jotain B3-moodia herranjesta keikkapianossa tarvi... ei hammondia voi painotetuilla soittaa! :| Eli ois aika pitkälti turhasta maksamista. Niin, sehan on tarpeista kiinni. Aion jatkossa selviytya valtaosasta keikkoja pelkan 700sx:n kanssa... Minulle siis nuo Hammond virtuaalihanikat on ihan ehdoton juttu. MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
Nyt on itsellänikin keikkapianon osto edessä ja paikallisissa liikkeissä olenkin käynyt jo koittamassa jotain Yamahan perusmallia (en muista mallimerkintää) ja sitten Rolandin RD-700SX:ää. Tuo seitsemänsatanen tuntui kyllä mainiolta peliltä, mutta hintaa sillä oli kuitenkin omaan makuuni liikaa. Kysynkin siis, että mitä oikeastaan menetän jos sijoitan tuohon kolmesataseen? |
RD700SX vois toki olla vielä parempi, mut mun budjetille ja selälle vähän liikaa. Eikä jotain B3-moodia herranjesta keikkapianossa tarvi... ei hammondia voi painotetuilla soittaa! Mun mielestä hyvät urkusaundit silti hyvä juttu, vaikkei niillä ja vasarakoskettimilla kovin virtuoosimainen urkutyöskentely irtoisi, niin treeneissä voi olla hyvä kokeilla, että toimisiko urut tässä kohtaa ja keikalla sitä voinee ohjata toisella koskettimistolla ilman vasaroita. Tuollasella vehkeellä mäkin voisin tehdä jotain. |