Aihe: M-Audio Axiom vs. Novation SL (vai muu, mikä?)
1
dx27
28.02.2009 14:16:09
Hei!

Olen etsimässä midi-kontrolleria pääasialliseksi kosketinsoittimeksi. Varteen otettavia vaihtoehtoja ovat mm. M-AUDIOn Axiom 61 ja Novationin Remote 61 SL. Kumpi näistä on teidän mielestänne parempi?

Muita hyviltä vaikuttavia ovat myös CME:n midi-kontrollerit. Edirolin koskettimistoista olen saanut käsityksen, että ne eivät ole kovinkaan kestäviä. Olenko missanut muita hyviä malleja?

Olisiko järkevämpää hankkia erillinen kontrolliyksikkö (suosituksia?) ja sen lisäksi midi-koskettimisto (mikä)? (Kontrolliyksiköistä esim. http://www.cme-pro.com/en/product-detail.php?product_id=6)

Tärkeintä on, että koskettimistossa on hyvä tuntuma. Tarkoitus on toki mennä kauppaan testaamaan sitten, kun tiedän mihin kiinnittää huomiota.

Kiitos paljon avusta!
dx27
03.03.2009 18:25:23
Olen päättänyt hankkia erillisen DAW-kontrollerin ja koskettimiston. Ei ainakaan tarvitse tehdä kompromisseja varsinkaan koskettimien laadun suhteen. Jos teillä on ehdotuksia hyvistä koskettimista (puolipainotetut/painotetut), joissa ei ole turhia ominaisuuksia, niin otan mielelläni ajatuksia vastaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)