Terve, jos kirjottelisitte tähän vinkkejä mihin kirjoihin kannattaa tutustua tästä aiheesta. :) Tilanne on itselläni se, että soittelen päätoimisesti kitaraa, mutta tosiaan mulla on aina ollut sävellys/koneella musiikin teon vuoksi ollut tommonen M-audion 49 koskettimen midi kontrolleri, oon sitä aina piilevästi aatellut opettelevani vähän soittaa, mutta nyt sitten vihdoin hommasin kunnon soundi paketit koneelle. (mm. The grand 2 akustinen piano) ja aattelin ruveta opettelemaan, tunnit olisi varmasti pianon opettelussa hyvät, mutta kuitenkin päätoiminen instrumenttini on kitara niin yritän ihan itse tätä opetella. Tuli sitten mieleen että onkohan syntikka/piano akselilla jotain teosta josta käytäisiin kaikista alkeista, kuten soitto asento, sormituksien, sointujen muodostuksen kautta läpi perus hommia. Periaatteessa vähän saman tapanen opus kun "suuri kitara kirja", Paitsi ehkä vähemmän asiaa synasta fyysisesti instrumenttina ja enemmän soittoon liittyviä. EDIT: (niin ja kirjastossa kävin vilkasee, mutta ei oikeen napannu mikään, aattelin jos jossain musakaupassa kävis kattoo, mutta ois ihan kiva jos saisi jo valmiiksi jotain suosituksia mitkä on todettu hyviksi.) |