Aihe: Roland RD-300sx
1 2
MrShaft
11.02.2005 20:23:51
jotain B3-moodia herranjesta keikkapianossa tarvi... ei hammondia voi painotetuilla soittaa! :| Eli ois aika pitkälti turhasta maksamista.

Niin, sehan on tarpeista kiinni.
Aion jatkossa selviytya valtaosasta keikkoja pelkan 700sx:n
kanssa...
Minulle siis nuo Hammond virtuaalihanikat on ihan ehdoton juttu.

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Vibatsu
22.05.2006 20:42:53
Nyt on itsellänikin keikkapianon osto edessä ja paikallisissa liikkeissä olenkin käynyt jo koittamassa jotain Yamahan perusmallia (en muista mallimerkintää) ja sitten Rolandin RD-700SX:ää. Tuo seitsemänsatanen tuntui kyllä mainiolta peliltä, mutta hintaa sillä oli kuitenkin omaan makuuni liikaa. Kysynkin siis, että mitä oikeastaan menetän jos sijoitan tuohon kolmesataseen?
Anonymous-jazz
30.05.2006 17:41:05 (muokattu 30.05.2006 18:20:12)

Pistää aina suupielet hymyiksi kun näkee ne Rolandin esittelyvideot missä joku mr. Roland corporation äijä sanoo "Roland digital piano's are the world best digital pianos". Eivät vaan saa sanoa videolla viitaten pahimpaa kilpailijaan että esim. "Don't buy Yamaha" HOHO :)
Ehtaa myrkytystä since 1981
musamies
31.05.2006 10:32:05
RD700SX vois toki olla vielä parempi, mut mun budjetille ja selälle vähän liikaa. Eikä jotain B3-moodia herranjesta keikkapianossa tarvi... ei hammondia voi painotetuilla soittaa!

Mun mielestä hyvät urkusaundit silti hyvä juttu, vaikkei niillä ja vasarakoskettimilla kovin virtuoosimainen urkutyöskentely irtoisi, niin treeneissä voi olla hyvä kokeilla, että toimisiko urut tässä kohtaa ja keikalla sitä voinee ohjata toisella koskettimistolla ilman vasaroita.

Tuollasella vehkeellä mäkin voisin tehdä jotain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)