Aihe: Line6 POD ja Electro
1
Stube
03.10.2003 21:08:53
Sessionsissa oli tässä hiljattain, mikähän bändi mahtoi olla.. No ihan sama, kosketinsoittajalla oli electron päällä Line6:sen pod. (varmaan 2.0)
Toimii varmaan ihan OK. Mitä sanoo arvoisa kosketinkansa? Onkohan arvonsa väärtti? Meinaan vaan että kuitenki kitaralle rakennettu (säröt).
Tietty onhan ne muut efektit. Electrostakin puuttuu mm. kaikuosasto kokonaan. Tietty aika kallis kaikulaite..

Miksi ostaa pod 2 (reilu 300 egee) ja käyttää sitä esim. juuri electrossa? Kuitenkin electro on täälläkin mainostettu "lähes täydelliseksi" alallaan.
Jabbe
04.10.2003 09:31:43
Onhan tossa PODissa tietty vähän enemmän efektejä ja säätövaraa, mut toisaalta Electrossa on itsessäänkin niin hyvät efetkit et ei siihen paljoa tarvii, kaiku vaan puuttuu. Pelkälle Electrolle en PODia menisi ostamaan, mutta jos muutakin laitteistoa ja äänitettäviä kitaristeja löytyy, niin varmaan hyvä hankinta.

Kannattaa myös katsastaa Behringerin V-amp ja erityisesti Bass V-amp, joka on myös koskettimille suunniteltu. Yllättävän hyviä ollakseen Behringereitä. :)
BaariMikko
04.10.2003 15:01:05 (muokattu 04.10.2003 15:01:18)

Taas kerran: POD ei ole multiefektilaite, vaan pääasiassa kitaravahvistimia mallintava äänitystyökalu. En missään nimessä lähtisi ostamaan sitä vain käyttääkseni sen efektejä Electron kanssa, varsinkin kun ne efektit eivät ole mitään maailman parhaita mielestäni. Sitä paitsi ainoat POD:n efektit, joita ei löyty Electrosta, ovat kompura, delay ja reverb.
Ei siis todellakaan kannata.

Sen sijaan ihan oikeiden kitaraefektiepedaalien hankkimista Electron kaveriksi voin suositella.
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Myydään vahvistin.
Jabbe
05.10.2003 21:31:54
Ei siis todellakaan kannata.

Sen sijaan ihan oikeiden kitaraefektiepedaalien hankkimista Electron kaveriksi voin suositella.

Juu, ja kaikulaitteen!
nandu
12.10.2003 23:02:14
ite olin tuossa parit kuukaudet sitten samassa pisteessä. pohdin että joskos sitä podin hommais elektron kaveriksi, mutta jostakin kumman syystä päädyin ostamaan Electro harmonixin holy grail reverbin electron kaveriksi. Toimii muuten aika pirun kivasti. Männä viikolla ostin sitten delaypedaalin myöskin...analogia etsiskelin mutta ei löytynyt niin piti sitten tollainen bossi ostaa, ja voin ainakin muutamien reenien jälkeen sanoa että olen pirun tyytyväinen näihin hankintoihin.

se hyvä puolihan tuossa on ku hommaa erilliset laitteet että ne on sitte niin nopeesti säädettävissä ja tavallaan toisistaan riippumattomia. ainut negatiivinen puoli on että Electron ihanan punainen kojelauta jää pedaalien alle piiloon =D jees. mutta näin.
Get your self a nerd and start doing the mambojambo.
HK
15.10.2003 04:29:23 (muokattu 15.10.2003 05:15:29)
Tämä nyt on taas niin makuasia niin makuasia.

Itse en POD:ia laittaisi edes nord elektron perään, vaikka sillä soittaja hakisikin Jon Lordin soundia...en vain tykkää Nord elektron soundista. :)

Kitaristikaverin kanssa taas kun etsittiin hupiprojektiin sopivaa soundia, niin pitkään etsittiin digisäröjä kunnes kaveri äkkäsi että testataanpas podillla. Kyllähän siinä maailma avautui :)

(EDIT: äänipätkä tulee takaisin kunhan olen hereillä.)
Peltikorva puupäässä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)