![]() 21.10.2008 20:36:08 | |
---|---|
Maanantaina mulle ilmoitettiin, että tulen saamaan stageni perjantaina se on nyt Köpiksessä, eli olen siviili nro1 joka ko. soittimen saa!!! jes. Eikun kunnon testiä kun tulee ja ääninäytteitä... | |
![]() 23.10.2008 19:23:43 | |
Eikun kunnon testiä kun tulee ja ääninäytteitä... Sain soittimen TÄNÄÄN!!! tolkuttoman hyvät soundit. Ainakin kuulokkeilla. Kivoja efektejä tuupattu soundeihin ja Juno G:n ent. omistajana kaikki tarvittava löytyy lähes samanlailla livepankki on hieman suppea, mut kaippa siihenkin tottuu, kun soundin kirjaa ylös esim 1-9 G:n näyttö oli siinä mielestäni pal parempi. massiivisia synasoundeja välmiina samoin ne urut :). Nyt on pakko lähteä taas säätämän stagea mieleiseksi. Loput säädöt sit reeniksellä kaiken muun hälinän seassa. Onnellinen Stagen omistaja enkä vaihtais pois! Öde | |
![]() 29.10.2008 16:34:45 | |
Löytyykö tätä jo Helsingistä? Kävin pikaisesti F-musiikissa ja Hellas pianossa, eikä näkyny kummassakaan. Pakko päästä kokeilemaan tatsia. www.mikseri.net/B-mies | |
![]() 29.10.2008 18:04:06 | |
Löytyykö tätä jo Helsingistä? Kävin pikaisesti F-musiikissa ja Hellas pianossa, eikä näkyny kummassakaan. Pakko päästä kokeilemaan tatsia. Onko vantaa liian kaukana en tiedä onnistuuko rolandin maahantuojalla testailu kun muistelen että niillä ihan oikea liikkekin vai olenko ymmärtänyt väärin. | |
![]() 30.10.2008 09:00:58 | |
Onko vantaa liian kaukana en tiedä onnistuuko rolandin maahantuojalla testailu kun muistelen että niillä ihan oikea liikkekin vai olenko ymmärtänyt väärin. Ei toki ole liian kaukana, en tiennyt tosin että maahantuojalla voi suoraan käydä testaamassa. Mietin vain että jos kerran Turun F-musiikkin se on tullut niin luulis tännekin päin tulevan. www.mikseri.net/B-mies | |
![]() 30.10.2008 23:22:02 | |
Onko kenelläkään tietoa pystyykö tommosen Roland FP-5 digitaali pianon soundeja päivittään jotenkin? ostin sen joskus 2003 uutena ja siinä ei muistaakseni tullut mitään mukana kuin virtajohto. Koitin googlailla jotain "päivityksiä" mutta en löytänyt, osaisiko joku neuvoa. | |
![]() 30.10.2008 23:51:55 | |
Ei toki ole liian kaukana, en tiennyt tosin että maahantuojalla voi suoraan käydä testaamassa. Mietin vain että jos kerran Turun F-musiikkin se on tullut niin luulis tännekin päin tulevan. Vähitellen varmaan kaikkialle. ps. en tiedä voiko mutta muistelen melkein että myyvätkin ja tuntevat postimyynissä palautus oikedenkin näin mielestäni kertoivat. | |
![]() 31.10.2008 17:02:09 | |
Vähitellen varmaan kaikkialle. ps. en tiedä voiko mutta muistelen melkein että myyvätkin ja tuntevat postimyynissä palautus oikedenkin näin mielestäni kertoivat. Postimyynnissä pitääkin olla 14 päivän lakisääteinen palautusoikeus. It's fast, it's fucking metal fuck | |
![]() 31.10.2008 19:15:54 | |
Postimyynnissä pitääkin olla 14 päivän lakisääteinen palautusoikeus. joo en viitsi mainita erästä suomalaista liikettä joka ei sitä tunne vihjeeksi halpa paikka ja hyvin etelässä mutta suomessa kuitenkin... ps. eikä liene edes ainoa siis musa alalla. | |
![]() 07.11.2008 22:16:28 | |
Ei toki ole liian kaukana, en tiennyt tosin että maahantuojalla voi suoraan käydä testaamassa. Mietin vain että jos kerran Turun F-musiikkin se on tullut niin luulis tännekin päin tulevan. Turun F-musiikki näyttää muutenkin kunnostautuneen kiipparivalikoimallaan. Tänään kävin liikkeessä hakemassa midipiuhoja, ja hätkähdytti nähdä ison punakonearsenaalin vieressä Mini Moog Voyager ja Little Phatty. Sormia syyhytti kokeilla ruuvailua, mutta onneksi oli muksu mukana pitämässä huomion toisaalla. Niin, ja soitti siellä joku OMB-intoilija just liikkeeseen tullutta Tyros 3:akin. Don't take me serious, I'm just playing. | |
![]() 08.11.2008 12:18:34 | |
Turun F-musiikki näyttää muutenkin kunnostautuneen kiipparivalikoimallaan. Jep, muuten, paitsi Motif XS:ää eivät ole saaneet esille... pääseekö sitä testaamaan jossain Turun alueella? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com | |
![]() 08.11.2008 13:18:56 | |
Jep, muuten, paitsi Motif XS:ää eivät ole saaneet esille... pääseekö sitä testaamaan jossain Turun alueella? ei sitä kaikkea voi olla tampereellakin lienee vain yksi kauppa jossa sähköisiä kosketinsoittimia vakavampaan käyttöön kunnolla. ps. en tiedä missä olisi. | |
![]() 18.11.2008 10:01:54 | |
Toi posti eilen tämän härvelin kotiin ja pienen testailun perusteella oikein mainio ostos. Ulkonäkökin miellyttää kolkkoudellaan, nykyään uudet synat näyttävät usein aivan hirveiltä. Kuorosoundit ovat aivan karmeat mutta muuten soundit toimivat helvetin hyvin, varsinkin urut. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. | |
![]() 18.11.2008 23:06:55 | |
Toi posti eilen tämän härvelin kotiin ja pienen testailun perusteella oikein mainio ostos. Ulkonäkökin miellyttää kolkkoudellaan, nykyään uudet synat näyttävät usein aivan hirveiltä. Kuorosoundit ovat aivan karmeat mutta muuten soundit toimivat helvetin hyvin, varsinkin urut. Miten laajalti testailit soundeja ja ulkonäkö miellyttää täälläkin eli ulkonäön perusteella suosikkejani. ps. kuorot on paha saada hyvin pieneen tilaan testailin tässä jo vanhaa ymmärtääkseni joka nuotti samplattua kuoroa niin alkoi tuntua noi rautasynien kuorot kyllä melkoisen pskalta noh kaikki melkein. ehkä menetteleviä on vielä korg m3 youtube pätkissä ja sitten jossain muulla. | |
![]() 19.11.2008 12:55:10 | |
Miten laajalti testailit soundeja ja ulkonäkö miellyttää täälläkin eli ulkonäön perusteella suosikkejani. ps. kuorot on paha saada hyvin pieneen tilaan testailin tässä jo vanhaa ymmärtääkseni joka nuotti samplattua kuoroa niin alkoi tuntua noi rautasynien kuorot kyllä melkoisen pskalta noh kaikki melkein. ehkä menetteleviä on vielä korg m3 youtube pätkissä ja sitten jossain muulla. Kovin kattavaa tutustumista en ole kerennyt tekemään mutta hyvin vakuuttunut olen jo nyt. Viikonloppuna voisi kokeilla keretä kunnolla tutustumaan härveliin. Saakos tuossa muuten mistään pois sitä kosketusherkkyyttä? Kun joihinkin soundeihin olisi kiva saada ääni kuulumaan samalla volalla riippumatta kosketuksen voimaakkuudesta. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. | |
![]() 19.11.2008 18:12:03 | |
Kovin kattavaa tutustumista en ole kerennyt tekemään mutta hyvin vakuuttunut olen jo nyt. Viikonloppuna voisi kokeilla keretä kunnolla tutustumaan härveliin. Saakos tuossa muuten mistään pois sitä kosketusherkkyyttä? Kun joihinkin soundeihin olisi kiva saada ääni kuulumaan samalla volalla riippumatta kosketuksen voimaakkuudesta. jos en väärin katso patcheja muokaten ainoa tapa ohjekirjaa äkkiä katselin taas kun olen sitä katsellut kun laite melkoisesti kiinnostaa itseänikin. | |
![]() 19.11.2008 20:01:34 | |
Kovin kattavaa tutustumista en ole kerennyt tekemään mutta hyvin vakuuttunut olen jo nyt. Viikonloppuna voisi kokeilla keretä kunnolla tutustumaan härveliin. Saakos tuossa muuten mistään pois sitä kosketusherkkyyttä? Kun joihinkin soundeihin olisi kiva saada ääni kuulumaan samalla volalla riippumatta kosketuksen voimaakkuudesta. Ne täytyy säätää erikseen. En ole tehnyt, mutta tiedän että se onnistuu. Mikä se nyt oli nimeltään..velocity tms? Soita Roland scandinaviaan ja kysy Veijoa se kertoo mielellään laitteesta ja sen toiminnoista. Tiesitkö muuten että siihen saa ko. paikasta myös Suomenkielisen manuaalinkin!!! Itse olen jo pimpotellut 3vk laittella puutteita löytyy, jos vertailee vanhoihin vekottimiin Juno G, rolle XP-80. Mutta se ei vaadi kuin aikaa ja reeniä, et kaikki selviää, mistä mitäkin tapahtuu. Itse tuuppasin lisäksi srx ultimate keys kortin laitteeseen ja avot muuta ei tarvita. Jaa juu no ehkä RT-20 pedali+ substine pedali. Erityisesti olen tykästynyt Stagen analogipuoleen :) Ei ole Juno G:llä mitä saumaa verrata analogipuolta stageen. Ja tatsi on tod hyvä. Eniten mua juno G:n ent omistajana ottaa päähän live/favorite puolen toiminto G:ssä se oli selkeä ja nopea käyttää Stagessa tarvii muistaa paikat mihin olet mitäkin laittanut shift/fav näppäin yhdistelmää EI VOI /EI KERKEÄ käyttämään keikalla, jopa reeneissäkin tuottaa hieman ongelmia. Toivottavasti laitteeseen tulisi pian päivityksiä. Toinen mikä tuntuu oudolta soittaa usb:n kautta musiikkia sit rupeat kikkailemaan analogipuolella muuttu usb:stä tuleva ääniraita samalla? Multi efektien/parametrien säätäminen tarvii aloittaa varovasti. Mulla tais mennä 15min ja jouduin tekemään buutin laitteeseen :( Mutta en ole katunut ostopäätöstäni, enkä aio hetkeen toisia laitteita etsiäkkään. Öde | |
![]() 20.11.2008 16:36:47 | |
Onko Stagessa hyvät "akustiset" soundit. Esim. pillit,jouset,haitarit ym. Ihan meinaan tonne humppapuolelle kyselen. Onko yhtä paljon sämplejä kuin Fantomissa? Montako soundia saa ohjelmoitua ns.valmiiden "pikanappuloiden" taakse? Onko soudeissa juno g:hen eroa määrässä ja laadussa? | |
![]() 20.11.2008 16:48:01 | |
samplerom on isompi tosin isolta osin kait piano uudistuksiin mennyt mutta aika lailla sama sample setti näissä nimistä ajatellen lienee. ps. minuakin kiinnostaa nuo akustiset soitin äänet. | |
![]() 20.11.2008 22:00:14 | |
Laineen Veijo Rolandilta sanoi että Stagessa ei ole ko.soundit Fantomin tasoa ainakaan määrällisesti. Eli ei ole ehkä paras laite jos tykkää soitinäänijäljitelmistä. Fantomissa ainakin löytyy sitä osastoa + paljon muuta. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)