Aihe: Vahvistimet syntikoille
1 2 3 4 5 6
JPQ
27.01.2010 22:24:33

Prophet: Kummanko näistä valitsis? Kotisoittoon en kalliimpia tarvitse, jos nuo asiansa jotenkin ajavat.

http://www.thomann.de/fi/samson_media_one_5a.htm

http://www.thomann.de/fi/behringer_ms40_multimedia_lautsprecher.htm

Itsellä Samsonin Resolv 50a ja olen käytännössä varma itselle ei behringerieitä tule siis mitään. Ei ole mihin verrata joten en tiedä onko ne niin hyvät kun korvani sanoo. (eli vain varmasti huonoista tuota ennen vain kokemusta) ps. nämä suuniteltu Usassa kuulemma.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
maza
27.01.2010 23:08:03

eptupala: Ok.. Olen itselleni aktiivista PA-kaappia hakemassa, budjetti semmoinen 500 €, olisko antaa vinkkejä mallista ja merkistä, kuka vaan..? :)

Itselläni on ihan hyviä kokemuksia RCF 310A:sta jo parin vuoden ajalta. Tehoa piisaa ja ovat kestäneet toisinaan sangen asiatontakin kohtelua keikkatilanteissa. Hinta on vissiin juurikin noilla tietämillä.
Derek
28.01.2010 14:15:54
Itselläni oli alunperin Behringerin vahvistin (k1800Fx) mutta se ei vastannut odotuksiani ja myin sen sitten pois. Ostin tilalle Behringer Truth 2031a:t ja niihin olen ollut ihan tyytyväinen. Voipahan käyttää kyseisiä kajareita myös musiikin kuunteluun.
lukethesis
28.01.2010 15:17:48
Rolandiltahan oli tullut/tulossa joku kevyt ja liikuteltava stereovahvari. http://www.rolandconnect.com/product.php?p=kc-110

Kiinnostais kyllä, esimerkiksi yrityskeikoille varmaan ihan omiaan. MIDI-kiippari, soundimoduli tai läppäri, tuollainen, ja ständi...aika hyvä setti.
maza
28.01.2010 15:25:56

Derek: Itselläni oli alunperin Behringerin vahvistin (k1800Fx) mutta se ei vastannut odotuksiani ja myin sen sitten pois. Ostin tilalle Behringer Truth 2031a:t ja niihin olen ollut ihan tyytyväinen. Voipahan käyttää kyseisiä kajareita myös musiikin kuunteluun.

Noi Truthit on munkin mielestä ihan hyvät (koti)studiokäyttöön. Keyboardvahvistimet on taas tarkoitettu pääasiassa keikkailuun tai treenikämpälle, ts. tilanteisiin, joissa tarvitaan paljon volaa.

Ylipäätään on tullut sellainen fiilis, että monet nykypäivän halvemmatkin vehkeet voi olla soundiltaan ihan kohdallaan ja studiokäytössä pelittää ihan hyvin, mutta keikkaoloja eivät oikein kestä.
JPQ
28.01.2010 17:43:14

maza: Noi Truthit on munkin mielestä ihan hyvät (koti)studiokäyttöön. Keyboardvahvistimet on taas tarkoitettu pääasiassa keikkailuun tai treenikämpälle, ts. tilanteisiin, joissa tarvitaan paljon volaa.

Ylipäätään on tullut sellainen fiilis, että monet nykypäivän halvemmatkin vehkeet voi olla soundiltaan ihan kohdallaan ja studiokäytössä pelittää ihan hyvin, mutta keikkaoloja eivät oikein kestä.

Miettii myös sitä että paljonko pitää maksaa lisää että saa selvästi paremman..........
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
eptupala
01.02.2010 19:41:44
Onko muuten kokemusta täällä m.netissäkin myynnissä olleesta Rolandin Jazz Chorus 160 -vahvistimesta..jäi niin pirusti kaivelemaan ku niitä oli pari torilla ja oon kuullu niistä kehuja.. mites tein muitten mielipiteet laitoksesta?
Ja sama uusiks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)