Wescu 26.05.2003 23:03:34 | |
---|
Nyt kun tuo tritoni tuli hankittua, niin pitäisi sille hankkia jonkin sortin keissi. Ajattelinkin nyt kysyä muilta miten te kuljetatte syntikoitanne ja miten ovat viritykset kestäneet jne. Alustavasti olisi tarkoitus, että tilaan mittatilauskeissin transcaselta tai vastaavalta, mutta ne kun maksavat niin jumalattomasti.. :P Eikä riitä oikeen aikaa väsätä itse. Firmoja saa myös suositella! "Kyllä se vielä eilen toimi!" |
taigahumppa 27.05.2003 12:02:29 | |
---|
Thomann The cat is in the kitchen, drinking milk. I am the fool with music, fool with music. I'm the Fool and I'm laughing. |
Rantsu 27.05.2003 13:22:28 | |
---|
Mulla on ollut TransitCaset ja/tai StarCaset synissa ja räkkikamoissa hyvällä menestyksellä. Ne ovat ainoita, jotka kestävät vähänkin raskaammassa käytössä ja pitävät kamat ehjänä niin keikkabussissa kuin lentskarissakin. Kun kotelon käyttöikä on vähintäänkin 15 vuotta, niin eihän se vuotta kohden ole kovin hirvittävä kustannus. Nyt laitoin kokeeksi räkkikamat Gatorin muoviräkkeihin, kun väsyin kanniskelemaan vaimennettuja TransitCaseja; saas nähdä mitä niistä on jäljellä kesän jälkeen. Gator tekee myös suht edullisia synakoteloita samasta materiaalista, niitä tuo Noretron maahan ja jälleenmyy mm. Musamaailma. Sitten on vielä nämä kangaspäällysteiset kotelot, mm. Kaces, jota myy DLX, mutta ne kuluvat kyllä äkkiä puhki, jos vähänkin joutuu vetelemään niitä pitkin kuormatilan lattiaa. Ja aika kiusallinen on kotelo, jota pitää roudatessa hirveästi varoa. |
rkokkonen 27.05.2003 17:44:24 | |
---|
Thomanilta tilasin viime vuonna tollasen kantokassin (pehmeän siis). Ihan hyvin toimii ja saa viritettyä olkapäälle kantoon. Rok. Mul on muuten kädestä hioutunu yks kohta ihan sileeks... Kotisivu |
Wescu 27.05.2003 18:24:29 | |
---|
Olen tässä lähetellyt tarjouspyyntöjä eri firmoihin ja suht samoihinhan ne menevät hinnoissa. Myös thomannin kanssa. En tiedä onko hyvä vaiko huono merkki. :) "Kyllä se vielä eilen toimi!" |
Casse 28.05.2003 09:56:17 | |
---|
Mulla myös semmonen kantokassi. Se on kyllä totta että sen kanssa saa olla aina vähä varovainen ja mieluummin olisin ottanu kovakantisen mutta ku liikkeessä ei silloin sattunu olemaan. Eikä minun tällä hetkelä tarvi syntikkaa kuljettaa muuta ku lähinnä treeneihin ja takas auton takakontissa että se ei millään hirveällä koetuksella ole. Sitte jos alkais tulemaan enemmän kuljetusta ja keikkoja niin sitte pitää varmaan hommata kovakantinen. Eiköhän tämän kovakantisen hommaaminen onnistu muutenki ku mittatilaus työnä? Mulla itellä on LE eli jos ilmottelette minkä hintasta tavaraa löydät ku Triton ja LE on varmaan aika samoissa mitoissa. |
Mikko T. 30.05.2003 03:51:53 (muokattu 30.05.2003 03:52:53) | |
---|
Nyt kun tuo tritoni tuli hankittua, niin pitäisi sille hankkia jonkin sortin keissi. Ajattelinkin nyt kysyä muilta miten te kuljetatte syntikoitanne ja miten ovat viritykset kestäneet jne. Alustavasti olisi tarkoitus, että tilaan mittatilauskeissin transcaselta tai vastaavalta, mutta ne kun maksavat niin jumalattomasti.. :P Eikä riitä oikeen aikaa väsätä itse. Firmoja saa myös suositella! Sorry nyt vaan, mutta jos sulla on varaa ostaa Triton niin sitte sulla on myös varaa ostaa sille case. Tai sitte olet hiukan hönö. PS suosittelen transitcasea sähköpianocaseni on kestänyt jo yli 700 keikkaa, nyt alkaa yksi perhoslukko hiukan löystyä. etzillee Pieru naurattaa aina. |
Vilhelmus 30.05.2003 12:27:46 | |
---|
Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan. |
mikke 17.06.2003 01:45:34 | |
---|
|
isojussi 17.06.2003 10:54:19 | |
---|
Ostin aikoinaan Oiwalle SKB:n ja vaikka oli kallis, niin on kyllä hintansa väärtti. Osta mut - ma olen kaupan! |
maza 18.06.2003 14:27:58 | |
---|
Voin varauksetta suositella m.netissäkin mainostanutta Elitecasea. Hinta on kohdallaan ja erityisesti palvelu pelaa - case jopa roudattiin ilmaiseksi treenikselle plus siihen lisättiin hivenen lisää pehmusteita (tarjoutui itse tekemään - veloituksetta!) kun olin ilmoittanut synan mitat hivenen pieleen. Maililla elitecase@jippii.fi vaan tarjouspyyntöä kehiin. |