Klezberg 15.04.2006 19:19:51 (muokattu 15.04.2006 19:26:10) | |
---|
Työntääkää ne vitun synat hanuriinne ja opetelkaa soittamaan oikeita puhaltimia! Mielenkiintoinen kommentti siihen nähden, että aloitin fonin soiton vuosi sitten ja klarinetin kuusi viikkoa sitten, todettuani lopultakin että midipilli oli minulle oikean korvike. Mutta windcontroller-listalla taas olen tavannut paljon puhallintaustaisia soittajia, joille midipilli antaa laajennusta soundimaailmaan. Ja itse taas osaan nyt suhtautua kriittisemmin noihin syniin, niiden ilmaisun rajoituksiin. Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají |
KoskPaavo 15.04.2006 23:46:09 (muokattu 15.04.2006 23:47:43) | |
---|
Työntääkää ne vitun synat hanuriinne ja opetelkaa soittamaan oikeita hanureita!! Itse aloitin hanurinsoiton pari vuotta sitten 30 vuoden tauon jälkeen. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
cubasisti 16.04.2006 01:14:02 | |
---|
Mistähän löytäisi hyvän synahanurin. Rolandilla on jotain yritystä, mutta se on turhan tyyris lelu. Mulle riittäisi pelkkä softasyntikka. Hanurissa on samplepohjalta toteutettuna sama elottomuuden ongelma kuin puhaltimissa. Deadline tekee mestarin. |
Klezberg 16.04.2006 12:40:53 | |
---|
Mistähän löytäisi hyvän synahanurin. Rolandilla on jotain yritystä, mutta se on turhan tyyris lelu. Mulle riittäisi pelkkä softasyntikka. Hanurissa on samplepohjalta toteutettuna sama elottomuuden ongelma kuin puhaltimissa. Kiinnostaisi tosiaan minuakin. Kun vuosi sitten valitsin synamodulia, oli hanurisoundit yksi valintakriteeri. Fantomissa niitä oli useita, ja samplepohjalta niitä sai lisää, hankin European Folk Music -sample CD:n. Mutta toki pelkät samplet on mitä on. Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají |
Klezberg 16.04.2006 22:53:13 (muokattu 16.04.2006 22:53:46) | |
---|
Työntääkää ne vitun synat hanuriinne ja opetelkaa soittamaan oikeita hanureita!! Itse aloitin hanurinsoiton pari vuotta sitten 30 vuoden tauon jälkeen. No niin! Nyt menit löytämään sen seuraavan nuoruuden soitinhaaveen joka on vielä realisoimatta. Pitääkö tilata Thomannilta halpishanuri? Muuten, montako soitinta pitää hallita jotta kelpaa? Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají |
KoskPaavo 17.04.2006 11:25:14 | |
---|
No niin! Nyt menit löytämään sen seuraavan nuoruuden soitinhaaveen joka on vielä realisoimatta. Pitääkö tilata Thomannilta halpishanuri? Muuten, montako soitinta pitää hallita jotta kelpaa? Taatusti yksi kelpaa, olen päässyt ulos synteetisten äänien lumeviidakosta.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
zepeteus 17.04.2006 14:18:08 | |
---|
Käyttääkö kukaan breathcontrolleria? BC-3 on joskus Yamahan VL70-m:n kyljessä kiinni. Teroyk puhui mielestäni asiaa aiemmin, vaatii huolellista säätöä ja harjoittelua, ennen kuin toimii kunnolla. |
naapuri 25.05.2006 20:37:49 | |
---|
Mistä ihmeestä näitä oikein saa? |
teroyk 26.05.2006 15:11:09 | |
---|
Mistä ihmeestä näitä oikein saa? Kyllä hyvä Yamaha kauppias tilaa. |