hahuusko 23.07.2008 22:54:32 (muokattu 23.07.2008 22:56:14) | |
---|
Käsittääkseni silloin pitäisi ostaa 76-koskettiminen versio. 61:een ei ainakaan videon perusteella näytä saavan Radiasta kiinni, vai miten on? Tarkoitin siis tämmöistä laajennuskorttia sinne M3:n sisälle: http://www.dv247.com/invt/44212/ Tuota en muistanutkaan, että isompiin M3:siin saisi Radias-moduulinkin näppärästi kiinni...se voisi kyllä olla sikäli parempi vaihtoehto, kun Radiaksen soundeja olisi varmasti mukavampi säätää nupeilla kuin M3:n menujen kautta eikä lisäkoskettimistakaan sinänsä mitään haittaakaan olisi. Painoa tuolle M373+Radias-moduuli -yhdistelmälle tosin tulisi jo aika reilusti. |
Thomas Häggblom 23.07.2008 23:49:15 (muokattu 23.07.2008 23:50:34) | |
---|
Totta. 76-koskettimisessa veriossa M3-moduulin molemmilla puolin olevat valkoiset paneelit saa revittyä pois, jolloin moduulia voi siirtää jompaankumpaan reunaan ja asennettua Radias-moduulin siihen vierelle. (: Melkeinpä itse tekisin niin jos vaan rahat riittäis. Onhan oikea moduuli aina kätevämpi (ja hienompi). Ja mulla ainakin pysyy analogisen (tai sen tyylisen) soundin rakenne paremmin käsissä kun kaikki nupit ovat silmien edessä. Valikkojen kautta on vaikea hahmottaa sitä mitä tekee kun säätää soundia. PS: Ja kaiken lisäksi se nostaisi M3:si avaruusalus-uskottavuutta :D Radiaksen kanssa tuo näyttää jo siltä että sillä voisi hallita maapalloa :) Melodista metallia ja muusikonelämää, www.myspace.com/inmemorialband |
hahuusko 24.07.2008 00:24:18 | |
---|
Melkeinpä itse tekisin niin jos vaan rahat riittäis. Thomannin hinnoilla tuolle yhdistelmälle tulisikin hintaa yhteensä 3656 euroa. :( Pikkuisen liikaa minullekin, tuskinpa tuota Suomestakaan paljon halvemmalla saisi. Mutta olisihan se komia kokoonpano, ehkäpä pitää alkaa säästää. Pitäisi vaan sitten säästää autoakin varten, jotta tuota pystyisi roudaamaan kotoa minnekään. |
Frosty_straidlazed 04.08.2008 11:24:47 | |
---|
Itelläni on (ainakin omasta mielestäni) ihanne live-kokoonpano, johon kuuluu: Clavia Nord Wave, Korg Microkorg, Casio CZ-101 sekä Electribe EMX-1 Ts. Melko electro-painotteisia soundeja meikäläisellä. Eihän tuosta setistä teknisellä tasolla oo "ihanteellisia" muut kuin tuo Nord Wave, mutta soundit ovat mieluisat, joten mulle se on ihanteellinen. (mausteena voisin joskus käyttää omistamaani Moog Etherwave Theremin Standardia..olen jopa oppinut soittamaan sitä jonkunlaisesti :P) Kotona oon käytellyt Novation Remote SL61:stä ja Cubase Studio 4:sta (tiedän, tiedän... se on softa, mutta se kuuluu asiaan ^^). Toivottavasti joku saa jotain inspistä tuosta. |
Nakkiso 04.08.2008 12:46:12 | |
---|
Mä keksin tänä kesänä ihannekokoonpanoni keikalle kuin keikalle ja hankin sellaisen myös: Yamaha Motif xs6, masterkiippari + akustiset soittimet/sampleri yms... Nord Stage 88, pianot + sähköpianot + urut Oberheim Matrix-1000, polysynat näppärän kokoisesta modulista DSI Evolver, leadsynat vielä näppärämmästä modulista Alesis Midiverb 4, efektinä kahdelle edelliselle Mackien pikkunen mikseri Vähän ehkä liiottelua hääkeikoilla, mutta onhan se nyt kivaa kun on hyvät kamat. http://www.myspace.com/laurisalomaatrio |
Frosty_straidlazed 07.08.2008 08:53:19 | |
---|
Vähän ehkä liiottelua hääkeikoilla, mutta onhan se nyt kivaa kun on hyvät kamat. Ai vähän! :D Oon itsekin harkinnut tuon Nord Stagen hankkimista joskus. Kunnon pianosoundit ja urut houkuttelevat.. |
Bronks 07.08.2008 10:06:30 | |
---|
Vähän ehkä liiottelua hääkeikoilla, mutta onhan se nyt kivaa kun on hyvät kamat. Mulla oli viime hääkeikalla Yamaha S90ES, Hammond XK-3c, Leslie 3300, Access Virus C, Roland Sonic Cell ja Kouvolan Casotto 50. Kamaa oli siis hylly täynnä, mutta soitin silti päin persettä. Don't take me serious, I'm just playing. |
Nakkiso 07.08.2008 10:15:41 | |
---|
Mulla oli viime hääkeikalla Yamaha S90ES, Hammond XK-3c, Leslie 3300, Access Virus C, Roland Sonic Cell ja Kouvolan Casotto 50. Kamaa oli siis hylly täynnä, mutta soitin silti päin persettä. Ei huono toikaan! http://www.myspace.com/laurisalomaatrio |