![]() 01.02.2005 22:09:36 | |
---|---|
Fasulla oli hetki sitten motif 8 1990,- että kannattanee kattella suomesta jos jostain löytyisi vielä. Ei jenkeistä asti kyllä kannata mitenkään lähteä roudaamaan. Rahti ja tulli menee vähän överiksi. Niin, siis rahtihan tuohon lukuun jo sisältyi (vajaa 1990,-, euroissa), lähinnä tullimaksuja siis kaipailin. Se F-Musiikin parin tonnin Motif8 on vuosikausia käytössä ollut esittelykappale, korkkaamattomia niillä ei ole kyllä yhtään enää tuota vanhempaa mallia. Tää nyt oli vaan tällainen utelias päähänpisto, johtuen muutenkin jo halvoista hinnoista sekä edullisesta dollarin kurssista. | |
![]() 01.02.2005 22:12:18 | |
Mites ruotsi? Löytyiskö sieltä? Saksa? Suosittelen eurooppaa. Tosin soitto tulliin kannattaa tehdä niin tietääpä sitten varmasti. Looking for Leslie. | |
![]() 01.02.2005 22:19:41 | |
Mites ruotsi? Löytyiskö sieltä? Saksa? Suosittelen eurooppaa. Tosin soitto tulliin kannattaa tehdä niin tietääpä sitten varmasti. Saa toki ehdottaa liikkeitä/nettisivuja, mistä voisi kysellä - itselle ei ole kyllä tullut vastaan. Jam.se -putiikista kysyin, ei ole. Saksan eBayssa on aina silloin tällöin käytettyjä, harva kuitenkin lähettää niitä edes Saksan ulkopuolelle. Totta kai sitä mieluummin EU:n alueelta sen ostaisi, säästyispähän tulleilta - hinnat vaan tuntuvat käytetyistäkin pyörivän edelleen siinä parin tonnin tuntumassa. | |
![]() 01.02.2005 22:44:11 | |
Mä lopetan nää hommat! | |
![]() 02.02.2005 12:05:43 | |
Kun nyt on ollut puhetta tästä ulkomailta tilaamisesta, niin heitänpä ilmoille vastaavanlaisen kysymyksen. Tulisiko halvemmaksi tilata nord electro 2 jostain jenkkilän nettikaupasta, sillä esim. 61-malli maksaa 1350$, johon lisätään vielä tietenkin kaikki lisämaksut. Euroopassa kun nuo hinnat tuntuvat olevan melkoisen huokeita. | |
![]() 02.02.2005 23:26:13 | |
Mites noi jenkkivehkeiden sähköt - toisen muutajan tunkeminen Motiffin tms. sisälle ei juurikaan kiehdo. USA:ssahan on käytössä 110V 60 Hz verkkojännite, joten sikäläisiä laitteita et välttämättä saa toimimaan 230V 50Hz verkkojännitteellä ilman uutta muuntajaa Kokemuksia näistä modifikaatioista? | |
![]() 03.02.2005 00:08:33 | |
USA:ssahan on käytössä 110V 60 Hz verkkojännite Kokemuksia näistä modifikaatioista? Joo toi totta kai tarvitsisi muuntajan. Laitteen sisälle ei tarvitse tunkea mitään, eikä muutenkaan "modifioida" mitään. Motifin virtajohto laitetaan muuntajaan kiinni, jossa sille on pistoke, that's it. Mulla sattuu tuollainen olemaan jo ennalta, kun on yksi USA-pelikonsoli. Kysyn tullilta nyt vielä lähipäivinä tuota verotus/tullimaksu-asiaa, ja vastaan sitten tänne... | |
![]() 03.02.2005 00:09:32 | |
Mites noi jenkkivehkeiden sähköt - toisen muutajan tunkeminen Motiffin tms. sisälle ei juurikaan kiehdo. USA:ssahan on käytössä 110V 60 Hz verkkojännite, joten sikäläisiä laitteita et välttämättä saa toimimaan 230V 50Hz verkkojännitteellä ilman uutta muuntajaa Kokemuksia näistä modifikaatioista? Ihan adapterilla yleensä on noita käytetty. Toki jos jaksaa virtalähteen vaihtaa niin ei ole riskiä unohtaa sitä oikeeta piuhaa kotiin! Looking for Leslie. | |
![]() 03.02.2005 03:31:17 | |
Mä oon niin laiska viemään mun Moogia remppaan että taidanpa hoitaa vaan tuommoisen muuntimen. Rempattuna sinne sais sisälle jotain eurooppalaisempaa sälää... Mä lopetan nää hommat! | |
![]() 03.02.2005 03:52:08 | |
Mä oon niin laiska viemään mun Moogia remppaan että taidanpa hoitaa vaan tuommoisen muuntimen. Rempattuna sinne sais sisälle jotain eurooppalaisempaa sälää... ja heti sen jälkeen lahjoitat sen mulle! | |
![]() 03.02.2005 15:14:24 | |
Motif 8 vaihtoehdoksi kannattaa muuten harkita S90, josta puuttuu sekvensseri ja sämpleri mutta löytyy paljon parempi pianosoundi, muuten Classicin soundit. | |
![]() 05.02.2005 03:30:19 | |
Luo hyvät suhteet sinua lähimpiin musiikkikauppoihin ja osta sieltä, kun joku homma brakaa niin ne hoitavat hommat. Mielenrauha säilyy. Toi huoltohomma on yks asia, joka kannattaa miettiä. Tietenkin kaikki on hyvin niin kauan kuin kaikki on hyvin. Mutta jos ... | |
![]() 10.02.2005 00:50:14 | |
Onko Motif ES rack ulkoisesti samanlainen kuin Motif rack? Sama runko? Sama muotti? Sama määrä painokytkimiä? Voisiko Motif rackin muuttaa Motif ES rack:iksi vaihtamalla sisuskalut? | |
![]() 10.02.2005 02:10:16 (muokattu 10.02.2005 02:10:25) | |
Onko Motif ES rack ulkoisesti samanlainen kuin Motif rack? Sama runko? Sama muotti? Sama määrä painokytkimiä? Voisiko Motif rackin muuttaa Motif ES rack:iksi vaihtamalla sisuskalut? WTF?! Tuskimpa vaan. Jos sulla on sisuskalut niin sulla varmaan on runkokin. Nappulatkin on piirilevyllä eikä kopassa kiinni. Mikä trolli tää on? Looking for Leslie. | |
![]() 10.02.2005 13:00:48 | |
Onko Motif ES rack ulkoisesti samanlainen kuin Motif rack? Sama runko? Sama muotti? Sama määrä painokytkimiä? Voisiko Motif rackin muuttaa Motif ES rack:iksi vaihtamalla sisuskalut? Pistä vaan Rack myyntiin ja ES Rack tilalle. ES:ssä on kuitenkin muutakin kuin eri softa, joten tuskin onnistuu vaihto. | |
![]() 26.06.2005 12:04:03 | |
Onko kukaan vertaillut Motif ES:n pianosoundeja Kurzweilin Micropiano-moduuliin? En ole pässyt kokeilemaan Motif ES:ää vielä enkä pääsekään kuukauteen ja kiinnostaisi tietää etukäteen, että kannattaako suunnitella vanhojen laitteiden korvaamista ES:llä. Ainakin Yamahan P-120 oli hyväsoundinen. Mahtaako ES:ssä olla samat soundit? | |
![]() 26.06.2005 12:11:04 | |
Onko kukaan vertaillut Motif ES:n pianosoundeja Kurzweilin Micropiano-moduuliin? En ole pässyt kokeilemaan Motif ES:ää vielä enkä pääsekään kuukauteen ja kiinnostaisi tietää etukäteen, että kannattaako suunnitella vanhojen laitteiden korvaamista ES:llä. Ainakin Yamahan P-120 oli hyväsoundinen. Mahtaako ES:ssä olla samat soundit? Kyllä mä suosittelen tuota motif es:ää varsinkin jos oot tykästynyt Yamahan pianosoundiin (P-120) . Et tule pettymään. Tietysti toinen kysymys on et minkälaiseen käyttöön tuo tulisi (mitä soundeja etc..) ? My name is Baron, Pussy Baron | |
![]() 26.06.2005 12:24:41 | |
Kyllä mä suosittelen tuota motif es:ää varsinkin jos oot tykästynyt Yamahan pianosoundiin (P-120) . Et tule pettymään. Tietysti toinen kysymys on et minkälaiseen käyttöön tuo tulisi (mitä soundeja etc..) ? Omistan Micropianon, Kurzweilin Stringmodulin (ikivanha), Korgin X3:n ja ikivanhan AKAIN sämplerin. Nuo pitäisi korvata yhdellä. Ja Yammussa pitäisi stringit olla kuulemma kohdallaan ja brassit ja se pirunkeuhko (hanuri) ja kaiketi urut ainakin yhtä hyvät kuin Korgin? Piano on ollut kysymysmerkki mutta nythän tuo vähän selkeni jos P-120 olisi samaa tasoa. Tietysti kaiki selviää kun itse testaa, mutta kun vasta elokuussa pääsee testaamaan.(Kesäloma) Ja ES7 lienee tarpeeksi pitkä pianokappaleillekin. ES8 liian raskas. | |
![]() 26.06.2005 12:29:52 | |
Omistan Micropianon, Kurzweilin Stringmodulin (ikivanha), Korgin X3:n ja ikivanhan AKAIN sämplerin. Nuo pitäisi korvata yhdellä. Ja Yammussa pitäisi stringit olla kuulemma kohdallaan ja brassit ja se pirunkeuhko (hanuri) ja kaiketi urut ainakin yhtä hyvät kuin Korgin? Piano on ollut kysymysmerkki mutta nythän tuo vähän selkeni jos P-120 olisi samaa tasoa. Tietysti kaiki selviää kun itse testaa, mutta kun vasta elokuussa pääsee testaamaan.(Kesäloma) Ja ES7 lienee tarpeeksi pitkä pianokappaleillekin. ES8 liian raskas. Mul on ES-7. Synana mä sitä käytän. Mä tarviin kyl painotetun 88;sin pianojuttuihin.. ES-7:ssa siis EI ole painotettua "pianokosketusta" 8;ssa sit onkin. Pianosoundieihin tulet varmuudella tykästymään + urkuihinkin jos vertailet korgiin tms.. My name is Baron, Pussy Baron | |
![]() 26.06.2005 13:13:30 | |
Mul on ES-7. Synana mä sitä käytän. Mä tarviin kyl painotetun 88;sin pianojuttuihin.. ES-7:ssa siis EI ole painotettua "pianokosketusta" 8;ssa sit onkin. Pianosoundieihin tulet varmuudella tykästymään + urkuihinkin jos vertailet korgiin tms.. Kieltämättä ilman painotettua on hankala soittaa pianomaisesti pianokappaleita, mutta keikalla tyydyn kevyeen kosketukseen eikä siellä välttämättä ole hirveästi pianomusiikin ystäviä. Soittelen sitten kotona aidolla pianolla ja erilaista musiikkia. Mutta kiitti mielipiteistäsi! Motif-himoni vain lisääntyi Mutta niinkus tiedetään edessä on vaikeat ajat perheen hallituksen kanssa elikkä rahoitusneuvottelut siitä mikä on ensisijainen hankinta. Mutta nehän ovat tietysti auto, vene ja syntikka! No leikisti, eka on tietysti syntikka! | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)