Aihe: Kertokaapas
1
Joonatheboss
19.09.2003 11:21:36
Mulla on sellanen kone joka pyörittää vaikka vanhaa ladaa mutta ongelma on se, että mun koskettimissa on midi in ja out ja vahvistimelle yks reikä eli siis ei mitkään parhaat soitto vehkeet. Mun tarvittis löytää jostain koskettimille vahvistin, että saan soittimeni vahvistimen kautta koneeseen kiinni oon kokeillu jo basson ja kitaran vahvistimia ja ääni on kun kuolevalla kissalla. Mitä muita vaihtoehtoja mulla olis laittaa koskettimet koneeseen kiinni.
baron
19.09.2003 11:49:07

Mulla on sellanen kone joka pyörittää vaikka vanhaa ladaa mutta ongelma on se, että mun koskettimissa on midi in ja out ja vahvistimelle yks reikä eli siis ei mitkään parhaat soitto vehkeet. Mun tarvittis löytää jostain koskettimille vahvistin, että saan soittimeni vahvistimen kautta koneeseen kiinni oon kokeillu jo basson ja kitaran vahvistimia ja ääni on kun kuolevalla kissalla. Mitä muita vaihtoehtoja mulla olis laittaa koskettimet koneeseen kiinni.

Osta joku midilaite ja siitä vahvistimeen. Kaupanpäälliseksi saat leikkiä kaikenlaisilla äänillä ja säestyksillä.
Leikari
19.09.2003 11:51:23

harvinaisen selkeästi ilmaistu ongelma ;-)
petkle
22.09.2003 12:16:58
harvinaisen selkeästi ilmaistu ongelma ;-)

Harvinaisen Hyvin valittu kuvaava otsikko.
pelimannni
23.09.2003 05:37:52
Ymmärsinkö oikein että haluat kiinnittää koskettimet Ladaan?
reiska p
23.09.2003 12:27:16
Vanha stereovahvistin kiinni midisoittimeen, näitä saa halvalla.

Tai:
Onko sulla kaiuttimia tietokoneessa.
Voit kytkeä midisoittimen line-out liitännästä äänikortin line-in. Tämä on normaali audio-piuha.
Tällöin midisoittimen audio-ääni johdetaan siis tietokoneen äänikortin kautta tietokoneen kaiuttimiin.
Tarkista tietokoneen mikseriohjelmasta äänentasot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)