Hei! Olen käyttänyt Omnisphereä Muse Receptorilla ja kaikki on toiminut ihan hyvin. Olen tallennellut multi- presettejä käytännössä biisien nimillä ja helppo ollut organisoida. Jee. Nyt ostin macbookille Omnisphere2:n ja hyvä on. Kuitenkin, kun yritän tallentaa esim. multi-presettiä, niin se ilmoittaa, että "Select a category folder from the User folder, or create a folder in the User folder and select that new folder" Löysin /STEAM/Omnisphere/SettingsLibrary/Patches/User ja tein sinne oman folderin ja kun yritin tallentaa sinne, niin se antaa saman ohjeen. Mitä teen väärin? Ottaa aika paljon päähän. T: Antti |
Moi. Et tee välttämättä mitään väärin. Tuo O.2:n multi save ongelma on hyvin tunnettu ohjelman bugi. Ikäväksi asian tekee, että bugi voi olla satunnainen, ja se vaihtelee systeemistä toiseen. Tallennukset saattavat myös näennäisesti onnistua, mutta menevätkin kadoksiin. Ota yhteyttä Spectrasonics:in tukeen, sieltä ovat käyttäjät saaneet tarvittavat ohjeet. Tarkista järjestelmätason kirjoitusoikeudet valitulle kansiolle. Googlaa myös "Omnisphere 2 multi save problem". |
Kiitos vastauksesta! Nyt tuo tallennus toimiikin, mutta tietty vähän hirvittää, jos on näin, että välillä toimii ja välillä ei. On tulossa yks todella tärkeä keikka parin viikon päästä ja olen viisaasti laskenut paljon tämän läppäriltä ajettavan Omnispheren varaan. Nyt löytyi se STEAM kansio ja siellä oli käyttäjällä (minä) kirjoitus- ja lukuoikeudet. Jaoin tähän asti tekemäni presetit itselleni työpöydälle (share) ja toivon, että siitä on apua, mikäli presetit yhtäkkiä katoavat. |