Wescu 04.05.2003 12:37:18 | |
---|
Rupesin tässä miettimään, että kun kohta ilmestyy stage piano kotio, niin sen jatkoksi voisi jossain vaiheessa hommata jonkun moduulin. Millaisia moduuleja m.netin synataiteilijoilta löytyy räkistä/kaapista? Ja mielipiteitä olisi kiva kuulla myös. :) "Kyllä se vielä eilen toimi!" |
BotneLapio 04.05.2003 12:58:36 | |
---|
No, itselläni on Trinityn räkkiversio, hyvin tyytyväinen olen ollut. Suosittelen myös Tritonia, on vaan aikasta kalliimpi. Kurzweil K2600R kaikilla laajennuksilla on ultimate. Toki muitakin hyviä löytyy, mutta niistä kertovat muut hahmot täällä... -=Botnee!!=- |
rkokkonen 04.05.2003 13:58:58 | |
---|
Rolandin XV-5050 on ollu tähtäimessä hyvinkin pitkään, mutta 1000€ hintanaan on vielä monen kädenvarren mitan päässä. Lueskelin tossa päivänä muutamana että siihen saa laajennuskorttina 64Mt ison samplatun pianon. Ihan tajutonta. Ei helvetti se noin voi toimia...
http://www.causemos.net/rkokkonen |
Jabbe 04.05.2003 22:09:00 | |
---|
No, itselläni on Trinityn räkkiversio, hyvin tyytyväinen olen ollut. Suosittelen myös Tritonia, on vaan aikasta kalliimpi. Kurzweil K2600R kaikilla laajennuksilla on ultimate. Toki muitakin hyviä löytyy, mutta niistä kertovat muut hahmot täällä... ...nimittäin vähemmän rikkaat ihmiset. ;) http://www.muusikoiden.net |
J Bro 04.05.2003 22:52:03 (muokattu 04.05.2003 22:54:21) | |
---|
Mitä olen nähnyt ja kuullut niin Kurre K2600R on helmiäinen! Sellainen heti ostamaan!!! Kaikki on reenistä kiinni. |
HK 05.05.2003 00:52:34 (muokattu 05.05.2003 00:58:11) | |
---|
...nimittäin vähemmän rikkaat ihmiset. ;) Tuskinpa viittasit Trinityn räkkiversioon, se meinaan oli aivan naurettavan halpa ja pienikin soundiinsa nähden. En itse ihan helpolla kyllä siitä luovu. :) Siinä on helmi vaatimattomassa paketissa, suosittelen ehdottomasti jos vielä käytettynä löytyy. EDIT: Accessin Virus Rack Classic on myös toinen edullinen mutta tajuttoman monipuolinen laite, tosin VA puolelta.
Peltikorva puupäässä. |
Jabbe 05.05.2003 09:29:11 (muokattu 05.05.2003 09:30:13) | |
---|
Tuskinpa viittasit Trinityn räkkiversioon.. En, vaan vilkaiseppas tuon Botnen kamalistaa (jäsenkuvaus). Äijällä on tuo perhanan Kurzi... :P EDIT: Mainosta! Jos jollakin on tarvetta ylimääräiselle krääsälle, kannattaa katsoa mitä mulla on tuolla torin puolella myynnissä. Paina tuota nimeänin niin sieltä löytyy linkki torille.. :) http://www.muusikoiden.net |
BotneLapio 05.05.2003 16:06:35 | |
---|
Tuskinpa viittasit Trinityn räkkiversioon, se meinaan oli aivan naurettavan halpa ja pienikin soundiinsa nähden. En itse ihan helpolla kyllä siitä luovu. :) Siinä on helmi vaatimattomassa paketissa, suosittelen ehdottomasti jos vielä käytettynä löytyy. Näin kyllä on näppylät! Siitä on monet soundit samplattu livekäyttöön. Aivan ehdoton peruskaura, mitä ilman EI pärjää! Itse ostin juuri käytettynä, maksoin muistaakseni DLX:ssä 3000FIM... -=Botnee!!=- |
S1mppa 05.05.2003 16:30:59 | |
---|
Trinityn räkillä tuli mesottua viime syksy ja ainakin soundeja kehun kyllä estoitta. Koska vekotin oli vain lainassa, en koskenut editointiin lainkaan. Käytettävyys ei niin suuria pisteitä saa. Vähän hidas. Siihenkin kyllä tottui... Tällä hetkellä käytän Rolandin 2020:ta, joka soundeja lukuunottamatta pesee edellä mainitun ainakin kokonsa ja käytettävyytensä puolesta. Eivätkä ne sounditkaan ihan huonot ole. Riippuu toki mihin vertaa. - S1mppa - |
Wescu 05.05.2003 18:12:15 | |
---|
Trinityn rackimalli tuntuu olevan kehuttua (ja myös kuumaa) tavaraa. :) Tuollaisen voisi jostain metsästää, sitten ehkä jos mahdollisesti joskus saa taas rahaa kasaan... "Kyllä se vielä eilen toimi!" |