Aihe: E-MU Soittimet. Kokemuksia? Kritiikkiä?
1
Nintendo
31.10.2003 10:11:13
Oon ostamassa Thomannilta E-MU PK 6 Proteus soitinta ja siitä Soitin Laineen myyjä sano että on jees. Mutta kannattaako sitä ostaa hintaan 500 €. Suomessa kyseinen laite maksaa tonnin.

Kaikki on kyllä hehkuttanut Rolandin RS-sarjaa ja Korgin joitain soittimia, Mutta tähän hintaan niitä ei vaa saa.
Mario Bros -> tidittittidititti...
Jabbe
31.10.2003 16:17:30
Hintansa puolesta okei. Kokeilin pari viikkoa sitten kaupassa, mut ei pahemmin iskenyt. Perussoundeja löytyy, ihan hyvin säätövaraakin ja ok arpeggiaattori, mutta mitään kovin erikoista ei kannata odottaa. Ihan hyvä perussyna siis, ja tuohon hintaan tosiaan hyvä hankinta.

Mutta olethan katsellut myös käytettyjä syntikoita?
piksi
31.10.2003 16:26:00
Oon ostamassa Thomannilta E-MU PK 6 Proteus soitinta ja siitä Soitin Laineen myyjä sano että on jees. Mutta kannattaako sitä ostaa hintaan 500 €. Suomessa kyseinen laite maksaa tonnin.

mä en vain tykkää emun soundeista. enkä niiden köcköydestä yleensäkään. samaan hintaluokkaan saa muilta vaikkapa uutena laadukkaita moduuleja joihin voit näin aluksi hankkia vaikka halvan midikoskettimiston kontrolleriksi tai koneelta soitella midipiuhan kautta.

onhan emujen soundeissa persoonallisuutta, mutta itse en esim juuri proteuksen soundeista paljoa perusta. kokeile ihmeessä muutkin vastaavat vaihtoehdot läpi ja kuten jabbe sanoi - tarkkaile käytettyjen laitteiden hintoja, paremmankin voit saada samaan hintaan jos hyväksyt muutamat naarmut pinnassa.
Haipuma
31.10.2003 20:55:30 (muokattu 31.10.2003 20:55:41)
Tuli noista Emun laitteista mieleen kun tuossa keväällä harkitsin vintage keysin ostoa, mutten rohdennut. Nyt näyttäisi thomannilla tuon räkkiversion eli vintage pron hinta tippuneen vajaan 500 euroon aiemmasta 800! Liekö syynä uuden version tulo markkinoille lähitulevaisuudessa...
Sitäpä tosiaan vielä tiedustelen, että onko jollakulla henk. koht. kokemuksia juuri tuosta uudesta vintagesta? Vaikuttaisi ihan kivalta tuo boksi..
Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiinty ilmaiseksi
BaariMikko
02.11.2003 16:19:46

Tuli noista Emun laitteista mieleen kun tuossa keväällä harkitsin vintage keysin ostoa, mutten rohdennut. Nyt näyttäisi thomannilla tuon räkkiversion eli vintage pron hinta tippuneen vajaan 500 euroon aiemmasta 800! Liekö syynä uuden version tulo markkinoille lähitulevaisuudessa...
Sitäpä tosiaan vielä tiedustelen, että onko jollakulla henk. koht. kokemuksia juuri tuosta uudesta vintagesta? Vaikuttaisi ihan kivalta tuo boksi..

Mitäs tuohon uuteen vintageen on tulossa?
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla huolellinen. Kaljakori viritetään A:han. Jos viritystouhu menee liian pitkälle, ollaan jo AA:ssa.
Jabbe
02.11.2003 20:59:38
Haipuma
02.11.2003 22:32:51
Mitäs tuohon uuteen vintageen on tulossa?

Niin, mietiskelin tuossa, että onkohan emulta tulossa jokin uusi päivitys. Siitä voisi tuo hinnan lasku johtua...
Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiinty ilmaiseksi
Nintendo
04.11.2003 10:49:21
Mutta olethan katsellut myös käytettyjä syntikoita?

Mul on pieni ennakkoluulo käytettyjä syntikota kohtaan... Jos ne sit ei ookkaan sen rahan arvoisia jonka niihin on pistäny. PK 6 on siit hyvä mulle et pääsin koittamaan sitä kaverin luona ja se toimi paljon paremmin mulle kun joku Korg (mallia en just myt muista), mitä kokeilin soitin laineella, ja siinä hintaa oli 800 €.

PK:n saundeista positiivista... Pianosta tykkäsin, vähän tosin joutu vääntämään potikoita mutta eihän tuo mitään. Jouset oli vähän puutteeliset, tai sit en vaan löytäny niitä oikeita.
Mario Bros -> tidittittidititti...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)