Aihe: Paljon kehtaisitte pyytää Yamaha B-35:stä?
1
Pitkavirta
19.10.2005 16:13:39 (muokattu 19.10.2005 20:18:09)
Eli kyseessä on Yamaha Electone B-35 -urku, valmistettu joskus 70-luvun lopulla?

Hinta-arviot & muu info vehkeestä tervetulleita!

niin ja soitin on tämän näkönen:

http://www.cgs.synth.net/organ/pic/yamaha_b_35_00.jpg
nii justiinsa
Leikari
20.10.2005 08:24:57
Eli kyseessä on Yamaha Electone B-35 -urku, valmistettu joskus 70-luvun lopulla?

Hinta-arviot & muu info vehkeestä tervetulleita!

niin ja soitin on tämän näkönen:

http://www.cgs.synth.net/organ/pic/yamaha_b_35_00.jpg

minulla on joku melkein tuommoinen - omassani on pyörivä "leslie" - myyjä pyysi 50,- fim - maksoin satasen kun ei ollut pienempää ja säälin sitä yksinhuoltajaäitiä

voit pyytää siitä 50 euroa - älä ihmettele ellet niin paljoa siitä saa - yleensä voi olla tyytyväinen, mikäli joku yleensä suostuu ottamaan vastaan tuollaisen juustosoundisen rohjon

eipä silti - yamaha oli kuitenkin kotiurkujen laatuluokkaa, mutta kehitys nyt vaan on kehittynyt tällä alalla
Soitetaan jamia!
baron
20.10.2005 09:27:00

Mun tutulla oli tollainen ja se pyysi mua auttamaan sen myymisessä ja pistin siitä ilmoituksen tuonne torille.

Se halusi siitä 300 kun se oli aikoinaan maksanut kultaa ja lisäksi vielä tunnearvo.
Jotain 100 nurkille siitä tarjottiin ja sai pitää itse soittimensa.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
KoskPaavo
20.10.2005 10:42:54
Nuohan on vintage -kamaa jo kymmenen vuoden päästä, jos säilytystilaa vaan on niin kannattaa säästää. Nytkin Vox Continentalit ja Farfisat on arvopelejä.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Plektra
31.10.2005 18:38:48
Hah, just poltin tuollaiset bändikämpän pihalla ja sain ilmaseks seuraavan mallin noista. Maksoin myös muutama vuosi sitten noista kans samat 50 markkaa, jotkut ovat löytäneet mm. kierrätyskeskuksista/kirpputoreilta vastaavanlaisia parilla kymmenellä markalla. Eli ei ole mitään arvotavaraa nuo tuon sarjan yamahat. Sitä paitsi saunditkin on aika purkkaiset ja kaikin puolin kehnot.
Don't believe anything above this line
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)