haitari 14.02.2017 15:29:48 | |
---|
Mikähän tuon ständimallin oikea nimitys olisikaan? Mistä löytyisi vai löytyykö mistään kiippariständejä, jotka saisi tiltattua hevitilutus-asentoon? You know what I mean! Joku styrkkariständi on vähän sinnepäin, mutta aivan liian matala ja/tai hutera. Liekö ollut oma etsiminen liian ponnetonta vai hakusanat vääriä, mutta ei ole silmään pistänyt. Yksitasoinen ständi olisi siis hakusessa. Vai onkohan ainoa vaihtoehto pistää vanhoja ständejä lihoiksi ja hitsailla oma malli? www.keikkamestari.com |
ajansävel 14.02.2017 19:38:39 (muokattu 14.02.2017 22:41:22) | |
---|
|
haitari 14.02.2017 22:53:32 | |
---|
ajansävel: Jaspers keyboard stand, "A"-päädyillä 140cm tai korkeampi, nykyään melko standardi. On portaattomat etunojakallistus ja keyboard-tasojen korkeus. Ylimääräiset vaakapuomit ja haarukat voi jättää poiskin, niin silloin se on yksiosainen. Sitten vaan seisaaltaan sopivan leveää haara-asentoa, pullottavat osat edustavassa kulmassa saliin päin, ja... http://www.jaspers-alu.de https://images.musicstore.de/images … eyboards-black_1_KEY0003299-000.jpg No hemmetti, siinähän se ratkaisu onkin!!! Kiitos vinkistä. Nää on näitä hetkiä, kun tuntee itsensä jotenkin todella pieneksi ja tyhmäksi. Noh, ei muuta kuin sopivan leveä haara-asento, pullottavat osat edustavassa kulmassa saliinpäin ja... :) www.keikkamestari.com |
Kaakatus 17.02.2017 05:53:29 | |
---|
Perinteinen ratkaisu on ottaa esim. K&M tuplax, johon laitetaan lisäkäsivarret. Teline mahdollisimman matalaan asentoon ja kiippari ylätasolle koskettimet ylöspäin. Sitten vaan "väärälle puolelle" soittamaan. |
Leikari 17.02.2017 09:29:54 | |
---|
Jaspers on mahdollisimman epäkäytännöllinen roudausta ajatellen. |
ajansävel 17.02.2017 10:46:56 (muokattu 17.02.2017 10:48:19) | |
---|
Leikari: Jaspers on mahdollisimman epäkäytännöllinen roudausta ajatellen. Mulla on matkassa neljän tason Jaspers. Eihän tuo ihan naksauttamalla kokoon mene, mutta kaikki liitokset on sormipyöräkiristeisillä muhveilla. Kolme minuuttia, niin mulla on 9 kpl yhdensuuntaisia alumiiniputkia työnnettäväksi kuljetustilan laitaan. |
Leikari 17.02.2017 12:08:47 | |
---|
ajansävel: Mulla on matkassa neljän tason Jaspers. Eihän tuo ihan naksauttamalla kokoon mene, mutta kaikki liitokset on sormipyöräkiristeisillä muhveilla. Kolme minuuttia, niin mulla on 9 kpl yhdensuuntaisia alumiiniputkia työnnettäväksi kuljetustilan laitaan. Oman nelitasoiseni ostin studiokäyttöön. Olen sen pariin otteeseen joutunut osin purkamaan siirtämistä varten eikä silloin tuntunut mitenkään houkuttelevalta keikkakäyttöön. Arvelutti myös, miten kestää kokoa/pura -rumbaa. Mutta jos käytössäsi toiminut niin ok. ... hevitilukäyttöön yksittäiselle kiipparille joku muu siis kaiketi varteenotettavampi |