin olla soittotaidoista ja ajankäytöstä kiinni tämän homman hauskuus. Niinpä: jos rahasta ei olisi puutetta, lopettaisin päivätyön ja keskittyisin harjoittelemaan nykyisellä setillä. Kerran viikossa lentäisin yksityiskoneella maailman metropoleihin ottamaan mallia siitä kuinka tosimiehet soittaa. Ja kämpän voisi vaihtaa isompaan jotta sisään mahtuisi flyygeli.. Jyrki |
JPQ 16.12.2005 22:20:47 | |
---|
Voih, Pakko se on hiljalleen myöntää, ettei soitannollinen ulosanti ole parantunut uusia vermeitä hankkimalla enää vähään aikaan. Motivaatio tietysti aina lisääntyy hetkellisesti kun pinoon saa uuden lelun, mutta kyllä se taitaa lopultakin olla soittotaidoista ja ajankäytöstä kiinni tämän homman hauskuus. Niinpä: jos rahasta ei olisi puutetta, lopettaisin päivätyön ja keskittyisin harjoittelemaan nykyisellä setillä. Kerran viikossa lentäisin yksityiskoneella maailman metropoleihin ottamaan mallia siitä kuinka tosimiehet soittaa. Ja kämpän voisi vaihtaa isompaan jotta sisään mahtuisi flyygeli.. Jyrki No mitkä voi olla sellaiset kamat johon olet jo tyytyväinen ? |
Pylkkänen 16.12.2005 22:59:21 | |
---|
Mulle hyväkuntoiset: Rhodes MkI 88 Suitcase Wurlizer 200A + Fender Twin Hammond B3 + Leslie 122A Hohner Clavinet D6 Hohner String Melody II Mellotron Moog Modular 55 Oberheim Matrix 12 Roland Jupiter 8 Korg MS20 Kyllä täytyy sanoa, että toi MS20 on mahtava laite! Kitaristimme saanut aikoinaan moisen ILMAISEKSI(?!) ja on ollu keikoilla messissä pari kertaa... Ei löydy voittanutta pulputusten ja leadien soittamiseen! Ainakaan ei oo tullu vastaan.. "Music Is The Best" -FZ |
baron 17.12.2005 02:20:57 | |
---|
Mä en oikeesti halua vittuilla, mä oon vaan oikeesti utelias: Jos olisi ääretön määrä rahaa, niin eikö todella oo olemassa sellaista soitinta, joka täyttäisi tarpeet vai onko olemassa vain niin surkeita soittimia, että niitä pitää olla noin kymmenen ennenkuin tarpeet on tyydytetty?? My name is Baron, Sir Baron. |
hanipai 17.12.2005 03:15:49 | |
---|
Mä en oikeesti halua vittuilla, mä oon vaan oikeesti utelias: Jos olisi ääretön määrä rahaa, niin eikö todella oo olemassa sellaista soitinta, joka täyttäisi tarpeet vai onko olemassa vain niin surkeita soittimia, että niitä pitää olla noin kymmenen ennenkuin tarpeet on tyydytetty?? No Staikkarista ei lähde kovinkaan hyvää jousimattoa tai vaikka saksofonia:) Pari kolme hyvää varmaan riittäis hyvin. Tuskin kuitenkaan vaan yksi. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
II "One day I realized I was spending far too |
baron 17.12.2005 05:38:29 (muokattu 17.12.2005 05:53:43) | |
---|
No Staikkarista ei lähde kovinkaan hyvää jousimattoa tai vaikka saksofonia:) Pari kolme hyvää varmaan riittäis hyvin. Tuskin kuitenkaan vaan yksi. Sen verran oon soittanut tenorifonia ja kiipparifonia, että tiedän, että millään kiippareilla ei tule hyvää fonia. Tuo jousimatto on siinä ja siinä. My name is Baron, Sir Baron. |
JPQ 17.12.2005 08:30:34 | |
---|
Mä en oikeesti halua vittuilla, mä oon vaan oikeesti utelias: Jos olisi ääretön määrä rahaa, niin eikö todella oo olemassa sellaista soitinta, joka täyttäisi tarpeet vai onko olemassa vain niin surkeita soittimia, että niitä pitää olla noin kymmenen ennenkuin tarpeet on tyydytetty?? Jotenkin voisi luulla että muutamallakin tulee toimeen ne vois ehkä olla mulla en tiedä nyt sitten Alesis QS7.1 jo mainituin höystöin,Roland XP60 jo mainituin höystöin,Alesis Ion,Studio Electronics ATC-X,Creamware Minimax ASB, ja Alesis DM5. Yritin minimoida ja koostaa kohtuu kokoisemman luultavasti ideaali setin tosin vielä sähkis ja ilmeisesti? nylonkielinen kitara ,ja efektejä varsinkin analogi kitara efektejä paitsi pahus pitää lisätä vielä joku FM laite vaikka tila syistä Yamaha TG77. |
JPQ 17.12.2005 08:31:23 | |
---|
Jotenkin voisi luulla että muutamallakin tulee toimeen ne vois ehkä olla mulla en tiedä nyt sitten Alesis QS7.1 jo mainituin höystöin,Roland XP60 jo mainituin höystöin,Alesis Ion,Studio Electronics ATC-X,Creamware Minimax ASB, ja Alesis DM5. Yritin minimoida ja koostaa kohtuu kokoisemman luultavasti ideaali setin tosin vielä sähkis ja ilmeisesti? nylonkielinen kitara ,ja efektejä varsinkin analogi kitara efektejä paitsi pahus pitää lisätä vielä joku FM laite vaikka tila syistä Yamaha TG77. Ehkä tiedä sitten jos vain yksi pitäs ottaa se olis varmaan Kurzweil k sarjalainen tai Alesis Fusion epäilen jotenkin jälkimäistä omalla kohdallani. |
oizo 17.12.2005 10:24:24 (muokattu 17.12.2005 10:25:27) | |
---|
Mä en oikeesti halua vittuilla, mä oon vaan oikeesti utelias: Jos olisi ääretön määrä rahaa, niin eikö todella oo olemassa sellaista soitinta, joka täyttäisi tarpeet vai onko olemassa vain niin surkeita soittimia, että niitä pitää olla noin kymmenen ennenkuin tarpeet on tyydytetty?? Ei nykyään oikein esim bilekeikoilla tuu toimeen pelkällä pianolla. En mä ainakaan.. Eri soitinäänillä saa niin paljon lisää. Tarttee vähintäänkin sen urun siihen rinnalle. Tietyn tyylisiin biiseihin vain sopii pianoa paremmin urku, rhodes, leadi. Ja onhan se kaiken lisäksi helpompaa jos on kahdessa tasossa vehkeet niin alatasossa voi koko ajan olla piano valmiina ja muissa sit jotain muuta. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
baron 17.12.2005 10:31:03 | |
---|
Ei nykyään oikein esim bilekeikoilla tuu toimeen pelkällä pianolla. En mä ainakaan.. Eri soitinäänillä saa niin paljon lisää. Tarttee vähintäänkin sen urun siihen rinnalle. Tietyn tyylisiin biiseihin vain sopii pianoa paremmin urku, rhodes, leadi. Ja onhan se kaiken lisäksi helpompaa jos on kahdessa tasossa vehkeet niin alatasossa voi koko ajan olla piano valmiina ja muissa sit jotain muuta. Jos keikkapaikalla sattuu olemaan vireessä oleva akustinen piano/flyygeli, en mä edes vaivaudu omien kiippareitten roudaamiseen. My name is Baron, Sir Baron. |
JPQ 17.12.2005 10:39:41 | |
---|
Jos keikkapaikalla sattuu olemaan vireessä oleva akustinen piano/flyygeli, en mä edes vaivaudu omien kiippareitten roudaamiseen. Jokainen toimikoon tyylinsä mukaan eli eihän jazz pianisti vaikkapa tarvitse ambient saundeja tai ambientin tekijä tikkuisen terävää ringmod-leadia... joten älkäämme täysin kummastelko joidenkin kaluston laajuutta osin itsellä oman musatyylin "vika" ja sävellysapunakin tarvii olla monta kun tyylissäni saunditkin tärkeitä joten ei riitä Motif tms... |
Jabbe 17.12.2005 12:51:52 | |
---|
Kirjoitin tähän aikamoisen listan kaikkea rojua. Mut päädyin poistamaan sen ja rupesin miettimään jos vaikka luopuisi jostain rojuista mitä jo nyt omistaa... ei ne gearit onnea tuo vaikka soittotaitoon vaikuttavatkin. Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. |