Aihe: Manuaali tai ohjeet Rolandin MKS-30 moduliin?
1
pwallin
17.03.2003 09:46:27

MKS-30 eli Planet-5 synamoduli tarvii jonkin sortin manuaalia tai parametrien kuvausta. Ostin käytettynä enkä ole netistä itse löytänyt ainakaan vielä tietoa..
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
SLTe
17.03.2003 10:37:46
MKS-30 eli Planet-5 synamoduli tarvii jonkin sortin manuaalia tai parametrien kuvausta. Ostin käytettynä enkä ole netistä itse löytänyt ainakaan vielä tietoa..

Pienellä vaivalla olisi löytynyt. Laitoin www.google.fi:hin hakusanoiksi "roland mks-30 planet manual" ja haun toisena osumana oli - tadaa - MKS-30:n manuaali. Kannattaa opetella käyttämään jotain netin hakupalvelua, kuten vaikkapa Googlea, jota itsekin käytän aika paljon. Google etsii nettisivuilta sille syötettyjä sanoja ja listaa sanojen perusteella parhaimmat osumat. Jos jokin vanha manuaali ei nyt ole ihan kiven takana, niin se löytyy yleensä melko suoraan tällä konstilla. Jos ei löydy, niin sitten postia muusikoiden.net:iin...
SLTe
17.03.2003 10:46:14
...osoite manuskan nettisivulle oli siis:

http://www.ftg.co.uk/studio/mks/dl/html/mks30manual.html
pwallin
18.03.2003 09:33:09

Kyllähän noi hakupalvelut on hanskassa. Jokin taitaa mättää palvelussa kun google ei löytänyt ainakaan eilen mitään mitä haeskelin (mm. tiettyjä artisteja), mutta Altavista löysi ne... en vain kokeillut Altavistan kautta tuota MKS-30stä.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)