Aihe: Korg Trinity 1 2 | |
---|---|
![]() 24.08.2004 10:59:32 (muokattu 24.08.2004 11:01:44) | |
täällä ei näköjään moni jaksa enään jankata trinityistä...mutta laitanpa viestin nyt kuitenki...ihan kiusalla... sanottiin että trinkku v3 mielummin kun triton le...onko siinä le:ssä niin paskat saundit sitten... niin ja kummassa se koskettimisto nyt on niin hyvä...kevyissä koskettimissa vai prox:ssä ja sit hieman tyhmä kyssäri... onkos tolla soolo optiolla ja mossilla kauheestikki eroo? Toi Moss-laajennus on yhtä kuin 64 soundimuistipaikkaa lisää pankkiin S.Eli se löytyy Trinityista +/pro/prox,perusmalliin saa optiona!Eli toi Moss on "Multi Oscillator Syntesis System"-äänisynteesi,jossa on valittavissa 7 eri oskillaattorityyppiä ! Mun mielestä Trinkku on kätsy peli käyttää ja kosketusnäyttö on tosi jees...ja kun hommaa vielä Sound Diverin niin voi PC:lla editoida soundeja isolla ruudulla,ja kyllä löytyy heviinkin sopivat saundit niin soolo kun matto/urkupuoleltakin,eli jos löydät jostain käytetyn Trinkun niin voin suositella,hinta/laatusuhde on varmasti kohdallaan ! EDIT ja kosketus on ihan eri luokkaa kun Triton LE:ssa,pro X on sitten jo enempi pianisteille omiaan,ei ehkä toimi heviosastossa :-) | |
![]() 24.08.2004 13:47:16 | |
onkos tolla soolo optiolla ja mossilla kauheestikki eroo? Soolo-optio SOLO-TRI perustuu Korgin Prophecy-synaan, MOSS-optio puolestaan Z1:een. Eli periaatteessa sama synteesi, mutta soolo-optio on vain yksiääninen (monofoninen) moss-option ollessa 6-ääninen (polyfonia 6). IMHO ei soolo-optiota kannattaisi edes harkita ellei ilmaiseksi saa... MOSS on paljon käyttökelpoisempi hankinta. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie | |
![]() 24.08.2004 14:24:40 | |
hetkonen...onkos trinity prossa tai prox:ssä moss... vai onko erikseen joku trinity pro v3 tai jotain...(oon varmaan kysyny ennenkin. ja kuinka isoks samplaus optioo pysty laajentaan? | |
![]() 25.08.2004 11:18:47 | |
hetkonen...onkos trinity prossa tai prox:ssä moss... vai onko erikseen joku trinity pro v3 tai jotain...(oon varmaan kysyny ennenkin. ja kuinka isoks samplaus optioo pysty laajentaan? Siis mulla on pro ja siinä on MOSS/ monofoninen soolosyntikka,tota V3 mallia on Trinity V3,Trinity proV3.Trinity proXV3,tietääkseni? Trinitysta on pirusti infoa osotteessa "Trinity Haven Tutorials"(Googlella löytyy),mm löytyy manuaali tohon Playback Sampler/Flash ROM Optioon ja paljon muuta :-) | |
![]() 26.08.2004 19:28:35 | |
ööögh... siis ymmärsinkö nyt oikein...? kaikissa trinity pro:issa ja trinity proX:sissä EI tule vakiona MOSSIA vaan se on hankittava erikseen ja sitten myydään(myytiin) erikseen esim trinty pro v3:a missä sitten tuli MOSS... olen kyllä nähnyt kahta erilaista trinity pro:ta...toisessa v3 merkki oikeella ja toisessa ei eli eiköhän väittämä pidä paikkansa...vai? niin ja siitä sampleri jutusta...eikö sitä saa isommaks ku 8 megaa? | |
![]() 28.08.2004 10:02:36 | |
ööögh... siis ymmärsinkö nyt oikein...? kaikissa trinity pro:issa ja trinity proX:sissä EI tule vakiona MOSSIA vaan se on hankittava erikseen ja sitten myydään(myytiin) erikseen esim trinty pro v3:a missä sitten tuli MOSS... olen kyllä nähnyt kahta erilaista trinity pro:ta...toisessa v3 merkki oikeella ja toisessa ei eli eiköhän väittämä pidä paikkansa...vai? niin ja siitä sampleri jutusta...eikö sitä saa isommaks ku 8 megaa? Tässä ois pari paikkaa mistä asiaa vois myös tiedustella: -Ari Saari,Korgin maahantuojan edustaja 040/752 40 33 -Korg-huolto Spectre Oy 09/856 99 659 Eli nää tahot tietänevät noista Trinityn kunkin mallin resursseista varmaan enemmän,mä olen tolta Saaren Arskalta kysellyt itekkin Trinkusta paljonkin,ja hän sekä toi huolto tietää noi Mossit ja muut,niin ja Helsingin Musiikissakin oli joku Korg-hemmo,muistaakseni? Että näillä pitäs asiat selvitä ton samplerinkin osalta eli mitä kaikkee sillä voi tehdä ! | |
![]() 28.08.2004 20:01:15 | |
enpä mää kehtaa soittoo tommosseiden takia ja häiritä ihmisiä :D mutta tieto olisi suht tärkea...oon ostamassa trinity prota tai proX:ää...oon vähän kahenvaiheilla...olisivat kyllä aika samanhintasia eli hinnasta ei oo kii...pro:Xssä tulisi se 8mb sampleoptio ja solosyna optio...se on yksityiseltä...muta sit taas olis liikkeessä pro...en tie sit mitä siinä on...käytetty sekin tietenkin... | |
![]() 29.08.2004 15:14:46 | |
Siis asia on niin että Ensimmäisissä Trinityissä mallit plus,pro ja proX oli MOSS-synteesiin perustuva soolosynapankki.(Sama kuin Prophesy-soolosyna) Monofoninen systeemi. Sitten tuli Trinitystä ns. uudempi päivitys eli V3, jonka malleissa plus,pro ja proX on myös Moss-synteesiin perustuva synapankki. Tämä V3:n MOSS ei perustu tähän Mono-Prophesyyn vaan KORG Z1:een, joten polyfoniaakin on enemmän, ehkä joku kymmenen-ääninen, en ole varma. | |
![]() 06.09.2004 17:19:02 | |
kumpikohan kannattaisi hankkia, Karma vai trinity? Karmaan pitäisi vähän enemmän satsata kyllä, mutta eikös karma luultavasti ole parempi vehje. Nightwishin tuomas ainakin kehu. Onko karmassa paljon paremmat soundit ku trinityssä? | |
![]() 06.09.2004 20:16:45 | |
mua kiinnostas tietää miten porukka vertaa trinityä esim triton le:hen tai vaikkapa tritoniin...saundienlaatujen eroja tässä lähinnä haen... se on jo miljoonaan kertaan sanottu että le:ssä on paska koskettimisto ja vähän hankala käyttis...kun siinä ei oo kosketusnäyttöö.... niin tosiaan sain tässä kaikista le:n saundeista mp3 sampleja kaverilta ja nyt olen kuullun le:n saundit...pistäkääpä ihmeessä trinityn saundien linkkejä jos teiltä löytyy tai tiedätte jonkun...sanokaa nyt suoraan onko niillä itse saundeilla hirveet erot...kummassa paremmat? le:ssähän on 32 ja trinityssä 24 mutta sehän ei VÄLTTÄMÄTTÄ ratkaise saundiasiaa!?! -kiitos- | |
![]() 06.09.2004 20:24:09 | |
mua kiinnostas tietää miten porukka vertaa trinityä esim triton le:hen tai vaikkapa tritoniin...saundienlaatujen eroja tässä lähinnä haen... se on jo miljoonaan kertaan sanottu että le:ssä on paska koskettimisto ja vähän hankala käyttis...kun siinä ei oo kosketusnäyttöö.... niin tosiaan sain tässä kaikista le:n saundeista mp3 sampleja kaverilta ja nyt olen kuullun le:n saundit...pistäkääpä ihmeessä trinityn saundien linkkejä jos teiltä löytyy tai tiedätte jonkun...sanokaa nyt suoraan onko niillä itse saundeilla hirveet erot...kummassa paremmat? le:ssähän on 32 ja trinityssä 24 mutta sehän ei VÄLTTÄMÄTTÄ ratkaise saundiasiaa!?! -kiitos- niin ja tuohon lisättäköön että korgin sivuilta löytyy kaksi mp3:sta ja sitten kun laittaa altavistaan hakusanaks korg trinity niin löyty pari toimivaa sivua mistä saa pieniä näytteitä...onko muita? | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)