Aihe: Missä äänittää pianoa? (hkiI)
1
olazabal
10.01.2007 20:53:31
Tietääkö joku paikkoja pääkaupunkiseudulla, missä voisi soitella pianoa/flyygeliä (puoli)ilmaiseksi? Olen tekemässä pienimuotoista omakustanne-levyä, jossa piano on pääosassa. Oon tehnyt demot siitä kotona sähköpianolla, mutta haluaisin lopulliset otokset äänittää ihan aidolla vehkeellä. Kaikki äänitykseen tarvittavat, helposti mukana kuljetettavat kamat löytyy.

Pitäisi siis olla kohtuu hyvä piano tai flyygeli (ei nyt mikään steinway täydy välttämättä olla), joka vielä olisi suhteellisen vireessäkin. Akustiikankin pitäisi tilassa olla hyvä!

Leppävaaran kirjastossa olen tätä harrastanut, mutta en oikein pidä sen paikan soundista, en tiedä johtuuko se flyygelistä vai tilasta vai mistä.

En pysty siis mitään studiohintoja maksamaan, mutta pieniä korvauksia, kuten kossupulloja yms!
musamies
10.01.2007 21:06:33
Täällä pääkaupunkiseudun ulkopuolella potentiaalisia mm. seurakuntien salit kun niissä tuppaa olemaan soittimia, eikä akustiikkakaan välttämättä hullumpi.

Leppävaaran kirjastossa olen tätä harrastanut, mutta en oikein pidä sen paikan soundista, en tiedä johtuuko se flyygelistä vai tilasta vai mistä.

Oisko tila vaan turhan pieni. Huomiota kannattaa kiinnittää myös siihen voiko tilan hiljentää ja varata äänitykseen.
baron
11.01.2007 02:39:43

Tolla Mikaelilla on ihan kiva studio ja ihan kiva pystypiano, mutta tuskin siellä ilmaiseksi onnistuu, mutta jos mulla olisi tarvetta, kysäisisin häneltä.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)