Aihe: Piano sujumaan mahd. nopeasti?
1 2
opaa
22.12.2007 13:47:39 (muokattu 22.12.2007 20:33:36)
Jos nettisivujen avulla pyrit musiikinopettajaksi, niin harkitse vielä.

Ei, kyllä mä ajattelin Sibeliusakatemian avulla mielummin yrittää.. :)

Toivottavasti osaat soittaa ainakin kitaraa hyvin, kun pyrit Mukalle noin heikoin pianonsoittotaidoin.

Joo osaan. Kitarahan mun ykkösinstrumentti on, ja en mä mihinkään solistiselle pianolinjalle olekaan pyrkimässä. Mulla ei vaan ihan ole käsitystä, että kuinka paljon siitä pianosta sitten vaaditaan sivuinstrumenttina? Ei siellä nyt varmasti mikään Mozart tarvitse olla päästäkseen sisään, enkä ole edes tavannut montaa musiikinopettajaa jotka olisivat oikeasti HYVIÄ pianisteja.

Kuitenkin jos en pääse sisälle mukalle, niin syy on sitten hyvin todennäköisesti se piano.. Yritän ottaa sen nyt mahdollisimman hyvin haltuun, miten nyt tässä ajassa kykenee. Jos en pääse sisään, niin eiköhän vuoden päästä jo voisi onnistua.

Eräs Mukalle pyrkijä muuten valitti aikoinaan, että Sibis suosii sellaisia, jotka osaa soittaa tai laulaa ;)

Sittenhän mulla on mahdollisuuksiakin, jes :) Ja siis mä oon jo pari vuotta sitten suorittanut musiikkiopiston opistotason soitto- ja teoriapuolella (+harmoniaoppi), viimeisin kurssitutkinto 23/25, että en mä luuseri ole, vaan tosissaan mä oon tän kanssa.

E: Hommasin Mark Levinen Jazz Piano Bookin ja Vapaa säestys ja improisointi -kirjat. Jostakin jos vielä hommaan piano-opetusta pohjalle, niin eiköhän homma lähe käyntiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)