Aihe: Soolokisa?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ajs
31.08.2004 22:18:31
tulikin tosta mieleen, että eikös olisi hyvä mainita millä synalla on soolon soittanu ja onko saundi itse muokattu yms.

Tuota aioin itsekin ehdottaa. Siispä: Komppaan.
"Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero
baron
31.08.2004 22:26:22

tulikin tosta mieleen, että eikös olisi hyvä mainita millä synalla on soolon soittanu ja onko saundi itse muokattu yms.

(ohhoh..mitähän mä tässäkin höpötän kun en ite o kisaan osallistumassa...tietääkseni...ainakaan vielä...saas nähä!?!)

Onks' mut jo tässä vaiheessa diskattu?

Eiks pianonsoittajat kelpaakaan kosketinskabaan?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy. "Mäkin haluun meshiin"
SpaceMartini
01.09.2004 10:19:14

(ohhoh..mitähän mä tässäkin höpötän kun en ite o kisaan osallistumassa...tietääkseni...ainakaan vielä...saas nähä!?!)

No, paljastetaanpa sitte kaikki salaisuudet. Eli soundihan on tosiaan Roland XV-5050 modulista lähtöisin, eikä ole presetti vaan itse tehty. NS. masterkoskettimena toimi Midimanin USB keystation 61 midicontroller (ei ole muuten touchiltaan mikään mahtava, mutta kyllä sillä ihan soittelee).

Soundista vielä sen verran, että kitaralta kuulostaminen johtuu pitkälti siitä, että efektinä on käytetty Rolandin COSM kitaravahvistinmallintajaa. Ja oman osansa tosiaan antaa vielä se feedback-ääni...
R.Syke
01.09.2004 21:03:43
Onks' mut jo tässä vaiheessa diskattu?

Eiks pianonsoittajat kelpaakaan kosketinskabaan?

-Maj Lind järjestää skabat myös.
Snowblind
01.09.2004 22:52:07

Eli soundit rollen JV-1080:sta ja soundi jostain netistä löytyvästä soundipaketista napattu kiva leadi.
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
Windreaper
01.09.2004 23:22:58 (muokattu 01.09.2004 23:23:59)
Omassa tuotoksessa työheppana Clavia Nord Lead 2 (Lexicon MPX500 -multiefektin läpi). Molemmat saundit luonnollisesti itse ruuvattuja (modulaatiot vedettiin myös lennosta).
baron
01.09.2004 23:34:10

-Maj Lind järjestää skabat myös.

Mä meen sinne si!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin"
teppotulppu
04.09.2004 00:44:26
kandeis kyl funtsii tota tritonusta tossa taustahommassa, ettei ihan aelolista vaan vedä.
Windreaper
04.09.2004 02:27:29
Perhana, mä ku luulin, että jutun idea oli just se, että mietitään mahollisimman vähän ja soitetaan niinku hyvältä tuntuu.
baron
04.09.2004 06:58:34

kandeis kyl funtsii tota tritonusta tossa taustahommassa, ettei ihan aelolista vaan vedä.

tritonuskorvaus kyllä tekee mannaa, samoin joku modulaatio sopivissa kohdissa.
ajs
04.09.2004 11:16:35
tritonuskorvaus kyllä tekee mannaa, samoin joku modulaatio sopivissa kohdissa.

Tähän voisi melkein lainata nimim. hörhön allekirjoitusta: "Tritonus on harmonian ketsuppi. -E-J Rautavaara"
"Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero
COB
07.09.2004 14:35:32

Mä voisin osallistua kans. Mikä tässä on deadline? Saisin ehkä viikonloppuna tehtyä soolon.
Warmen
07.09.2004 15:04:22
Mä voisin osallistua kans. Mikä tässä on deadline? Saisin ehkä viikonloppuna tehtyä soolon.

Viikonloppuna deadline...
Jöö...
baron
07.09.2004 15:12:50

Se sun klasari oli aika hyvä. Kokeile jotain sen tyyppistä.
M.i.k.key
07.09.2004 23:06:10
Nyt viikonloppuna jo deadline!? Hitto kun oon menossa koko loppuviikon. Taidanpa mattimyöhäisenä jokerina osallistua myöhemmin. Ainakin ensiviikkoon menee kuin ehtii edes alkaa inspiraatiota odottelemaan! Siihen asti mennään perspiraatiot kainaloissa ja pyllyssä
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
COB
10.09.2004 11:59:54

Nyt viikonloppuna jo deadline!? Hitto kun oon menossa koko loppuviikon. Taidanpa mattimyöhäisenä jokerina osallistua myöhemmin.

Vittu, mä en ehdi millään viikonlopuksi saada valmiiksi. Lauantai menee kuitenki dokaamiseen. Mä osallistun kans myöhässä!
oizo
10.09.2004 12:53:23
Täällä kans yks laiskimus. Lauantaina keikkaa niin ei oikeen repee mihinkään muuhun.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Warmen
10.09.2004 17:04:28
No ei hyvältä näytä kyllä mullakaan...tuohon pohjaan en saa väännettyä mitään järkevän kuuloista...

Saattaa jäädä tämä kisa, ehkä ensi kisaan sit...
Jöö...
samulijp
10.09.2004 18:12:25
Joo munki pitää viedä koira ulos ni ei kerkee millään! :)
.::COB - Children Of Baron::. My name is Baron, Samuli Baron!
baron
11.09.2004 01:09:43

Nyt viikonloppuna jo deadline!? Hitto kun oon menossa koko loppuviikon. Taidanpa mattimyöhäisenä jokerina osallistua myöhemmin. Ainakin ensiviikkoon menee kuin ehtii edes alkaa inspiraatiota odottelemaan! Siihen asti mennään perspiraatiot kainaloissa ja pyllyssä

Otetaan me mattimyöhäiset: Mikkey, COB ja Baron toinen erä ja sitten meidän voittaja haastaa ajoissa soittaneiden voittajan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)