Aihe: Synalle kaiuttimet
1 2
nappero
07.09.2008 13:52:20

Älähän nyt, noiden teelaatikoiden kans on mahtavan helppo vetää keikkaa: soundin tekemiseen ei tartte tuhlata paljoakaan aikaa ku tietää että se menee kuitenki pilalle noissa pöntöissä. ;)

Ja mikäs sulla on kahta (2) kaiutinta vastaan noin syvästi?
Terve ja heipähei!
Mismatch error
07.09.2008 14:54:53 (muokattu 07.09.2008 14:59:22)
Ja mikäs sulla on kahta (2) kaiutinta vastaan noin syvästi?

Tuo kommentti oli lähinnä teepönttöjen saundista saaduista omakohtaisista kokemuksista, toki stereo on kiva mut en koe sitä treenikämpällä tarpeelliseks, mikä on toki makuasia. Halvalla vain ei saa kahta (2) hyvä pönttöä, ja silloin ite ainakin ostasin yhen ja keräisin rahat toiseen myöhemmin mikäli sen kokisin tarpeelliseks. Parempi hieman tylsä saundi monosta ku sontaa stereona.
La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins.
M_Rouge
07.09.2008 16:25:22 (muokattu 07.09.2008 16:30:56)
Tuo kommentti oli lähinnä teepönttöjen saundista saaduista omakohtaisista kokemuksista, toki stereo on kiva mut en koe sitä treenikämpällä tarpeelliseks, mikä on toki makuasia. Halvalla vain ei saa kahta (2) hyvä pönttöä, ja silloin ite ainakin ostasin yhen ja keräisin rahat toiseen myöhemmin mikäli sen kokisin tarpeelliseks. Parempi hieman tylsä saundi monosta ku sontaa stereona.

Niistä "hyvistä soundeista" jokaisella on varmaankin oma mielipiteensä, mutta onhan niissä laitteisskin tietysti laadullisia eroja. Kun tätä foorumia olen lueskellut, minulle on jäänyt sellainen kuva, että suurempi joukko ihmisiä sanoo The Boxin kajarieiden olevan laadultaan ja soundeiltaan hyviä, erityisesti THE BOX PA302 A on kehuttu todella paljon. En tiedä olenko lukenut kirjoituksia jotenkin valikoivasti.

Olen soittanut jo pitkään stereona skebaa kahden kajarin kautta. Olen välissä kokeillut mallintavia vahvareita, ihan yleisestikin (ainakin kitarapuolella) kiitosta saaneita mutta se, että ääni tulee ulos kahdesta lähteestä stereona on itselleni soundillisesti huomattavasti mielekkäämpi vaihtoehto kuin, että se tulisi vain yhdestä.

Niin, piti siis sanomani, että vaikka täällä on mielenkiintoista ja monesti tarpeellistakin kysellä vinkkejä ja mielipiteitä eri laitteista, omakohtainen kokemus on se, että joku täällä ylistetty tavara on omasta mielestäni osottautunut täysin mitättömäksi. Ja sitten taas jokin laite josta vain hymistellään ja sanotaan sen olevan suoraa sontaa, onkin osottautunut kelpo peliksi. Koskee ainakin kitaroita, vahvareita ja keikkapianoita. Eli peräänkuuluttaisin ehdottomasti kriittisyyttä, joka tätä foorumia lukee. Tilaa mikä tuntuu hyvältä, palauttaa jos on paska. Näin ainakin itse olen alkanut tekemään. (No olen tosin palauttanut aikaisemminkin jos on ollut paska laite, mutta olen nykyisin huomattavasti kriittisempi toisten mielipiteille, ja se on kannattanut)
Mismatch error
07.09.2008 18:18:10
Niistä "hyvistä soundeista" jokaisella on varmaankin oma mielipiteensä, mutta onhan niissä laitteisskin tietysti laadullisia eroja.

Keikalla on ollu teepurkki teevahvistimen kanssa monitorina, ongelmana noiden kans oli kitarasoolojen loput: suttusesta soundista kun ei erottanut vieläkö kitaristi tilutti vai komppasi. Toivattavasti ovat kyseisistä pöntöistä edistyneet. Voi kai niilläkin edes joku kelvollinen tuote olla. Toivottavasti.
La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)