Bronks 21.12.2006 20:57:40 | |
---|
Jaa. No nyt. Tossa on Rolandin 300 sx. Mitä enemmän sitä soittelee, sitä paremmalta se tuntuu. Johtunee siitä, että soittotaito kehittyy:) 700 sx liian painava. Liikaa ominaisuuksia. Ton 300 sx:n päällä oon pitäny vk-8 urkua. Ei paha. Modulikin oli tossa joskus. Joo, toi on tosi, että kunnon rauta painaa, mutta että ominaisuuksia on liikaa?? Ei niitä kaikkia tarvi kerralla käyttää. Urkua (Hammond XK-1) olen minäkin viimeset kuukaudet retuuttanu keikkapianon kaverina. |
R.Syke 21.12.2006 21:29:58 | |
---|
Ei niitä kaikkia tarvi kerralla käyttää. Urkua (Hammond XK-1) olen minäkin viimeset kuukaudet retuuttanu keikkapianon kaverina. No ei toki. Mulla riittää toi pno, urku- ja joskus string. Hanurit soittaa oikea hanuristi. Fonit oikiat fonistit. Mitä nyt jotain obligatorista joskus. Ja on noita moduleita sitten, jos tarvii. |
tarmo 22.12.2006 00:14:34 | |
---|
RD 700 SX toimii ainakin mulla. Paino on hieman suhteellinen, yksin sitä roudaa vaikka keissin kanssa lyhyempiä matkoja. Toistaiseksi ei oo vastaan tullut yhtään pianoa, jota voisi roudata repussa ja fillaroida keikalle, joten muutama kilo sinne tai tänne ei pitäisi muodostua kynnyskysymykseksi hyvää soitinta etsittäessä. Ja niistä perusmallin ja SX:n eroista... kannattaa vaikka käydä netistä lukemassa speksejä. Perusmalliin saa yhtä monta SRX-korttia, kuin SX-versioon. SX on päivitetty malli ja sen pianosoundi on sama, kuin SRX11-kortilla. Kaikin puolin hieman paranneltu versio. Mitään todella mullistavaa eroa en ole löytänyt, vaikka SX:n hiljattain ostinkin ja tätä ennen vuodesta 2001 tahkosin perusmallilla. |
Fuzzy Boner 22.12.2006 11:21:17 | |
---|
Mul on ny pakasta vedetty 90es. Täytyy yrittää laittaa se johonkin pahvilaatikkoon, heh heh. Lähenpä tästä taas hommiin. Hyvää joulua! Möllisty |
Mikko T. 26.12.2006 15:14:29 | |
---|
Mul on ny pakasta vedetty 90es. Täytyy yrittää laittaa se johonkin pahvilaatikkoon, heh heh. Lähenpä tästä taas hommiin. Hyvää joulua! Eikö sulta löydy nurkista mitään vanhaa Rapalan viehelaatikkoa, josta näppäränä poikana voisit askarrella softcasen? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Bronks 02.01.2007 17:02:43 | |
---|
Tänään tuli poika kotio. Bartuschin laukku on kallis mutta kestävä. Kätevä roudata painavaakin vempelettä, kun on pyörät toisessa päässä. S90 ES joutuu nyt ensi-ihastuksen runtelemaksi. Tämä on takonut sitä jo monta tuntia. Toivottavasti ei ota pahakseen. Vielä on aikaa räpsyttää saundeja läpi ennen huomista. Natural S tuntuu makealta pianosaundilta. Keyboard-osasto pelittää myös imukkaasti! |
mikey_a84 27.01.2007 12:29:39 (muokattu 27.01.2007 12:30:44) | |
---|
Itselläni on Rolandin RD 700 SX. Yamahaa en ole kokeillut, joten paha mennä vertailemaan. Muutamalla keikalla on Roland ollut mukana, ja kyllä se on hyvä peli sellaiseen. Soundit ovat kohdallaan, tatsi saisi olla vielä jämäkämpi (kun olen tottunut soittelemaan Yamahan flyygeleillä)... Joku kyseli RD 700:n ja RD 700 SX:n eroja... itse joskus kokeilin tuota RD 700:sta... SX:ssä on ainakin paremmat pianosoundit, kaksi laajennuskorttipaikkaa ja puolet enemmän efektejä kuin RD 700:ssa... SX:ssä on kaksi XLR-lähtöä, en muista oliko 700:ssa... EDIT: ja midikiipparinakin tuo RD 700 SX ajaa asiansa, ainakin minulla... |
Mikko T. 27.01.2007 15:01:19 | |
---|
Itselläni on Rolandin RD 700 SX. Yamahaa en ole kokeillut, joten paha mennä vertailemaan. Muutamalla keikalla on Roland ollut mukana, ja kyllä se on hyvä peli sellaiseen. Soundit ovat kohdallaan, tatsi saisi olla vielä jämäkämpi (kun olen tottunut soittelemaan Yamahan flyygeleillä)... Joku kyseli RD 700:n ja RD 700 SX:n eroja... itse joskus kokeilin tuota RD 700:sta... SX:ssä on ainakin paremmat pianosoundit, kaksi laajennuskorttipaikkaa ja puolet enemmän efektejä kuin RD 700:ssa... SX:ssä on kaksi XLR-lähtöä, en muista oliko 700:ssa... EDIT: ja midikiipparinakin tuo RD 700 SX ajaa asiansa, ainakin minulla... Mitä ohjaat sillä? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
mikey_a84 27.01.2007 19:10:34 | |
---|
Mitä ohjaat sillä? Cakewalkin Sonar 2.2 -sekvensseriä (joo, tiedän että softani kaipaavat päivitystä xD) ja sen kautta muutamaa plugaria... Lisäksi pistän tekeleisiini Rolandin soundeja... |
Sertzo S 28.01.2007 06:30:22 | |
---|
Hitto, luin otsikon "Keikkapanojen kuningas." ;) |
Coelhinho21 28.01.2007 11:32:28 | |
---|
Hitto, luin otsikon "Keikkapanojen kuningas." ;) Kiitos Setälle aamupäivän nauruista. Melkein meni kaffet näppäimille. :-D Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |