Bronks 13.02.2009 21:51:53 | |
---|
Joo, uskon et parempia on, paljonkin (siis mallintavia urkuvehkeitä), mut haen semmosta yleishöylää jolla olis edes jonkin moiset urut... :) Hammondin ottasin tottakai, jos hakisin sellaista urkuvehjettä... :) Onko sulla käyny mielessä, että voisit soittaa sillä urkuvehkeellä tarvittaessa myös niitä Kurzin saundeja? Siis vaikkapa Kurzweililla pianoa ja yläurulla midikaapelilla esim. jotain Kurzin leadisaundia tai mitä ikinä huvittaisikin. Turha havitella kaveriksi semmosta laitetta, jonka tuo Kurzweil peittoaa kaikessa. Mut ihan miten vain... Don't take me serious, I'm just playing. |
JMVx 13.02.2009 21:56:01 (muokattu 13.02.2009 22:01:00) | |
---|
Hei! Oot vaan nero, Bronks! Sillä tavallahan mä sen teenkin!! Mitäs suosittelette?? Saa olla kallis! :) |
Bronks 13.02.2009 22:21:04 | |
---|
Alkaa trollauksen tuntomerkit täyttyä, ei voi mitään. Don't take me serious, I'm just playing. |
JPQ 13.02.2009 22:26:20 | |
---|
Nyt suurin kysymys tässä on, että miksi ihmeessä himoitset toista yleishöylää, kun eikös tuo PC3x ole jo varsin kelvollinen sellainen? yleishöylät täydentää tosiaan. No multa et kysynyt puhun omista kokemuksistani. |
Juho L 13.02.2009 22:40:34 | |
---|
Alkaa trollauksen tuntomerkit täyttyä, ei voi mitään. Yltiöpäiset hymiömäärät ovat selvä oire. |
hahuusko 14.02.2009 00:00:04 | |
---|
Minä puolestani olen täysin päinvastaista mieltä Stagen urkusoundeista. Löytyyköhän niitä parempia kuoroja SRX-07 kortista? Tarkemmin sanottuna se leslie-simulaatio kuulostaa minusta jotenkin kummalliselta, varsinkin nopealla asetuksella. Minulla on tuo SRX-07:kin, ja siinä on kyllä hyvä Mellotron-kuoro-soundi mutta ei muistaakseni muita kuorosampleja. Siinä on myös joitakin urkusoundeja, jotka on samplattu leslien kanssa, ja ne kuulostavat minusta jo aika hyviltä. Mutta vaihdapa siinä sitten leslien nopeutta, kun leslie on jo samplessa valmiina. |
Foranamo 14.02.2009 10:54:44 | |
---|
sanoin tässä muutamia: lofikasari samplesaundit,ööh ensoniqin transwavet. ja saako kolmen sahan synabasson? supersaw klooneja ei lasketa varmaan ainakin tuntemani eivät kuulosta oikealta eivätkä tue sitä että sahat oktaavin päässä toisistaan plus pikku detunea. ja entäs neljän pwmän synajouset? entäs 6 operaattorin fm soundit. tai 64 sinin additive soundit. noh aika vähän usein tarvittuja on mitä ei saaäärikkailu soundeista vähän tarpeekseni saanut poikkeuksena on hyvät sellaiset jota vaikka rob papen blue ja albino tarjoavat. Transwaveista en ole ennen kuullut, niin en tiedä, mitä ovat, mutta muuten noista kaiken pystyy kikkailemaan kasaan, enemmällä tai vähemmällä säätämisellä. FM:ää en itse vielä kovin hyvin tosin hallitse, niiden luontia pitäis treenailla enemmän :) Noissakin luettelemissasi on paljon sellaisia, joista monet eivät ole ehkä kuulleetkaan kun eivät sen tyyppistä musiikkia soita, että tarvitsisivat. Tosin silloin eivät luultavasti tommosia VA-soundeja tarvitse muutenkaan. Niin on tarpeista kiinni, mikä kaveri olisi paras. Itse ajattelin kaveriksi hankkia enää jonkun vsti:tä soittelevan boksin, sit olis setti kasassa lopullisesti |
JPQ 14.02.2009 12:35:03 (muokattu 14.02.2009 12:36:26) | |
---|
transwaven voisin määritellä näin aaltomuoto jossa kuten pulssiaallossa va/analogisynissä leveyden säätö niin tuossa parametri jota voi samaan tapaan ohjata joka vaikuttaa äänen sävyyn jollain tapaa loogisesti. Tarkoitan siis niin että sen voi jotenkin sanallisesti ilmaista voisi olla se mitä ajan takaa eli vaikka saha aalto jossa parittomat joka kolmas yläsävel korostuu kun parametriä säätää mitä isommalle sitä enempi vaikea selittää. enkä varmaan nyt ehdi demoa ensoniqillani tehdä. |
JMVx 14.02.2009 14:59:49 | |
---|
Noh, kiitos vaan... Alkaa pikku hiljaa valaistua meikäläinenkin... Mutta kiitos vielä kaikille! |
teroyk 16.02.2009 15:37:32 | |
---|
Eli, kuten otsikossa lukee, ois kiva saada Kurrelle kamu.. En oo viel iha varma mimmoista synaa haen, onhan tuo semmonen all-in-one paketti tuo Kurtzi.. Mut tavote ois semmonen kone, joka paikkailee Kurzweilin heikkouksia.. Hintahaarukka jotai 1000-2000 egee. Tarvittaessa enemmän.:D Soittelen ihan kaikkea, joten soundit saa olla hyviä ja niitä saa olla paljon. :) Keikka/studio vehjettä aattelin. Mut ehdotuksia otetaan vastaan:) Lisäks voi suositella kaikenmaailman räkkejä yms. pikku leluja! :) Joku vintage soitinhan ton rinnalla voisi olla aika kova sana. |