Aihe: Nord Modularin soundi & Doepfer
1
Leikari
18.11.2003 09:55:59
- onko kenelläkään kunnollista omaa kokemusta kunnon käyössä (ei siis pika"demotteluja" liikkeessä) "vanhasta" versiosta
- muokkausmahdollisuudet/speksit on komeat - kiinnostaa tietää, että miltä se sitten oikeasti kuullostaa
- onko tyypillinen virtuaalianalogi vai saako soundiin pöhinää? itselläni on käytössä novation nova, joka kyllä on tanakka ja kuulas, mutta analogivehkeisiin verrattuna kliininen
- .. näyttää Thomann edelleenkin myyvän key-versiota 1059,-
- entäs Doepfer perussysteemi - joskus olen Nemesiksen räkissä sellaisen nähnyt & kuullut - onko _omia_ kokemuksia kenelläkään (lehtijutut olen aikojen mittaan "kaikki" lukenut - en kaipaa niiden kertausta)
Mikael
18.11.2003 17:19:22

Mulla on Micromodular ja olen siihen varsin tyytyväinen. Lihaa luiden ympärillä tuntuu olevan enemmän kuin muissa kokeilemissani va-synissa (joita ei toisaalta ihan hirveästi ole pidempiaikaiseen käyttöön eksynyt). Varsinkin filsut ovat varsin tyydyttäviä ollakseen va-filsuja. Soundien rakennus- ja muokkausmahdollisuudet moduularirakenteen vuoksi ovat aivan järjettömät... Oikealle analogipelille ei siltä tämäkään soundin "analogisuudessa" pärjää.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Mikael
19.11.2003 13:24:41

Micromodular on näköjään T-kaupan Final Countdown -laarissa hintaan 355€, joka ei kyllä enää ole kovinkaan paljoa...
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)