Voin sit tänne laitella viel jotai kuvaa, jos jotai kiinnostaa :) Noniin, projekti alkaa olemaan valmis. Vielä ensi viikolla olisi tarkoitus vetää maalarin suosittelema vaha pintaan, mutta laitoin jo nyt omalle sivulleni kuvan, joten käykääpä sieltä kattelemassa, jos jotain kiinnostaa ;D Niin, itse olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Päämäärä oli saada yhtenäisyyttä syntikoiden ulkonäköön, enkä raaskinut tuota m3:sta maalata, joten päätin sitten maalata toiset sen kanssa yhtenäisemmäksi :) And surely we'll have such good time |
Noniin, projekti alkaa olemaan valmis. Vielä ensi viikolla olisi tarkoitus vetää maalarin suosittelema vaha pintaan, mutta laitoin jo nyt omalle sivulleni kuvan, joten käykääpä sieltä kattelemassa, jos jotain kiinnostaa ;D Niin, itse olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Päämäärä oli saada yhtenäisyyttä syntikoiden ulkonäköön, enkä raaskinut tuota m3:sta maalata, joten päätin sitten maalata toiset sen kanssa yhtenäisemmäksi :) Tosi komeet tuli. Näyttää ihan samalta kun Holopaisella Once Upon Tour II:n aikaan. :D I'm not insane... I'm just smarter than you |