Aivokalvo 02.02.2004 19:55:21 | |
---|
Nyt pitäis siis tosiaan opetella noi nuotit. Olen pari vuotta soitellut koskettimia ja pystyn korvakuulolta soittelemaan hyvinkin vaikeita juttuja ja biisejä. Mutta toi nuottipuoli on ihan hukassa. Ja koska pianotunnit eivät vieläkään tule kysymykseen, ajattelin opetella nuotitkin itse. Nyt tarttis siis jeesiä siihen, kuinka tuo käytännössä tapahtuu. Mistä aloittaa ja noin. Kaikki vinkki on tervetullutta. Kiitän. Abloodeja Eric Claptonille: Clap ClapClap Clap Clap Clapclapclap |
baron 02.02.2004 22:27:44 | |
---|
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
att0r 03.02.2004 10:02:50 | |
---|
Nyt pitäis siis tosiaan opetella noi nuotit. Olen pari vuotta soitellut koskettimia ja pystyn korvakuulolta soittelemaan hyvinkin vaikeita juttuja ja biisejä. Mutta toi nuottipuoli on ihan hukassa. Ja koska pianotunnit eivät vieläkään tule kysymykseen, ajattelin opetella nuotitkin itse. Nyt tarttis siis jeesiä siihen, kuinka tuo käytännössä tapahtuu. Mistä aloittaa ja noin. Kaikki vinkki on tervetullutta. Kiitän. kirjastoon lainaan joku aloittelijan opas tms |
Pianoboy 03.02.2004 20:31:57 | |
---|
Nyt pitäis siis tosiaan opetella noi nuotit. Olen pari vuotta soitellut koskettimia ja pystyn korvakuulolta soittelemaan hyvinkin vaikeita juttuja ja biisejä. Mutta toi nuottipuoli on ihan hukassa. Ja koska pianotunnit eivät vieläkään tule kysymykseen, ajattelin opetella nuotitkin itse. Nyt tarttis siis jeesiä siihen, kuinka tuo käytännössä tapahtuu. Mistä aloittaa ja noin. Kaikki vinkki on tervetullutta. Kiitän. Tosiaankin kirjastosta löytää hyviä opuksia tota varten. Soittotunteja kannattaa ottaa vaikka ihan sen verran et opit nuotit, Lopetat sitten kun siltä tuntuu |
Janus 04.02.2004 15:29:45 | |
---|
|