Anonymous-jazz 20.04.2009 16:16:27 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
poppamies 20.04.2009 16:41:19 | |
---|
G strings are for strippers! |
Anonymous-jazz 20.04.2009 18:21:08 (muokattu 20.04.2009 18:38:30) | |
---|
poppamies: haluatko rehellisen mielipiteen vai joo joo miehen lausunnon ? Rummut on kyllä hirvittävät. Hakkaavat minne sattuu. Ilman tolkkua. nimim. "vanha runnpali" Soitappa sormilla kuten tossa ja ilman kvantisointia. Puukorvat ei välttämättä kuule että noi ei ole oikeat rummut vaan EZ drummer softasyna, joka on soitettu narulle sähköpianon koskettimilla. Mutta kiipparisormirumpaleista yksi kovin kautta aikojen on tässä: http://www.youtube.com/watch?v=Gs3kxzPYwHc "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
steelysam 20.04.2009 18:37:44 | |
---|
Möllisty |
Anonymous-jazz 20.04.2009 18:39:00 (muokattu 20.04.2009 18:39:13) | |
---|
steelysam: Nyt on kyllä kova äijä, pakko myöntää! Ton kanssa kyllä lähtis privakeikalle mut vois kuitenkin varastaa shown. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
poppamies 20.04.2009 18:51:31 | |
---|
Anonymous-jazz: Soitappa sormilla kuten tossa ja ilman kvantisointia. Puukorvat ei välttämättä kuule että noi ei ole oikeat rummut vaan EZ drummer softasyna, joka on soitettu narulle sähköpianon koskettimilla. Mutta kiipparisormirumpaleista yksi kovin kautta aikojen on tässä: http://www.youtube.com/watch?v=Gs3kxzPYwHc No kyllä mä sen tiesin että rummut oli soitettu kiippareilla. Ei ne tuu kunnolla kiipareilla. Itse asiassa soitat aivan uhtä "hyvin" kuin tuo tuossa linkissä. Ei ne vaan toim kiipparirummut. Ei se ole sinun vika. G strings are for strippers! |
steelysam 20.04.2009 18:53:22 (muokattu 21.04.2009 00:31:54) | |
---|
Anonymous-jazz: Ton kanssa kyllä lähtis privakeikalle mut vois kuitenkin varastaa shown. Mut mä voisin säestää sitä mun kiippariperkuilla! Chimes, cabasa, bongot, vibraslap...ai että! Möllisty |
Anonymous-jazz 20.04.2009 19:41:16 (muokattu 20.04.2009 19:55:30) | |
---|
steelysam: Mut mä voisin olla säestää sitä mun kiippariperkuilla! Chimes, cabasa, bongot, vibraslap...ai että! IK Multimedia perkussiooni käytetään kaupamusiiki hjuvin paljon tänä päivänä ja softasyna syödä oikean studiomuusikon leipä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 20.04.2009 20:13:23 | |
---|
poppamies: Itse asiassa soitat aivan uhtä "hyvin" kuin tuo tuossa linkissä. Ei ne vaan toim kiipparirummut. Ei se ole sinun vika. Sitten kun ne kvantisoi niin se on kuin vanha virsi, että siitä puuttuu se GROOVE. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
baron 21.04.2009 09:15:10 | |
---|
M.i.k.key: Näkyy olevan tiistaina Helsingissä. Kantonen esittelee, täytyy ehkä mennä kattomaan. Tänäänkö? (Virhe! Tyhjä ) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
M.i.k.key 21.04.2009 15:55:46 | |
---|
baron: Tänäänkö? (Virhe! Tyhjä ) No tänäänhän se olis ollut. Tässä vähän suunnitelmat muuttui niin eihän sinne ehtinytkään. Oliko joku? möllisty |
Anonymous-jazz 21.04.2009 18:30:32 (muokattu 21.04.2009 18:56:54) | |
---|
Oliko joku? Oli Kyllähän toi V-piano on aika peli ja toimii neljällä prossulla, eli vääntöä riittää. Mut mä kyl tyydyn edelleen tohon Yamahaan. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Mikael 23.04.2009 11:00:22 | |
---|
Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
poppamies 23.04.2009 11:44:08 | |
---|
G strings are for strippers! |
Anonymous-jazz 23.04.2009 11:54:30 (muokattu 23.04.2009 11:56:13) | |
---|
poppamies: Jåå, on paljon asioita mitä ei oikein jaksa ymmärtää. Niin kuin tuo Spotify. Helevetin hyvä ja toimiva homma mutta en jaksa käsittää miten tuo voi olla mahdollinen. Korporaatiot ei halua muuta kuin rahaa ja helvetin paljon. ja kohta Spotifylla ja Estonialla on jotain yhtestä... Ne kallistuu. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
poppamies 23.04.2009 12:21:57 | |
---|
Anonymous-jazz: Korporaatiot ei halua muuta kuin rahaa ja helvetin paljon. ja kohta Spotifylla ja Estonialla on jotain yhtestä... Ne kallistuu. Niin, muttako se ei maksa mitään kutsun saaneilla niin eihän se voi kallistua. Jos taas toisaalta mätkäyttävät yhtä äkki maksulliseksi kaikille sadoille tuhansille ilmaiskäyttäjille niin se on kyllä täydellinen harakirisuoritus Spotifyn kannalta. Sen minkä voivat tehdä on lisätä mainoksia väliin. Nythän niitä ei ole millään tavoin häiritsevän paljon. G strings are for strippers! |
Anonymous-jazz 23.04.2009 12:37:01 (muokattu 23.04.2009 12:37:15) | |
---|
poppamies: Niin, muttako se ei maksa mitään kutsun saaneilla niin eihän se voi kallistua. Jos taas toisaalta mätkäyttävät yhtä äkki maksulliseksi kaikille sadoille tuhansille ilmaiskäyttäjille niin se on kyllä täydellinen harakirisuoritus Spotifyn kannalta. Sen minkä voivat tehdä on lisätä mainoksia väliin. Nythän niitä ei ole millään tavoin häiritsevän paljon. Oikeeseen suuntaan on kuitenkin kehitys menossa koska netissähän se tulevaisuus on ja musiikkikorporaatioiden on lähes pakko tuoda tarjontansa tänne päin joista last.fm ja tämä sporify ovat hyviä esimerkkejä. Mutta tuolta kyllä tulee vielä kovempia kilpailijoita muutaman vuoden päästä näille. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
JCM 25.04.2009 02:25:45 | |
---|
Keskellä yötä. |
Ossi 25.04.2009 23:05:46 | |
---|
Ryhmä tuli nähtyä livenäkin, mutta myös tämä Teemalta tuleva Funk-brothers dokkari muistuttaa taas mukavasti minkälaisilla eväillä musiikin saa sykkimään ja sykähdyttämään :) |
samulijp 26.04.2009 01:29:12 | |
---|
Ossi: Ryhmä tuli nähtyä livenäkin, mutta myös tämä Teemalta tuleva Funk-brothers dokkari muistuttaa taas mukavasti minkälaisilla eväillä musiikin saa sykkimään ja sykähdyttämään :) Hieno dokkari. Täytyy katsoa pitkästä aikaa. Olen tiistaina Detroitissa, mutta välilasku on vain tunnin mittainen. Kävin viimeviikolla Memphisissä vuorokauden välilaskulla. Jännä kuinka vähän Elvis siellä näkyy ja kuinka vahvana blues on ihan katukuvassakin. Kuviakin tuli otettua, mutta meni tossa alkuviikosta MacBookista jo toinen kovalevy, joten sinne meni kuvatkin, nice. "Funkin up tonight!" |