KeyRebel 31.10.2003 06:27:16 | |
---|
Eli tuli tästä "syna etukenossa" jutusta mieleen mitä nyt ainakin äkkiä ajateltuna J.Johansson ja J.Wirman yms.yms.yms. tuntuu käyttävän. Oon joskus jutellu em. tyypin kans ja hän tuumas että ranteet pystyy pitään rennompana ku syna on etukenossa. Sinänsä ihan loogista mutta ite oon edelleenki sitä mieltä että kyse on teatterista. Vai mite ootte mieltä? |
Nintendo 31.10.2003 10:31:59 | |
---|
Sinänsä ihan loogista mutta ite oon edelleenki sitä mieltä että kyse on teatterista. Vai mite ootte mieltä? Mitäs muuta ne kaikat on kuin teatteria. Onhan se todella hyvän näköistä kun sormet viuhuaa koskettimilla sooloillessa. Näkeehän se yleisö kitaristinkin tilutuksen, niin miksei sitten kiipparin. Kannatan! Mario Bros -> tidittittidititti... |
Turmis 31.10.2003 10:42:53 | |
---|
Mitäs muuta ne kaikat on kuin teatteria. Onhan se todella hyvän näköistä kun sormet viuhuaa koskettimilla sooloillessa. Myös Northerin kosketinsoittaja näytti pitävän soitintaan samalla tavalla, mutta eipä siinä soittamisessa mitään näkemisen arvoista ollut. Kyllähän sieltä välillä tiluakin lähti ja hyvin soitti muutenkin, mutta visuaalisesti se näytti silti kovin laimealta... ja esiintyminen muutenkin. |
juini 31.10.2003 11:22:09 | |
---|
Mikä teline tohon on hyvä? Valomies meinaa ehdotti, että jos alkaisin soittaa noin. Voisi kiinnittyä yleisön huomio naaman sijasta näppeihin. Toisaalta pitäähän sitä yleisön homoseksuaalia osaakin yrittää miellyttää... |
ultimatium 31.10.2003 11:34:05 | |
---|
Joo, ittekkin oon soittanut varmaan pari vuotta syna etukenossa, mutta itse huomasin, että oma synani sais olla enemmänkin kenossa (iise kustomoitu synateline). Kyllä se vähän auttaa soittamisessa, mutta enemmänhän se on juuri se visuaalinen puoli, mikä siinä ratkaisee. Voi antaa synalle enemmän "kenkää", kun se näkyy koko ajan. Vielä kun pääsis livenä kokeilemaan ihan tosissaan... T. Pulkkinen the keyboarding wierdo... |
IceChylos 31.10.2003 12:45:46 | |
---|
Tästäkin on varmaan jo muutama topicci ollut... Kyllä soitan myös itse etukenossa olevaa synaa. Seisoen soittaessa se asento tuntuu vaan jotenkin luontevammalta, kun voi ranteet suorina soitella. En kuintenkaan kiistä, etteikö osa syynä olisi vain show-meininki. Huikean yhden keikan olen näin soittanut, eikä soitto ainakaan synan etukenoisuudesta kärsinyt, päinvastoin. Monet ovat ite erikoistelineensä teettäneet, kuten T. Planman Northerista, mutta tarkoitukseen sopivia telineitä löytyy myös valmiina. Itselläni on paljon haukutun Quicklokin järein mahdollinen tupla x-teline. Siihen liitettynä on semmoset lisäpalat, jotka vaan on pistetty "väärinpäin".(Normaalistihan syna on vaakatasossa, ja mahd. toinen syna sen päällä hieman itseensä päin kenossa.) Telineeni ei heilu, eikä vaapu soittaessa, vaikka soittimeni suht painava onkin. Ja noita merkkejähän on muita laadukkaampiakin. Ns. ammattilaiset eivät tuota Quicklokkia ole juuri kehuneet. |
Snowblind 31.10.2003 15:54:11 | |
---|
Pelasta lukutaidottomat, vastusta allekirjoituksia!
Eiku... |
erno p 31.10.2003 16:59:23 | |
---|
Mulla on ikivanha Vermona-merkkinen itäsaksalainen sähköurku, jonka standissa ei ole minkään valtakunnan korkeussäätöä, mutta kallistus löytyy kyllä. Sen saa jopa ihan progeheviuskottavaan kulmaan. Trendit ovat DDR:ssä asetetut! |
kede 01.11.2003 21:56:56 | |
---|
No siitä lähetään että _jos se syna on matalalla_, niin sillähän on mahdoton soittaa jos se ei ole kenossa. |
KeyRebel 01.11.2003 22:03:00 | |
---|
Ite oon kuitenki sitä mieltä että syna etukenossa on kornia. Mutta kai sitä vois silti kokeilla...=) |
juini 03.11.2003 20:26:18 | |
---|
No siitä lähetään että _jos se syna on matalalla_, niin sillähän on mahdoton soittaa jos se ei ole kenossa. Paitsi jos ottaa pirunleveän haara-asennon... Tarkoitus on kuitenkin teettää tupla x-telineestä kellistetty malli. Toivottavasti ei tule tasapaino-ongelmia. |
Nintendo 05.11.2003 12:30:57 (muokattu 06.11.2003 08:08:42) | |
---|
Myös Northerin kosketinsoittaja näytti pitävän soitintaan samalla tavalla, mutta eipä siinä soittamisessa mitään näkemisen arvoista ollut. Kyllähän sieltä välillä tiluakin lähti ja hyvin soitti muutenkin, mutta visuaalisesti se näytti silti kovin laimealta... ja esiintyminen muutenkin. Itse olin kans pettyny Northerin esitykseen. Kosketinsoittajalla oli hienot pelit ja vehkeet kenossa ja kumaralla, mut tilut oli aika vähäisiä eikä ne kuulunu. Keikan parasta antia oli ehdottomasti saundtsekki. Mario Bros -> tidittittidititti... |
Zpochen 20.11.2003 10:53:54 | |
---|
Myös Northerin kosketinsoittaja näytti pitävän soitintaan samalla tavalla, mutta eipä siinä soittamisessa mitään näkemisen arvoista ollut. Kyllähän sieltä välillä tiluakin lähti ja hyvin soitti muutenkin, mutta visuaalisesti se näytti silti kovin laimealta... ja esiintyminen muutenkin. Heh. Itselle tuli tuo samainen soittaja mieleen heti kun näin tämän topicin. Eipä siinä paljon synan etukenot auta jos soittaja pääasiassa kyrpiintyneen näköisenä painelee kahdella sormella hönkyä, vaikka kyllähän se tosiaan välillä tiluttelikin. Itse soittelin joitakin vuosia takaperin kerran keikalla kaverin lainasynalla etukenoon säädetyllä telineellä. Tällöin ongelmaksi tuli se, etten nähnyt koskettimien näytöstä mikä soundi oli valittuna, ja kun en sitä monitoreistakaan aina kuullut niin tämä toi tiettyä jännitystä kun piti kuurona soittaa eikä voinut edes aina tietää että onkohan siellä nyt se strings vaiko piano... :) Monitorointihan ei tietenkään telineen vika ollut. Örrgörrgöyy |
wicke 21.11.2003 00:19:52 | |
---|
paljohan tommosen hinta on? |
peku80 27.11.2003 13:22:54 | |
---|
|
IceChylos 27.11.2003 13:35:10 | |
---|
Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. |
Steelgod 27.11.2003 14:54:14 | |
---|
Itse käytän kyseistä asentoa monesta syystä 1.Pituuteni puolesta pidän vinossa, koska jos syna olis vaakatasossa niin ranteet kipeytyisi aikalailla ja jos synan taas nostaisi todella korkealle saadakseen ranteet suoraan niin se olisi tosi apinan näköistä. 2.Kivempi yleisönkin katsoa mitä se kiippariäijä touhuaa. 3.Kaikin tavoin mukavampi asento soittaa. Eli itse pidän suurimmaksi osaksi käytännön syistä, eikä siinä mielestäni ole (Ainakaan itselläni) mitään "Teatteri" meininkiä. "Living for metal" |
_mane 27.11.2003 15:49:29 | |
---|
Täs ois kuva bodomin syntikansoittajasta, näyttääs soittavan kans synaa etukenos http://mr-20260.mr.valuehost.co.uk/gallery/tuska03/tuska03_04.jpg Jeps...mulla on kans samanlainen! Eikä se tainnu kustantaa edes viittäkymppiä! Quik-Lok:n järein tupla-X teline ja siihen (ööööh...tais olla Tornado) sellaiset lisäpalat kiinni... Niinkö luulet? |
BotneLapio 27.11.2003 16:41:58 | |
---|
Täs ois kuva bodomin syntikansoittajasta, näyttääs soittavan kans synaa etukenos http://mr-20260.mr.valuehost.co.uk/gallery/tuska03/tuska03_04.jpg Toi kyllä näyttää aivan sairaan ankeelta / pelleltä... Varsinkin toi maalarinteippi! Ois ny ees voinu laittaa jotain mustaa teippiä, jos nyt on AIVAN pakko peittää se synan merkki! -=Botnee!!=- |
assassin 27.11.2003 18:29:34 | |
---|
Toi kyllä näyttää aivan sairaan ankeelta / pelleltä... Varsinkin toi maalarinteippi! Ois ny ees voinu laittaa jotain mustaa teippiä, jos nyt on AIVAN pakko peittää se synan merkki! Niin juuri, minuakin hävettäisi, jos katsojat näkisivät, että soitan Korgin X5D:llä! Voi sitä häpeän määrää. I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |