Ostin tuossa halvalla käytetyn Korg N364 kiipparin, mutta siihen ei tullut käyttöohejetta mukaan.. löytyykö keneltäkään mitään suomenkielistä pikaopasta jolla pääsisi alkuun, netistä löysin englanninkielisen mutta lontoon kieli on niin heikkoa ettei siitä oikeen ymmärrä mitään. kiitoksia etukäteen. |
Ostin tuossa halvalla käytetyn Korg N364 kiipparin, mutta siihen ei tullut käyttöohejetta mukaan.. löytyykö keneltäkään mitään suomenkielistä pikaopasta jolla pääsisi alkuun, netistä löysin englanninkielisen mutta lontoon kieli on niin heikkoa ettei siitä oikeen ymmärrä mitään. kiitoksia etukäteen. Mulla on tuohon suomenkielinen pikaopas jossain. Kovin köykäinen oli sisällöltään muistaakseni, lähinnä aivan perustoiminnot käytiin läpi. Paino- ja asiavirheitäkin tais olla aika tavalla. Mulla on kamat tällä hetkellä muuttolaatikoissa, mutta kyllä se sieltä vastaan jossain vaiheessa tulee... Jos joku Yes kuulostaa paskalta, niin sen voi kyllä sanoa... (Nimimerkki C:n kommentti) |
Mulla on ollut tollanen syntikka 5v ajan, toi oli eka ja pitkään ainoa syna, jonka omistin, joten lähes kaikki toiminnot sekvensseriä myöten tuli aika hyvin tutuksi. Mä voin yrittää vastailla johonkin spesifisiin kysymyksiin, mutta se enkkuohjekirja kannattaa siitä huolimatta ottaa haltuun, vaikka sit sanakirjan kanssa. |