Ja todettakoon vielä noista ns. PRO-laitteista, että ainut vehje mikä mulla on vi**uillut pakkasesta on Kurzweil K2000. Kaikki rollet yms. uudemmat on toimineet paremmin. Että mitkä niitä pro-vehkeitä nyt kenenkin mielestä on, tuon perusteella K2000 olisi sitten aivan lelu...vai?:) Hintaikseen kuulemma ei niin hyvä (itse en sano mitään ainoa joka ollut ok hintaan myynnissä siis mun budjetin kannalta meni sivu suun) ... toiseksi tuohan melkoisesti enempi tietokone kuin joku Ensoniq TS10/TS12 tai varsinkaan Roland RS5. Toinen mitä piti sanomani: ja toiseksi nimen omaan puhuin Roland RS5 vastaan Ensoniq TS10/TS12. En siis roland vastaan ensoniq. vaan nimenomaan hinta eroista. Ja aina uudempi ei ole paremman kuuloinenkaan realistisuus ei ole kaikki kaikessa. Nimimerkki rolle on ok mutta siinä ei ole transwaveja,ja ensoniqissa taas ei ole boosteria,ja ring modia. Eli eri synillä on eri paikkansa... esim. olen melko varma että jonkun keikalle pääsisi ehkä helpommin joku Ensoniq TS10/TS12 kuin Roland Fantom X8. |
Ja todettakoon vielä noista ns. PRO-laitteista, että ainut vehje mikä mulla on vi**uillut pakkasesta on Kurzweil K2000. Kaikki rollet yms. uudemmat on toimineet paremmin. Että mitkä niitä pro-vehkeitä nyt kenenkin mielestä on, tuon perusteella K2000 olisi sitten aivan lelu...vai?:) Mulla kanssa oli K2000 VP. Piti saatana olla tunti sitä lämmittelemässä talvella ennen keikkaa, että suostui lähtemään käyntiin. Parikin kertaa jossain lavalla piti eka setti soittaa pelkällä pianolla kun error vaan loisti näytössä. |
Mistä saisi edullisen kantopussin keyboardille? Mulla on halpa Casio CTK-1550. Mutta ajattelin, että jos sitä pitäisi joskus kuljetella, niin olisi sillekin hyvä olla joku laukku/pussukka, vaikka ihan pilipalivehje onkin. |
Ahti Tuumiainen: Mistä saisi edullisen kantopussin keyboardille? Mulla on halpa Casio CTK-1550. Mutta ajattelin, että jos sitä pitäisi joskus kuljetella, niin olisi sillekin hyvä olla joku laukku/pussukka, vaikka ihan pilipalivehje onkin. Soitinkaupoista yleensä aina joku edullinen kantopussi noin tavallisen kokoiselle soittimelle. Kovaa laukkua suosittelen, vaikka maksaa helposti saman tai jopa enemmän, kuin itse soitinkin, mutta syyt: - Suojaa taatusti. Voi laittaa lisätäytettä, jos tarvii. - Voi pakata jotain päällekin. - Pitkässä juoksussa aina edullisin, on helposti seuraavankin koskettimiston kanssa käytössä ja jos ei käy, niin muusikoiden.netistä löytyy ostajia koville laukuille. |