Wonder 30.08.2006 14:24:30 | |
---|
Testasin sitä eikä se tuntunut olevan tarpeeksi paljon kallellaan :/ Onko mitään vastaavaa telinettä jossa saisi säädettyä sitä? |
Synastikki 30.08.2006 20:09:00 | |
---|
Testasin sitä eikä se tuntunut olevan tarpeeksi paljon kallellaan :/ Onko mitään vastaavaa telinettä jossa saisi säädettyä sitä? ei yhtä tyylikästä ole, mutta Jaspers valmistaa 2 ja useammankin soittimen ständejä joiden tasot ovat varsin vapaasti säädettävissä Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
Ile- 30.08.2006 23:34:40 | |
---|
Mistä löytyy halvin QL-642 Suomesta? En yli sataa euron viitsisi maksaa. :/ "Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience." |
maza 31.08.2006 10:18:46 | |
---|
Mä ostin F-musasta just 642:n 99e tinkimisen jälkeen. |
baron 31.08.2006 10:26:40 | |
---|
Mä ostin F-musasta just 642:n 99e tinkimisen jälkeen. Mulla on muistikuva, että pari vuotta sitten ostin Vantaan F-musasta 70-jotain euroa, mutta se oli ilmeisesti niitten ainoa ja esittelykappale, se otettiin jonkun soittimen alta. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Ile- 31.08.2006 22:09:25 | |
---|
Joo mäki joskus sain soittimen alta ständin tosi kivaan hintaan. Pitää siis mennä tinkimään. "Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience." |
Murmeli 03.09.2006 15:02:50 | |
---|
"No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia." |
Leevo 03.09.2006 16:54:41 (muokattu 03.09.2006 16:54:57) | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_jaspers_2d145shr_prodinfo.html Onkohan tuossa jaspersissa korkeussäädettävä 2. kerros? ei oikein kuvasta saa selvää.. hytkyyköhän tuo miten pahasti? Miks pitäis kattoa kuvasta kun esittelytekstissä se sanotaan: all levels adjustable in in theirheight and InclinationVälillä kyllä ihmetyttää kuka noita tekstejä laatii kun jokanen pieninkin pätkä on täynnä kirjotusvirheitä. Ei noi Jaspersit hytky juuri lainkaan. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
Eddy 03.09.2006 18:08:54 | |
---|
Kävin pari päivää sitten testaamassa kaisaniemen fasussa paria motif kasia (perus ja es) jotka lepäsi spidereiden päällä (en tiedä oliko pro-malli vai perus) ja puolen tunnin huojumisen jälkeen olo oli aika merisairas, ja olin siis täysin selvinpäin! Tommoisella stondiksella olisi varmasti kiva vetää muutaman tunnin keikka botskilla kunnon myrskyssä. Vaikka näyttäisi kuinka hyvältä, niin jätän hankkimatta. Koskettelen soittimia... |
Murmeli 03.09.2006 22:12:32 | |
---|
"No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia." |
Wonder 10.09.2006 13:44:26 (muokattu 10.09.2006 13:51:19) | |
---|
Mites noi Jaspersin standit keikkakäytössä...? Viekö ne paljon tilaa? Ilmeisesti ne on aika tukevia, ja säätömahdollisuudet on parhaat mahdolliset, mutta saako ne kasaan ja koottua helposti, vai pitääkö olla työkalupakki mukana? :S Spider Pro olis kyllä toisaalta kiva, tai ainakin tyylikäs ja kätevä. Voikohan semmosta testailla jossaan pääkaupunkiseudulla...? Kaisaniemen F-musiikissa tais olla se vanhempi malli (?), mutta siitä en pitänyt, koska se heilui ja ylataso ei ollut tarpeeksi kallellaan, eikä sitä voinut säätääkään. Ja kun olen tällainen hujoppi (190cm), ja laulan myös keikoilla, niin säätöominaisuudet ovat aika tärkeitä. Mulla on Yamaha MO8 + Nord Electro 2, ja soitan aika kovakouraisesti välillä (kukapa ei? :D), niin teline saisi olla aika tukeva. Niin ja telineeseen olisi hyvä pystyä kiinnittää mikkiteline...ja ehkä nuottitelinekin. Mutta ilmeisesti tämä onnistuu sekä spiderilla että jaspersilla. Muista merkeistä en tiedä sitten...Mites noi Quick Lokit sitten, mistähän niitä saisi kun thomannillakaan ei näytä olevan...? |
Murmeli 10.09.2006 13:59:05 | |
---|
tuli jaspers tilattua, infoan ko. vekottimesta heti kun saapuilee. "No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia." |
Janus 10.09.2006 14:13:25 | |
---|
Ja kun olen tällainen hujoppi (190cm), ja laulan myös keikoilla, niin säätöominaisuudet ovat aika tärkeitä. Mulla on Yamaha MO8 + Nord Electro 2, ja soitan aika kovakouraisesti välillä (kukapa ei? :D), niin teline saisi olla aika tukeva. Niin ja telineeseen olisi hyvä pystyä kiinnittää mikkiteline...ja ehkä nuottitelinekin. Mutta ilmeisesti tämä onnistuu sekä spiderilla että jaspersilla. Muista merkeistä en tiedä sitten... Tää vois olla kun sulle tehty (säätövaraa riittää varmasti ihan tarpeeksi korkealle ja on tukeva kuin mikä): http://www.music123.com/Ultimate-V-STAND-Keyboard-Stand-i156332.music Siihen vielä 2.taso (ja kuten näkyy, tarvittaessa saa myös nuotti- ja mikkitelineet): http://www.music123.com/Product/Product.aspx?SKU=156338 |
Murmeli 20.09.2006 18:46:24 | |
---|
Jaspers paukahti postiin. Avasin paketin ja 5 min nii ständi kasassa ja orret suunattuna. Säätöjä enemmän ku jaksaa laskea ja mukana tuleva kuusioavain riittää kaikkeen. Iso on ja tilaa vie mutta hytky ei ollenkaan (korg t3 alakerrassa ja triton le 61 ylhäällä) ja saa purettua aika äkkiä. Roudausystävällinen ei ole (irtoputkia) mutta kai siihenki jotain keksii.. Suksipussi? :D "No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia." |
Ile- 20.09.2006 21:59:38 | |
---|
Elikkä sain ostettua juuri QL-641 ja voin suositella erittäin paljon. Ständi on harvinaisen tukeva ja siitä todella näkee, että tämä ei tule hajoamaan vuosikymmeniin. Tilaahan ständi vie huomattavasti vähemmän kuin Jasperssi ja on myös roudausystävällinen, koska sen saa helposti kasaan. "Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience." |
baron 20.09.2006 22:03:10 | |
---|
roudausystävällinen, koska sen saa helposti kasaan. Painaa kylläkin kuin synti! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Murmeli 20.09.2006 22:41:43 | |
---|
eli jaspers kotiin jne, quiklok keikoille jne. :) "No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia." |
Wonder 22.09.2006 10:16:47 (muokattu 22.09.2006 10:19:15) | |
---|
Mistä noita quicklokkeja saa? Kun thomannillakaan ei näytä olevan. |
baron 22.09.2006 11:29:37 | |
---|
Mistä noita quicklokkeja saa? Kun thomannillakaan ei näytä olevan. F-musasta. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Leevo 22.09.2006 11:58:44 | |
---|
Mistä noita quicklokkeja saa? Kun thomannillakaan ei näytä olevan. F-musasta. Tää on muuten musta suht mielenkiintonen internetin aikaansaama ilmiö, eipä kukaan olisi ennen nettiä lähtenyt kiipparitelinettä etsimään ensimmäiseksi saksalaisista soitinliikkeistä :) En mä sillä että siinä mitään pahaa olisi, T-kaupassa on isot valikoimat ja selkeet sivut, kyllä itekin tulee usein jotain sieltä tsekattua. Huomaa vaan hyvin että suomalaisesten kauppojen osalta nettimyynnissä on vielä suht paljon parannettavaa. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |