liippari 04.09.2003 00:34:32 | |
---|
Neuvokaas nyt tyhmää ihan alkeista alkaen miten saan siirrettyä soundeja Korgilta tietokoneelle ja toisinpäin. Mulla on johto joka liitetään synan midi in ja out reikiin ja toinenpää tietokoneen peliohjain porttiin. Oon yrittänyt ko. hommaa winsysex ohjelmalla mut se herjaa ettei saa yhteyttä tms. synaan. En oo perillä näistä hommista alkuunkaan ja Korgin käyttis on lontoonkielinen, joten saapi selittää huolella. Jos tietämystä riittää niin samat ohjeet kelpais myös Alesis QS4:lle. |
spoimala 04.09.2003 00:40:27 | |
---|
|
liippari 04.09.2003 00:42:23 | |
---|
Jep, oon kokeillut molemmin päin. Ei eloa... |
Haipuma 04.09.2003 11:39:10 (muokattu 04.09.2003 11:40:10) | |
---|
Voi olla ohjelmastakin kiinni. Mulla itsellä on myös M1 ja sain toimimaan yhden ainoan ohjelman, minkä netistä ilmaiseks saa. Hyvä perusohjelma saundien siirtoon, tuolta esim. löytyy http://www.triptico.com/software/wm1.html Niin ja mun pitää ne piuhat laittaa M1 seen väärinpäin, eli IN-piuha OUTtiin ja Outti inniin. Mystistä, mutta niin se minulla toimii. "yli miljoonan suomalaisen arvioidaan elävän jatkuvien kipujen kanssa."
-Suomen tietotoimisto |
liippari 05.09.2003 15:07:16 | |
---|
Kiitos vinkeistä. Homma pelaa! Mistähän löytäisin Korggiin tai Aleksikseen kohtalaisen Hammond soundin ja hyvän viulumaton? Löysin jotain sysex formaatissa olevia 100 soundin paketteja netistä, miten pystyn poimimaan parhaat joka paketista ja yhdistelemään ne yhdeksi 100 kpl paketiksi? Onko siihen olemassa joku ohjelma?? |
Haipuma 10.09.2003 11:31:35 (muokattu 10.09.2003 11:31:56) | |
---|
Itse tein siten, että tallensin ensin synan saundit tietokoneelle kyseisellä ohjelmalla, josta mainitsin. Laitoin samalla ohjelmalla sitten synaan juuri noita netistä saatavia ilmaissaundeja ja kokeilin kaikki läpi, ne jotka miellytti, kirjoitin paperille ylös. Sitten latasin taas nuo omat soundini takaisin ja avasin vierelle selaamani soundit ja poimin sieltä löytämäni mukavat soundit. Kannattaa selata vain siitä saundeja, mutta muista toki tallentaa omat soundisi usein. Harmittaa jos menee itse muokatut, hyvät soundit hukkaan. Tyydyttäviä hammondeja löytyy sieltä sun täältä noista M1sen ilmaisista soundipaketeista. Niitähän voi itse hioa lisää jos huvittaa. "yli miljoonan suomalaisen arvioidaan elävän jatkuvien kipujen kanssa."
-Suomen tietotoimisto |