Bronks 30.06.2009 00:46:42 | |
---|
Anonymous-jazz: Mut ois kyllä aika kornia jos noi rautasynat ois yhtä vaikeakäyttöisiä. Että niihin pitäisi asentaa käyttöjärjestelmä ja soundit ennen laitteen toimimista. Mä odotan kompromissia sormet syyhyten. Muse Receptor tulee vissiin huomenna ovesta sisään. Don't take me serious, I'm just playing. |
mack the knife 30.06.2009 00:49:40 | |
---|
voiko bandi olla huono jos rumpalin etunimi on Gulli? Gunnlaugur. Ja bändi on hyvä. COVS n:o 1. |
BaariMikko 30.06.2009 23:10:12 | |
---|
Joo, tosiaan, License Control Centerin kanssa ne hermot lähinnä meni. Nyt toimii, paitsi että mihin hittoon tästä on hävitetty "blank" -preset? Perseestä rakennella omia soundeja valmiiden päälle. http://maihinnousu.net/tellus |
Anonymous-jazz 02.07.2009 23:47:52 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
ville viaton 04.07.2009 13:15:08 | |
---|
Ostin Motifin.Tavoilleni orjallisena vuosia kaikkien muiden jälkeen.. Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
baron 04.07.2009 16:56:42 | |
---|
ville viaton: Ostin Motifin.Tavoilleni orjallisena vuosia kaikkien muiden jälkeen.. Minkä niistä? Jonkun lelun vai oikean soittimen? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
ville viaton 05.07.2009 21:59:11 | |
---|
baron: Minkä niistä? Jonkun lelun vai oikean soittimen? Oikean soittimen. Ja sain kaupan päälle jonkun jättimäisen staikkari-samplen,en ole vielä kokeillut. Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
Fuzzy Boner 06.07.2009 04:28:46 | |
---|
ville viaton: Oikean soittimen. Ja sain kaupan päälle jonkun jättimäisen staikkari-samplen,en ole vielä kokeillut. XS-8? Tuttu vekotin. Jopa mä oon oppinut käyttämään vähän noita uusia.. |
Anonymous-jazz 07.07.2009 01:34:13 (muokattu 07.07.2009 01:34:57) | |
---|
Kyl toi VP-550 vaan ajaa tehtävänsä keikoilla. Oli tossa viikonloppuna vasta ensimmäistä kertaa keikalla käytössä ja Take 6-stemmat lähti ulos :) Enemmänhän toi vocoder soveltuu niihin uuuu-stemmoihin. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Epämuusikko 07.07.2009 18:52:48 | |
---|
huh. kotona. toin levyjä muassani. Diego Amadoria, Sara Tavaresta, Céu:ta, Paula Morelenbaumia ja La Shicaa, kolme vanhaa Scofieldiä, neljä Gary Burtonin levyä, Chucho Valdezia, Crowded housea, Walter Beckerin uusimman, Mika Kaurismäen Brasileirinho-dokkarin soundtrackin, Plantin ja Alison Kraussin dueton, Pedro Aznarin greatest hitsin, sekä DVD:inä Policea, Stingiä, Methenyä, Hancockin New Standards-bändiä, Gilberto Giliä, Joni Mitchellin baletin (!!!!!) Fiddle and the Drum, Daniel Lanoisin levyntekofiilistelyanalysointihaastattelulätyn, Yesin 70-luvun liven, Genesistä sekä hellikselle lahjaksi Ani DiFrancon liveDVD:n. toinen laukku oli täynnä vodkaa. "BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1 |
Mikael 07.07.2009 23:48:19 (muokattu 08.07.2009 08:59:16) | |
---|
Epämuusikko: hellikselle Hellis?!? Jotain sukua Kailikselle...? :D Noh, mä latailin netistä läppärille Clavian Micro Modularin -softan sekä puhaltelin pölyt pikkupunaisesta ja jumankauta että toimii! Miten olinkaan unohtanut tuon laitteen?!? Mökillä meni pari sadepäivää rattoisasti luurit korvilla... Asiaa! Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
BaariMikko 08.07.2009 01:01:53 (muokattu 08.07.2009 02:25:03) | |
---|
Mikael: Hellis?!? Jotain sukua Kailikselle...? :D Noh, mä latailin netistä läppärille Clavian Micro Modularin -softan sekä puhaltelin pölyt pikkupunaisesta ja jumankauta että toimii! Miten olinkaan unohtanut tuon laitteen?!? Mökikkä meni pari sadepäivää rattoisasti luurit korvilla... Asiaa! Itekin yritän tuolla softa-Moogilla ruuvailla pitkästä aikaa jotain ambienthommia, mutta ajattelen liian "biisisti" koko ajan... hyviä soundeja tuosta kyllä irtoaa ja käyttäminenkin on jopa ihan kohtalaisen helppoa - mihin tässä vielä joutuu? http://maihinnousu.net/tellus |
Epämuusikko 08.07.2009 01:41:35 | |
---|
Mikael: Hellis?!? Jotain sukua Kailikselle...? :D No vittu sori että ei ollu Neil Youngia ostoslistalla. ei tarvi loukata kuitenkaan... :) "BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1 |
Mikael 08.07.2009 11:59:34 | |
---|
Epämuusikko: No vittu sori että ei ollu Neil Youngia ostoslistalla. ei tarvi loukata kuitenkaan... :) No olihan siellä jotain kantrihtavaa kuitenkin joten saat nyt anteeksi. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Mikael 08.07.2009 12:06:40 (muokattu 08.07.2009 12:08:28) | |
---|
BaariMikko: Itekin yritän tuolla softa-Moogilla ruuvailla pitkästä aikaa jotain ambienthommia, mutta ajattelen liian "biisisti" koko ajan... hyviä soundeja tuosta kyllä irtoaa ja käyttäminenkin on jopa ihan kohtalaisen helppoa - mihin tässä vielä joutuu? Mikä softa sulla on? Micro Modular on mahtava, mutta käsittämätöntä mun mielestä että Clavia itse ei oo päivittänyt softaa OSX:lle ollenkaan. Ei tuu kauheen luottavainen olo siitä et jos ostaa firman tuotteita niin tukea olis luvassa kovinkaan pitkään sitten kun vehkeen valmistus joskus loppuu... "Nord Modular is a discontinued product Clavia has no intention releasing an OSX editor" Micro Modulariahan ei käytännössä pysty käyttämään ollenkaan ilman tota editori-softaa. Onneksi nyt joku käyttäjän on kääntänyt softan myös OSX:lle joskin toimintavarmuus ei oo ihan huippuluokkaa ja kaatuilu on ihan säännöllistä :( Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Epämuusikko 08.07.2009 13:20:02 (muokattu 08.07.2009 13:20:13) | |
---|
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1 |
BaariMikko 08.07.2009 13:28:38 | |
---|
Mikael: Mikä softa sulla on? Arturian Minimoog V. Testailemalla muutamia muitakin softa-Minimoogeja valinta oli lopulta aika selvä. Muissa kokeilemissani oli vähän kaikissa semmonen tuntu, että ylimääräisiä ominaisuuksia on niin paljon, että sitä monofonista Moogia ei meinannut sieltä härpäkkeiden alta enää löytää. On tässäkin ehkä vähän steriili soundi välillä, mutta sehän meinaa olla kaikissa VA- sun muissa jäljitelmäsynissa. Deluxe Memory Man poistaa tässäkin tapauksessa esim. livekäytössä ongelman - en pahemmin taida enää syntikoita soitella ilman sitä. Micro Modular on mahtava, mutta käsittämätöntä mun mielestä että Clavia itse ei oo päivittänyt softaa OSX:lle ollenkaan. Ei tuu kauheen luottavainen olo siitä et jos ostaa firman tuotteita niin tukea olis luvassa kovinkaan pitkään sitten kun vehkeen valmistus joskus loppuu... Veemäistä ja harmillista, kun muuten kyseessä on ihan huippufirma. http://maihinnousu.net/tellus |
Notefix 08.07.2009 23:13:42 | |
---|
"Layers of layers of shit!" |
U.Honey 10.07.2009 05:45:31 | |
---|
Notefix: Hieno biisi. MJJ pyörinyt meikän iPodissa kyllä tiuhaan viime aikoina. Meikä on viime aikoina kuunnellut lähinnä Andrea Bocellia. Uskomaton ääni! My name is Baron, U.Honey Baron. |
samulijp 10.07.2009 10:25:40 | |
---|
U.Honey: Meikä on viime aikoina kuunnellut lähinnä Andrea Bocellia. Uskomaton ääni! Se on kyllä mahtava. Täytyy väijyä jos näkis joskus livenä. Parin viikon päästä täytyy tarkastaa Kikka Korea ja Badu. "Funkin up tonight!" |