Tony Narrows 08.07.2003 01:48:13 | |
---|
Elikkä olisiko henkilökohtaisia kokemuksia laitteesta? Millaiset saundit? Koskettimet? Mitkä saundit mielestäsi olivat TODELLA hyvät? Millainen keikalla,millainen studiossa? Ois tarkoitus laittaa itselle syna.Ja ajattelin että en mitään huonoa osta.Oikeasti olen kitaristi. =) Toni A Salmi |
Jabbe 08.07.2003 01:50:07 | |
---|
No eihän tuo ihan huono olekaan. Ei taida 2600:a parempaa löytyä, mitä nyt ehkä joku Triton Studio. Ei varmasti huono ostos. Äh. |
J Bro 08.07.2003 12:39:47 | |
---|
Kurzweil on uskomattoman hyvä ja siinä on myös uskomattoman paksu ohjekirja. =) Kaikki on reenistä kiinni. |
assassin 08.07.2003 16:37:22 | |
---|
Ainoana huonona puolena ovat vain niin helvetin kalliita, että niitä ei ihan perusbudjeteilla ostella. Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään. |
MatsS 24.07.2003 10:06:34 | |
---|
Elikkä olisiko henkilökohtaisia kokemuksia laitteesta? Kyllä olis, olen käyttänyt K2600 2 vuoden verran ja sitä ennen K2000 3 vuoden verran, kummassakaan synassa ei ole kertaakaan ollut mitään vikaa/häiriöitä. Millaiset saundit? Soundit on todella hyviä, eteenkin "oikeat akustiset soittimet" itsekseen "vaeltavia" one key wonder:eitä ei ole kovin paljoa verrattuna esim. KORG:eihin, toisealta ohjelmoimalla saa aikaan oikeastaan mitä tahansa. Koskettimet? 76kpl puolipainotettuja tässä mallissa, olen sinänsä väärä mies kommentoimaan soittotuntumaa, kitaristi kun olen mutta ne "oikeat" muusikot jotka tällä vermeellä on soittanut ovat siitä pitäneet. Mitkä saundit mielestäsi olivat TODELLA hyvät? Pianot, Syna lead ja matto, KB3 urut... hieman vaikea eritellä mainittakoon että tämä on ainoa syna/soundi lähde mitä mulla on eikä muihin ole ollut tarvettaa, uskoisin että tällä pärjää millä genrellä tahansa. Millainen keikalla,millainen studiossa? Keikalla en ole käyttänyt, enkä miellellään käyttäisi, verme kun painaa jotain 23-25kg en muista tarkkaan= ikävä roudattava. Studiokäytössä ihan mukava,lukee samplejä todella nopeasti balansoidut out:it j.n.e. en oikeen keksi mitään huonoa sanottavaa, niin no perehtymistä tämä vaatii niin että siitä saa kaiken irti, manuaalit tosin on hyviä... Ois tarkoitus laittaa itselle syna.Ja ajattelin että en mitään huonoa osta.Oikeasti olen kitaristi. =) Voin suositella... |
assassin 24.07.2003 19:48:32 | |
---|
Kurzweilin FTP:ltä löytyy muuten päältä tunnin pitkä video, missä itse Jordan esittelee K2600:n ominaisuuksia. Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään. |
Juho L 24.07.2003 19:52:55 | |
---|
Kurzweilin FTP:ltä löytyy muuten päältä tunnin pitkä video, missä itse Jordan esittelee K2600:n ominaisuuksia. Mikähän järki on laittaa koripallotähti esittelemään syntikkaa? "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
assassin 24.07.2003 19:55:54 | |
---|
Mikähän järki on laittaa koripallotähti esittelemään syntikkaa? Aivan, videossa Michael pelaa Kurzweilin asiakaspalvelupoppoon kanssa katukorista gangstaräppiä kuunnellen. Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään. |
Juho L 24.07.2003 20:31:11 | |
---|
Aivan, videossa Michael pelaa Kurzweilin asiakaspalvelupoppoon kanssa katukorista gangstaräppiä kuunnellen. Ja se gangsarap tulee luonnollisesti siitä Kurzweilista. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
assassin 24.07.2003 20:36:17 | |
---|
Ja se gangsarap tulee luonnollisesti siitä Kurzweilista. Toki, koska Jordan on sämplännyt siihen tosi läskin biitin. Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään. |
piksi 02.08.2003 17:16:33 | |
---|
Mikähän järki on laittaa koripallotähti esittelemään syntikkaa? huomasitko ettet ole yhtään hauska? |
Epämuusikko 07.08.2003 01:03:37 | |
---|
huomasitko ettet ole yhtään hauska? Minusta se oli! www.stileproject.com |
Juho L 07.08.2003 14:37:32 | |
---|
huomasitko ettet ole yhtään hauska? Err... Enpä pannut merkille moista. Mutta minusta se vain on tyhmää, että koripallotähti esittelee Kurzweilin tuotteita. Tuo video on varmaankin sellainen, missä kuvataan Kurzweilia jollain standilla ja taustalla kuuluu kenkien vinkumista, pallon töminää ja välillä korin verkon kohahdus. Tasaisin väliajoin Jordan hujahtaa kuvaruudun ohitse. Video loppuu siihen, kun Kurzweil on väärässä paikassa väärään aikaan Jordanin kanssa. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
assassin 09.08.2003 00:00:06 | |
---|
Err... Enpä pannut merkille moista. Mutta minusta se vain on tyhmää, että koripallotähti esittelee Kurzweilin tuotteita. Tuo video on varmaankin sellainen, missä kuvataan Kurzweilia jollain standilla ja taustalla kuuluu kenkien vinkumista, pallon töminää ja välillä korin verkon kohahdus. Tasaisin väliajoin Jordan hujahtaa kuvaruudun ohitse. Video loppuu siihen, kun Kurzweil on väärässä paikassa väärään aikaan Jordanin kanssa. Kulunut juttu, ei naurata enää. Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään. |
spoimala 04.09.2003 01:24:54 | |
---|
Ikivanha topik, mutta oon väsyny :) Voiskohan olla mahollista, että joku ei tienny Jordan Rudessia, vain Michael Jordanin. Tai sitten minä oon liian väsynyt. Tai sit siinä videossa oikeesti on Michael :) |
BotneLapio 12.09.2003 21:51:10 | |
---|
Jep, eli K2600XS:llä olen nyt soitellut sellaset puol vuotta, ja täytyy sanoa, etten ikinä mitään muuta laitetta kaipaa. Ehkä pari räkkiversiota rinnalle, niin saa polyfonian triplattua.... Jos nyt hakemalla haetaan jotain varjopuolia vehkeestä, niin se on juuri tämä polyfonia, 48 voicea. Samplemuistiakaan ei saa kuin 128MB maksimissa, mutta K on niin helvetin monipuolinen, että näiden "ongelmien" yli pääsee melkein aina konfaamalla. Jos sulla on rahotus kunnossa, voin varauksetta suositella Kurzweilia. Erityisesti 88-koskettimista versiota samplerilla! Mutta muista, presettisyna tämä ei ole, joten varaudu KONFAUKSEEN! Konfaus kyllä palkitaan ruhtinaallisesti! Hellaspianossa oli ainakin viikko sitten vielä myynnissä käytetty räkkiversio K2500:sta samplerilla. Tohon kannattaa hankkia KDFX -efektilaajennus, joka 2600:sessa on vakiona. Ja halvaks tulee... ;) -=Botnee!!=- |
Mikko T. 15.09.2003 15:00:32 | |
---|
Jos sulla on rahotus kunnossa, voin varauksetta suositella Kurzweilia. Erityisesti 88-koskettimista versiota samplerilla! Mutta muista, presettisyna tämä ei ole, joten varaudu KONFAUKSEEN! Konfaus kyllä palkitaan ruhtinaallisesti! Tarkoittaako konfaus tässä konfigurointia eli efektit, attackit, decayt ja kaikki muut mahdolliset asetukset uusiksi?? Pieru naurattaa aina. |
BotneLapio 15.09.2003 16:50:21 | |
---|
Konfaus=konfigurointi=yleinen säätäminen=jatkuva häslääminen asetuksien kanssa. Ei noista preseteistä tarvii mitään laittaa uusiksi ellei halua. Lähinnä viittasin siihen, että jokaisella on soundiensa kanssa omat vaatimuksensa, joten omien programien ja setuppien tekeminen on suotavaa, ellei pakollista. Koska Kurzweililla kaikki on mahdollista ja monimutkaista, tähän menee aikaa. Anteeksi epselvyyteni. -=Botnee!!=- |
Mikko T. 16.09.2003 15:21:13 | |
---|
Koska Kurzweililla kaikki on mahdollista ja monimutkaista, tähän menee aikaa. Mikäs Kurzweilin vermeissä sitte niin vaikeaa on? Pieru naurattaa aina. |
Jabbe 16.09.2003 19:32:13 | |
---|
Mikäs Kurzweilin vermeissä sitte niin vaikeaa on? Monipuolisuus = monimutkaisuus. :) |