Aihe: Kunnon tilutus- ja leadsoundit samassa paketissa?
1
_mane
16.04.2003 20:08:48

Kertokaapas, mikä olis paras kosketinpimputin, mistä löytyis nuo hyvät lead- ja tilusoundit(harpsichord..jne)?

Hintaluokka sais olla about 1000€..

Kommentseja..
Juho L
16.04.2003 21:36:27 (muokattu 16.04.2003 21:37:35)
Varmaankin käytettynä jokin all-around työasemahenkinen tekele. Tuolla 1000€ hintaan saa jo Korgin ja Rolandin värkkejä. En kyllä nyt osaa suositella muuta kuin jotain Korgin Tritonia. Jotkut muut asiasta paremmin tietävät voivat informoida tarkemmin.

Edit: Eihän tästä ole kovinkaan kauaa, kun joku kysyi juuri saman kysymksen ja siellä asiaa sitten ruoittiin. Kokeile hausta.
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player
Jabbe
16.04.2003 22:57:27
*****!
Casse
17.04.2003 21:25:39

Kertokaapas, mikä olis paras kosketinpimputin, mistä löytyis nuo hyvät lead- ja tilusoundit(harpsichord..jne)?

Hintaluokka sais olla about 1000€..

Kommentseja..

Triton LE, kun jaksat vähä muokata soundeja. Niitä presettejä saattaa ensin vähä säikähtää, ainaki mulle kävi vähä niin mutta olen tyytyväinen että korjasin talteen tuon tuolta kaupasta.
Tosin sen hinta menee sitte tuohon tonnin yläpuolelle mutta käytettynä voit saada tonniin.
pooki
19.04.2003 09:39:31
Mulla on Nord Lead II ja siitä saa em. soundit. Kaverin kanssa ollaan soiteltu mm. vanhaa Ynkkää ja olen ottanut nordista myös mattosoundit ja hyvin olen pärjännyt vaikka se on ainoa syntikkani. Kunnon kuorosoundia ei koneesta tahdo löytyä joten se on miinusta.
Oli muuten huuto.netissä yksi myynnissä, hintavaraus 900 euroa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)