Aihe: Korg Triton
1
att0r
16.04.2004 08:11:52
mitä eroja korg tritoneissa on?
ovatko kaikki tritonit työasemia?

Itselläni rm1x, onko triton hyvä seuraava laite? Nyt haetaan siis jo laatua ^_^
U.Honey
16.04.2004 08:35:18 (muokattu 16.04.2004 08:41:15)
ovatko kaikki tritonit työasemia?

Olen kuullut väitettävän että tritonilla musiikin soittaminen todellakin tuntuu työltä ;-)

EDIT: Hyviä pelejähän nuo tritonit varmaan on, en vain itse tunne niitä kovin hyvin.
My name is Baron, U.Honey Baron.
KB
16.04.2004 09:35:52 (muokattu 16.04.2004 09:41:31)
Ensin tää pakollinen offtopic , ennen kuin joku killan jäsen ehtii: osta Motif! Ja sitten asiaan:

Jabbe luetteloi ansiokkaasti Tritonit järjestykseen
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=36&t=50559&o=0&co=90

Mulla on itsellä Triton Pro, ei suurempaa moittimista tällä hetkellä. Ainoaksi synaksi ei välttämättä ykkösvalinta, mutta muiden joukossa ihan kelpo peli.
Tasan ei käy jalkapohjat™
Xardan
16.04.2004 10:22:34 (muokattu 16.04.2004 10:29:11)
Itse sain vasta Rolandin Fantom-S:än, mutta Tritonin perusversio oli listalla myös. En tiedä miksi päädyin tähän ratkaisuun, mielestäni Triton ois ehkä ollut parempi. Ken tietää mitä samplaus tuo tullessaan. Kyllähän se työasema toki on. Presetit tuntuivat olevan jo valmiina hyviä joten eiköhän siitä melkoiset soundit irtoa jos samplaa, muokkaa, tai ostaa vaikka rackin... Minä ainakin voisin suositella kyseistä laitetta. Hirveästi ei ole kokemusta mutta ensivaikutelma oli erittäin lupaava! Triton Le vastaavasti ei vakuuttanut. Soundit kohdallaan, mutta jo näytönpäivitys ärsyttää suunnattomasti. Lisäksi vehkeessä ei vissiin oo sampleria mukana, ja se täytyy ostaa erikseen, eli kannattaa säästää ja ostaa vähintään Tritonin perusversio (jossa on kosketusnäyttö ja levykeasema...) Muutenhan ne oli ensikokeilemalta samanoloiset vehkeet. Suuremmista malleista en tiedä, mutta tokihan ne ovat aina parempia. Ne on lähinnä just tää Triton ja sen "palikkaversio" Le joita vertaillaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)