vanhami 16.10.2008 21:39:36 | |
---|
Tällaista modifikaatiota rakentelen parhaillaan, en tosin hammondista, vaan eräästä toisesta hirvityksestä kolmen vuosikymmenen takaa. En siis ollut lainkaan hakoteillä. Itseasiassa ei kyllä tarkoitus ollut ollakkaan. Noita soittimiahan rakentelisi vaikka minkälaisista helvetinkoneista, mutta nuo midi lähettimet on niin vitun kalliita. Siihenkin kun saisi sarjatuotannon meininkiä, niin homma helpottuis. |
moder 16.10.2008 22:19:07 | |
---|
Mä teen helpomman kautta, eli heivaan alkuperäisen koskettimiston mäkeen ja tilalle ruuvaan perus midikiipparin sisäkalut. Äänilähteeks tulee korgin räkkimoduli, mutta vahvistin/kaiutin osasto on vielä pähkäilyn alla.. |
KoskPaavo 17.10.2008 11:43:24 | |
---|
Mä voisin Ketron SD5:n myös sovittaa johonkin tuollaiseen. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Quru 17.10.2008 11:56:05 | |
---|
Mä teen helpomman kautta, eli heivaan alkuperäisen koskettimiston mäkeen ja tilalle ruuvaan perus midikiipparin sisäkalut. Äänilähteeks tulee korgin räkkimoduli, mutta vahvistin/kaiutin osasto on vielä pähkäilyn alla.. Tuo on helpompi tapa, mutta waterfall-koskettimillisia midikiippareita on aika harvassa. Että jos urkutatsia haluaa niin tuo ei oikein toimi :E Päheä ulkonäkö on kyllä taattu. It's fast, it's fucking metal fuck |
Dolly_Keys 17.10.2008 18:26:08 | |
---|
antaa kaikkien kukkien kukkia |