Aihe: Sustain-pedaali
1 2 3 4 59 10 11 12 1347 48 49 50 51
M.i.k.key
07.05.2009 16:07:14
Fuzzy Boner: Mitä eroa sulla ja A-jazzilla?

A-jazz diggaa Chick Coreasta ja sä Pohjois-Koreasta. Kimille terveisiä.

toi DMZ (vyöhyke etelän ja pohjoisen välissä) ja pohjoisten tekemät tunnelit etelän puolelle täytyy vielä käydä tsekkaamassa kunhan takas Seoulissa. Pohjois-Koreaan olis itseasiassa oikeasti hieno päästä, aika vaikeeta vaan.
möllisty
Fuzzy Boner
07.05.2009 16:12:10
M.i.k.key: toi DMZ (vyöhyke etelän ja pohjoisen välissä) ja pohjoisten tekemät tunnelit etelän puolelle täytyy vielä käydä tsekkaamassa kunhan takas Seoulissa. Pohjois-Koreaan olis itseasiassa oikeasti hieno päästä, aika vaikeeta vaan.

Jepu. Mä olin Söylis vuos sitten pistovedolla, ihan jännä paikka. Tosin en kauheesti kuvaa saanu yhen päivän aikana..
isojussi
07.05.2009 17:25:13
Fuzzy Boner: Jepu. Mä olin Söylis vuos sitten pistovedolla, ihan jännä paikka. Tosin en kauheesti kuvaa saanu yhen päivän aikana..

Sen meni se kummisetäkin jokin aika sditten kuolemaan....
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Anonymous-jazz
07.05.2009 18:17:25

M.i.k.key: toi DMZ (vyöhyke etelän ja pohjoisen välissä) ja pohjoisten tekemät tunnelit etelän puolelle täytyy vielä käydä tsekkaamassa kunhan takas Seoulissa. Pohjois-Koreaan olis itseasiassa oikeasti hieno päästä, aika vaikeeta vaan.

P-Koreahan on oikein esimerkkimalli 1984 yhteiskunnan esivaltiosta tosin kommarimeiningillä toteutettuna.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ville viaton
08.05.2009 09:40:56 (muokattu 08.05.2009 09:44:37)
Jee, vapaa-ilta, taidanpa mennä leffaan katsomaan hömppää!! Wolverine, ehkä, olisi sopivan äijää.

Ainiin; käykää tsekkaamassa kun vanha äijä yrittää tiluttaa jollain ihme huilusoundilla..
http://www.youtube.com/watch?v=6AFXq2VspF0&feature=channel
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
poppamies
08.05.2009 10:01:57

ville viaton: ...Ainiin; käykää tsekkaamassa kun vanha äijä yrittää tiluttaa jollain ihme huilusoundilla..

Mitä tilutuksista. Vanha pukinparta Madcaps motoristibasisti vetää hyvin rouheella röyhäsoundilla.
G strings are for strippers!
Anonymous-jazz
08.05.2009 16:30:46 (muokattu 08.05.2009 16:48:52)

prkl kun pistää tää hammassärky miehen matalaks :D

Maanantaina sitten kunnon juurihoidot kehiin klo 8.00 ja pora laulamaan... Pitäis varmaan ottaa sinne mp3-soitin ja laittaa siksi ajaksi Kenny G:n "The limaisimmat hits of all" samaan aikaan kun mädät lentää leegosta ulos :)
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Mikael
08.05.2009 17:48:59 (muokattu 08.05.2009 17:49:42)

Anonymous-jazz: prkl kun pistää tää hammassärky miehen matalaks :D

Maanantaina sitten kunnon juurihoidot kehiin klo 8.00 ja pora laulamaan... Pitäis varmaan ottaa sinne mp3-soitin ja laittaa siksi ajaksi Kenny G:n "The limaisimmat hits of all" samaan aikaan kun mädät lentää leegosta ulos :)

Etukäteen kannattaa kuunnella Alice Cooperin Unfinished Sweet -kipaletta.

Take it to the doc, I guess he ought to know,
Which ones can stay, which ones gotta go.
He looks in my mouth and then he starts to gloat.
He says my teeth are O.K.,
But my gums got to go.

Paras lääke hammassärkyyn on rommi.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
isojussi
08.05.2009 22:25:45
Mikael: ...Paras lääke hammassärkyyn on rommi.

Mää suosittelen mahdollisimman vähäsokerista ja korkeevolttista "tiukkaa" ja sillä kunnolla purskutella kipeetä hampia. Puuduttaa mukavasti.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Lennu
09.05.2009 00:39:11

ville viaton: Jee, vapaa-ilta, taidanpa mennä leffaan katsomaan hömppää!! Wolverine, ehkä, olisi sopivan äijää.

Ainiin; käykää tsekkaamassa kun vanha äijä yrittää tiluttaa jollain ihme huilusoundilla..

Lasse se on kyllä komea mies.
ville viaton
09.05.2009 08:17:22
Lennu: Lasse se on kyllä komea mies.

Lasse on kyllä ihan paras. Ja onneksi olkoon, eikös sulla oo tänään synttärit?
Lennu
09.05.2009 11:28:28

ville viaton: Lasse on kyllä ihan paras. Ja onneksi olkoon, eikös sulla oo tänään synttärit?

Ju, tänks.
ville viaton
09.05.2009 11:53:34
Lennu: Ju, tänks.

Ja uusi auto ja kaikkee? PORVARI!!
Lennu
09.05.2009 15:09:16

ville viaton: Ja uusi auto ja kaikkee? PORVARI!!

Hehee. On vielä Nesteen sininen.
Pylkkänen
09.05.2009 18:13:18
Nyt on hieno meininki Ameerikan Aidolssissa Subilla.

Mistähän tuo johtuu, kun Suomessa ei noita koulutettuja heppuja näy noissa kilpailuissa? Ei taida olla tuolla rapakon takana kaikki pelkkiä luonnonlahjakkuuksia.
Viikset miehen tekee!
Anonymous-jazz
10.05.2009 00:15:19

Pylkkänen:

Mistähän tuo johtuu, kun Suomessa ei noita koulutettuja heppuja näy noissa kilpailuissa?

Siksi kun ne eivät ole niin pehmeää muovailuvahaa levy-yhtiöille, kuin nämä muut kadulta kiskotut pissis ikäiset kandidaatit.
Martso
10.05.2009 00:16:47
BaariMikko
10.05.2009 00:58:32

Pakko tunnustaa kyllä, että diggailen ainakin jossain määrin Anna Puun debyyttilevystä. Liekö pissismiä tämä tämmöinen sit, en minä tiedä...
http://maihinnousu.net/tellus
Anonymous-jazz
10.05.2009 03:28:11

BaariMikko: Pakko tunnustaa kyllä, että diggailen ainakin jossain määrin Anna Puun debyyttilevystä. Liekö pissismiä tämä tämmöinen sit, en minä tiedä...

Ihan näyttävän näköinen friiduhan se on.
poppamies
10.05.2009 09:52:02

Martso: http://southflorida.sun-sentinel.co … -worst-album,0,3685436.photogallery

Siitä sitte mallia ottamaan.

Tuosta tuli mieleen että kyllä se 70-luku vain oli tyylillisesti kaikesta kauheinta aikaa. Valitettavasti alkaa olemaan muotia taas.
G strings are for strippers!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)