JPQ 26.05.2009 08:58:46 | |
---|
KoskPaavo: Niinpä, esim. tässä B-4 - ohjelmassa on Vox Continental -ja Farfisa Compact- kalloporaurkujen jäljitelmät. Niillä ei ole mitään muuta kuin ns. kuriositeettiarvo, kahta biisiä enempää ei liene kukaan jaksa kuunnella sitä uikutusta. Ennakko asenteita. ja sanotaan on jotain biisejä jossa eivät isossa roolissa. mutta sanon että nuo yamahani mainituista olevat samplet ei kuulosta lainkaan samalta kun levyllä ihan kamalia. ps. entäs täryjyrää jossa lukee esim. b3 kuka sitä jaksaa eli en pidä siitäkään ja ehkä vielä vähemmän. kirkkourut on parhaat urut.:) Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
KoskPaavo 26.05.2009 14:15:06 (muokattu 26.05.2009 14:16:08) | |
---|
Mulla ei ole mitään ennakkoasenteita Voxia ja Farfisaa kohtaan vaan olen ihan oikeasti pari vuotta tuollaiset omistanut ja kymmeniä amatöörikeikkojakin noilla tehnyt. Noitten jälkeen ostin WLM Tripin ja leslien ja tuntui kuin olis tullut eri planeetalle. Noista ajoista on 30 vuotta. " Studiosus perpetuus" |
JPQ 26.05.2009 14:54:50 | |
---|
KoskPaavo: Mulla ei ole mitään ennakkoasenteita Voxia ja Farfisaa kohtaan vaan olen ihan oikeasti pari vuotta tuollaiset omistanut ja kymmeniä amatöörikeikkojakin noilla tehnyt. Noitten jälkeen ostin WLM Tripin ja leslien ja tuntui kuin olis tullut eri planeetalle. Noista ajoista on 30 vuotta. Ennakko asenteita ei täälläkään varsin en ole omistanut kumpakaan enkä hammondia. mutta minun suosikki levyilläni soi kyllä farfisa eikä hammond. tosin hyvin vähän ja sanoisin aika hiljaa. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
KoskPaavo 26.05.2009 17:23:21 | |
---|
Sorry pitää korjata edellistä juttuani, siis noista ajoista on pian 40 vuotta , voi helkutti. " Studiosus perpetuus" |
jape2 26.05.2009 18:02:57 | |
---|
KoskPaavo: Sorry pitää korjata edellistä juttuani, siis noista ajoista on pian 40 vuotta , voi helkutti. Aattelin, mutten sanonu. Me ollaan samanikäiset nimittäin. En usko että olisit Farfisalla vetäny 70-80 luvun vaihteessa.( Ei asiaa Kuismasen talliin olis ainakaan ollut kun eka kysymys oli "ONKO HAMMONDIT, MIKÄ LESLI"?) Oli toisenlaiset pelit jo silloin. Mun "ammattikehät" alkoi Farfisa Transicord näppäinhaitarilla jonka vahvistimena oli Farfisan oma joku harmaa suristin. Välissä paksu kaapeli. Mutta vuosi oli 1968, ja siitä on 41 vuotta. Shit! Tää on niin tätä. |
KoskPaavo 26.05.2009 21:15:09 | |
---|
Heh, mä laskin sun Farfisa Transicordin hinnan nykyrahassa , se on 10771€ ! Muistelin että Könös- Esko olis 8000 mk tuosta silloin maksanut. Mun veljellä on tuo sihkutin edelleen. " Studiosus perpetuus" |
jape2 26.05.2009 22:01:29 | |
---|
KoskPaavo: Heh, mä laskin sun Farfisa Transicordin hinnan nykyrahassa , se on 10771€ ! Muistelin että Könös- Esko olis 8000 mk tuosta silloin maksanut. Mun veljellä on tuo sihkutin edelleen. Ilmeisesti olisin miljonääri jos omistaisin kaikki "aarteet" vielä, ja myisin nyt. Siitä vissiin "katkeruus". Pelkään toi "farviisa" ei kuuluis "aarteisiin"? Tai mistä sen tietää kuinka huonoa vielä kaivataan!!! Mikä tän aihe oli? ai niin Ketron SD5 oli sun ehdotus, mä liputan Yamahaa. Esim. PSR 3000 tai mikä tahansa malli ja jos on rahaa niin tietty Tyros 3. Tää on niin tätä. |
jape2 26.05.2009 22:13:24 | |
---|
Anteeksi offtopic, mutta alkoi lievästi naurattamaaan toi kilpa-autoilija Kuismanen. Voin silmissäni kuvitella ilmeen kun herra johtaja ois kysynyt "mitkä kiipparit"?KoskPaavo ois vastannu vaikka "Würlitzer ja Farfisa", niin lyhyt vastaus olis ollut kyynisellä sävyllä toisesta suupielestä: "KATSOMOON"! Tää on niin tätä. |